no67 25.10.2004 08:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Października 2004 Witam, jestem tu nowy ale czytam to forum od roku albo dłużej pośrednio - przez moją żonę. Kupiliśmy w tym roku działkę pod Warszawą, urodziło nam się trzecie dziecko, kupilismy stare auto żeby czymś te dzieci wozić i ... skończyły nam się pieniądze. Teraz dochodzę do meritum. Pracuję w firmie informatycznej juz od 4,5 roku, szefowie zalegają mi z pensją 4 mies i generalnie finansowo już raczej nie awansuje. W ubiegłym tygodniu dostałem propozycję fuchy na uczelni na jeden semestr (4 godz. tygodniowo za dobrą kasę) chciałem przejść na 4/5 etatu i dorobić, ale szefowie się nie zgodzili. Zatem, w piątek zwolniłem się z pracy. Plan był taki zakładam firmę - branża internetowa, strony, reklama, oprogramowanie. Mam jakiś krótki horyzont przychodów i pomysłów. W weekend byłem totalnie wyluzowany, jakbym uciekł z klatki. Ale dziś rano wstałem i ... przestraszyłem się i ... jestem przestraszony do teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
magmi 25.10.2004 08:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Października 2004 Skoro firma, z której odszedłeś, zalegała Ci z wynagrodzeniem za 4 miesiące, to chyba zbyt różowo tam nie było. Masz jakiś dochód zagwarantowany przez kilka miesięcy (uczelnia) - wprawdzie nie piszesz, jak on się ma do Twojej dotychczasowj płacy, czy wystarczy na podstawowe potrzeby rodziny? Ale w każdym razie nie zostajesz całkowicie bez dochodów - masz co najmniej te kilka miesięcy na "rozkręcenie się", a może uda się pracę na uczelni przedłużyć? Na uczelniach często można też "podłapać" różne prace zlecone, ponawiązywać pożyteczne kontakty.Trzymam kciuki - ruszaj do pracy, będzie dobrze! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania