Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Program "Mój prąd"


grv

Recommended Posts

We wniosku jeden z punktów to " numer umowy kompleksowej" - wpisałem taki jaki miałem, nie jest wymyślony ani sfałszowany i tylko tu na forum dowiedzialem się że będę miał inny - ale nie ważne. Mam zaświadczenie z OSD o przyłączeniu, więc ten numer umowy to kpina.

[...]

Inna sprawa to czy osoba weryfikująca wnioski ma dostęp do bazy klientów zakładów energetycznych żeby zweryfikować dane.? Wątpię..

 

Ja ci nic nie zarzucam, ja tylko poradziłam, żebyś złożył korektę. A to ty sam kpisz i wątpisz z... chyba sam nie wiesz czego...

... chyba ze swojej "mundrości", że podałeś inny nr umowy, żeby przyspieszyć dopłatę.

PS.

Pewnie zaraz napiszesz, że już doszła, bo przyznać się do cebulactwa będzie ci trudno.

Edytowane przez Stanowska
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,8k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

A kolega @tobiasz86 sugeruje, że ja jakieś niestworzone rzeczy piszę i jego wniosek powinien był przejść...

no jak mi nic nie zarzucasz, a co to jest? I nie dopłaty nie dostałem, minął miesiąc od złożenia wniosku- aż takich znajomości w ministerstwie to nie mam.

I wcale nie chodzi o moje mądrości, we wniosku do programu Mój Prąd jest pozycja "Numer umowy kompleksowej z OSD", ja tuż przed złożeniem dokumentów o przyłącz PV do ZE podpisałem z nimi umowę, która zatytułowana jest UMOWY KOMPLEKSOWA... - i albo ja nie potrafię czytać albo pozycja we wniosku jest niesprecyzowana. dziękuję, nie dyskutuje dalej bo to bez sensu.

 

Jeśli ktoś wie, czy edycja wniosku zmienia jej pozycje na liście lub w kolejce oczekujących będę wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jak mi nic nie zarzucasz, a co to jest? I nie dopłaty nie dostałem, minął miesiąc od złożenia wniosku- aż takich znajomości w ministerstwie to nie mam.

I wcale nie chodzi o moje mądrości, we wniosku do programu Mój Prąd jest pozycja "Numer umowy kompleksowej z OSD", ja tuż przed złożeniem dokumentów o przyłącz PV do ZE podpisałem z nimi umowę, która zatytułowana jest UMOWY KOMPLEKSOWA... - i albo ja nie potrafię czytać albo pozycja we wniosku jest niesprecyzowana. dziękuję, nie dyskutuje dalej bo to bez sensu.

 

Jeśli ktoś wie, czy edycja wniosku zmienia jej pozycje na liście lub w kolejce oczekujących będę wdzięczny.

Ktoś kilka stron wcześniej pisał, że podał tak jak Ty a później dosłał właściwy numer mailem. Podobno przeszło bez problemu. Poszukaj, bo to nie tak dawno było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domyśl się ;)

 

[...] ja tuż przed złożeniem dokumentów o przyłącz PV do ZE podpisałem z nimi umowę, która zatytułowana jest UMOWY KOMPLEKSOWA... - i albo ja nie potrafię czytać albo pozycja we wniosku jest niesprecyzowana. dziękuję, nie dyskutuje dalej bo to bez sensu.

 

Jeśli ktoś wie, czy edycja wniosku zmienia jej pozycje na liście lub w kolejce oczekujących będę wdzięczny.

 

Ale po co piąty raz pytasz o kolejkę, skoro uważasz, że złożyłeś wniosek poprawnie? Masz jakieś kompleksy?

Każda umowa, która zawiera jakiekolwiek warunki, jest kompleksowa.Jeżeli podpisujesz umowę na daną taryfę, to jest ona KOMPLEKSOWA. No inna nie będzie, nawet wtedy, kiedy bardzo byś chciał, żeby była inna.

Ja ci piszę, żebyś edytował wniosek z numerem nowej umowy, a ty wciąż upierasz się jak osioł, że ta twoja stara umowa jest KOMPLEKSOWA i zawiera warunki o przyłączeniu mikroinstalacji.

NIE, NIE ZAWIERA.

A zresztą... szkoda klawiatury... tylko żebyś się nie przejechał ze swoimi mądrościami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...]twoja stara umowa jest KOMPLEKSOWA i zawiera warunki o przyłączeniu mikroinstalacji.

NIE, NIE ZAWIERA.

To tylko dla zaciemnienia obrazu sytuacji dodam, że nie u każdego operatora tak jest. W przypadku Energi musimy wpisać nr starej umowy (kompleksowej) zawartej być może nawet kilka lat temu, gdyż Energa nie przewiduje zawierania nowej umowy kompleksowej w celu uzyskania statusu prosumenta. Otrzymujemy wyłącznie coś w rodzaju oświadczenia, że "niniejszym stał się Pan prosumentem". W takim przypadku wpisujemy numer ostatniej zawartej przez nas umowy kompleksowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i OK. Ja się nie upieram, że w Energi tak jest. To kolega Tobiasz86 się upiera, że numer umowy nie ma znaczenia. Być może to przejdzie, ale ani ja, ani on tego nie wie. Dlatego ma stracha i wciąż dopytuje, czy wpisać prawidłowy nr umowy. A rozwiązanie jest proste: wpisać i spać spokojnie. No chyba, ze te 5 tys. wypłacone trzy miesiące wcześniej, to dla niego być albo nie być. Nie wiem, nie siedzę mu w portfelu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i OK. Ja się nie upieram, że w Energi tak jest. To kolega Tobiasz86 się upiera, że numer umowy nie ma znaczenia. Być może to przejdzie, ale ani ja, ani on tego nie wie. Dlatego ma stracha i wciąż dopytuje, czy wpisać prawidłowy nr umowy. A rozwiązanie jest proste: wpisać i spać spokojnie. No chyba, ze te 5 tys. wypłacone trzy miesiące wcześniej, to dla niego być albo nie być. Nie wiem, nie siedzę mu w portfelu.

Czy ty próbujesz mnie zezłościć? Odpieprz się ode mnie, wyraziłaś lub wyraziłeś (sory bo nie znam Twojej płci, jesteś obojniakiem, nie przepraszam dziś dżender na to mówią) swoje zdanie, nikt nie wchodzi z Tobą w dyskusje to milcz!

Anie razu nie zapytałem czy wpisałem prawidłowy numer umowy- czytaj ze zrozumieniem, pytałem czy edycja wniosku powoduje przesunięcie w liście oczekujących. tyle dziękuję i odpie***** się ode mnie.

Włącz se disko polo, załóż dresy i daj na wstrzymanie- po co prowokujesz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uuuu... koledze nerwy puszczają...

Sam się wpędził w kozi róg, bo zamiast poczekać na nową umowę, to wpisał nr starej umowy, a teraz ma zagwozdkę. Zagwozdkę czy jeżeli zrobi tak jak należy, czyli edytuje wniosek i wpisze nowy, prawidłowy nr umowy, to czasem kolejka po pięć tysięcy+ go nie ominie...

Chłopie sam sobie produkujesz problemy. Ja ci w pierwszej odpowiedzi napisałam/napisałem/napisaliśmy co należy zrobić, ale stwierdziłeś, ze się z tym nie zgadzasz, bo powinno być po twojemu, bo tak ci się wydaje.

Niech już przeleją ci te pieniądze, bo masz sraczkę i pieprzysz w kółko to samo:

- A plosem pani, pójdem na koniec kolejki, cy nie pójdem?

 

CZEKAJ! To się dowiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uuuu... koledze nerwy puszczają...

Sam się wpędził w kozi róg, bo zamiast poczekać na nową umowę, to wpisał nr starej umowy, a teraz ma zagwozdkę. Zagwozdkę czy jeżeli zrobi tak jak należy, czyli edytuje wniosek i wpisze nowy, prawidłowy nr umowy, to czasem kolejka po pięć tysięcy+ go nie ominie...

Chłopie sam sobie produkujesz problemy. Ja ci w pierwszej odpowiedzi napisałam/napisałem/napisaliśmy co należy zrobić, ale stwierdziłeś, ze się z tym nie zgadzasz, bo powinno być po twojemu, bo tak ci się wydaje.

Niech już przeleją ci te pieniądze, bo masz sraczkę i pieprzysz w kółko to samo:

- A plosem pani, pójdem na koniec kolejki, cy nie pójdem?

 

CZEKAJ! To się dowiesz.

Zastosuj się do prośby z mojego poprzedniego postu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie odpowiedzieć/wyżalić się. Wniosek złożyłem w wersji elektronicznej 13. stycznia 2020 (czyli 1. dnia drugiego naboru). Wniosek uzyskał numer <1000. Do tej pory jest "w procesie weryfikacji". Wysłałem kilka maili, w odpowiedzi dostając jakieś frazesy o dużej liczbie wniosków, procesie weryfikacji itp. brednie. Pytanie o kolejność rozpatrywania wniosków jest faktycznie bardzo zasadne, bo gdyby to była kolejność składania, to już dawno miałbym kasę lub decyzję odmowną. Tak, to jest kpina.

Odpowiem sam sobie. Parę dni temu narzekałem, a tymczasem pojawiłem się na liście nr 26. Także, wbrew temu co twierdzi oficjalna propaganda, po prostu tyle to trwa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja czekałem na kasę 2.5 miesiąca. Wniosek złożony elektronicznie na początku marca.

 

Widocznie siedzi tam jakaś tresowana małpka z cyrku i wyciąga z kupki wnioski do rozpatrzenia. To chyba najbardziej racjonalne wytłumaczenie tego, że Ty już dostałeś kasę, a ja (wniosek z 13. stycznia, błędów brak) nadal czekam (na szczęście już od kilku dni będąc na liście laureatów). Wnioski przecież siedzą w bazie danych, kolejno ponumerowane. Grube błędy wyłapie automat. Weryfikacja załączników też nie wydaje się dużym problemem. Więc o co chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złożyłem wniosek ze starym numerem umowy kompleksowej , po jakimś czasie dostałem aneks z Tauronu / ten sam nr umowy/ , a kilka dni póżniej nową umowę kompleksową z nowym numerem. Zadałem pytanie na Moj Prąd czy jest konieczność ponownego wysyłania wniosku z korektą nr umowy. Oto odpowiedź otrzymana dziś: "Szanowny Panie.

 

Dziękujemy za przesłane uzupełnienie - numer został przekazany do komórki weryfikującej wnioski. Nie ma konieczności składania nowego wniosku.

Ponadto informujemy, że Pana wniosek nr xxxxx/2020 jest obecnie w trakcie weryfikacji."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...