Fenol 17.07.2019 13:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Lipca 2019 Cześć, zdecydowałem się na otwarcie nowego tematu ponieważ mam ogromny problem z wyborem odpowiedniego pieca gazowego do swojego domu. Spędziłem już klika dni przeszukując internety, ale okazuję się, że teraz wiem jeszcze mniej niż zanim zacząłem. Zaznaczę, że jestem laikiem i nie wiem już, czy możliwy jest zakup pieca kondensacyjnego 1-funkcyjnego z zasobnikiem w cenie MAKSYMALNIE do 10.000 zł. Przez pierwszych 5-10 lat ogrzewany będzie tylko dół domu - 120m2Na górze docelowo ogrzewane będzie 50~m2 W tym roku wymieniony dach - 20cm izolacji Między ścianami domu stara izolacja - 15 cmPodłoga - izolacji brak. Ogrzewanie - kaloryfery. Będę ogromnie wdzięczny za każdą odpowiedź, chętnie poczytam również artykuły z porównaniami pieców - nie odnalazłem zbyt wielu takich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Fenol 18.07.2019 05:27 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Lipca 2019 oczywiście miałem na myśli napisać kocioł z zasobnikiem* Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kaju 19.07.2019 20:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Lipca 2019 oczywiście miałem na myśli napisać kocioł z zasobnikiem* jest tego sporo o ACVdo H Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kondensat 20.07.2019 05:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lipca 2019 (edytowane) Oczywiście że Termet Ecocondens Gold(ok.3800) lub tańszy Silver.Zasobnik Biawar Quattro w zależności od pojemności(100l lub 150l=ile osób w gospodarstwie domowym) 1500-1700złWażny jest też dostęp do serwisu w danym rejonie.Czyli niewiele więcej jak 1/2 twojego zaplanowanego budżetu Edytowane 20 Lipca 2019 przez Kondensat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania