Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Kocioł Grzewczy 1-funkcyjny z podajnikiem do 10.000 zł - możliwe?

Fenol

Recommended Posts

Cześć,

zdecydowałem się na otwarcie nowego tematu ponieważ mam ogromny problem z wyborem odpowiedniego pieca gazowego do swojego domu. Spędziłem już klika dni przeszukując internety, ale okazuję się, że teraz wiem jeszcze mniej niż zanim zacząłem.

Zaznaczę, że jestem laikiem i nie wiem już, czy możliwy jest zakup pieca kondensacyjnego 1-funkcyjnego z zasobnikiem w cenie MAKSYMALNIE do 10.000 zł.

Przez pierwszych 5-10 lat ogrzewany będzie tylko dół domu - 120m2

Na górze docelowo ogrzewane będzie 50~m2

W tym roku wymieniony dach - 20cm izolacji

Między ścianami domu stara izolacja - 15 cm

Podłoga - izolacji brak.

Ogrzewanie - kaloryfery.

Będę ogromnie wdzięczny za każdą odpowiedź, chętnie poczytam również artykuły z porównaniami pieców - nie odnalazłem zbyt wielu takich.

Oczywiście że Termet Ecocondens Gold(ok.3800) lub tańszy Silver.Zasobnik Biawar Quattro w zależności od pojemności(100l lub 150l=ile osób w gospodarstwie domowym) 1500-1700zł

Ważny jest też dostęp do serwisu w danym rejonie.Czyli niewiele więcej jak 1/2 twojego zaplanowanego budżetu

Edytowane przez Kondensat

• 1 month później...

Witam,