Stanowska 21.05.2020 17:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Maja 2020 (edytowane) We wniosku jeden z punktów to " numer umowy kompleksowej" - wpisałem taki jaki miałem, nie jest wymyślony ani sfałszowany i tylko tu na forum dowiedzialem się że będę miał inny - ale nie ważne. Mam zaświadczenie z OSD o przyłączeniu, więc ten numer umowy to kpina. [...] Inna sprawa to czy osoba weryfikująca wnioski ma dostęp do bazy klientów zakładów energetycznych żeby zweryfikować dane.? Wątpię.. Ja ci nic nie zarzucam, ja tylko poradziłam, żebyś złożył korektę. A to ty sam kpisz i wątpisz z... chyba sam nie wiesz czego... ... chyba ze swojej "mundrości", że podałeś inny nr umowy, żeby przyspieszyć dopłatę. PS. Pewnie zaraz napiszesz, że już doszła, bo przyznać się do cebulactwa będzie ci trudno. Edytowane 21 Maja 2020 przez Stanowska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tobiasz86 21.05.2020 18:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Maja 2020 A kolega @tobiasz86 sugeruje, że ja jakieś niestworzone rzeczy piszę i jego wniosek powinien był przejść... no jak mi nic nie zarzucasz, a co to jest? I nie dopłaty nie dostałem, minął miesiąc od złożenia wniosku- aż takich znajomości w ministerstwie to nie mam. I wcale nie chodzi o moje mądrości, we wniosku do programu Mój Prąd jest pozycja "Numer umowy kompleksowej z OSD", ja tuż przed złożeniem dokumentów o przyłącz PV do ZE podpisałem z nimi umowę, która zatytułowana jest UMOWY KOMPLEKSOWA... - i albo ja nie potrafię czytać albo pozycja we wniosku jest niesprecyzowana. dziękuję, nie dyskutuje dalej bo to bez sensu. Jeśli ktoś wie, czy edycja wniosku zmienia jej pozycje na liście lub w kolejce oczekujących będę wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Stnley 21.05.2020 18:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Maja 2020 no jak mi nic nie zarzucasz, a co to jest? I nie dopłaty nie dostałem, minął miesiąc od złożenia wniosku- aż takich znajomości w ministerstwie to nie mam. I wcale nie chodzi o moje mądrości, we wniosku do programu Mój Prąd jest pozycja "Numer umowy kompleksowej z OSD", ja tuż przed złożeniem dokumentów o przyłącz PV do ZE podpisałem z nimi umowę, która zatytułowana jest UMOWY KOMPLEKSOWA... - i albo ja nie potrafię czytać albo pozycja we wniosku jest niesprecyzowana. dziękuję, nie dyskutuje dalej bo to bez sensu. Jeśli ktoś wie, czy edycja wniosku zmienia jej pozycje na liście lub w kolejce oczekujących będę wdzięczny. Ktoś kilka stron wcześniej pisał, że podał tak jak Ty a później dosłał właściwy numer mailem. Podobno przeszło bez problemu. Poszukaj, bo to nie tak dawno było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
arkadiuszkalinowski7 22.05.2020 10:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Maja 2020 obecnie z dofinansowań jest moj prad i ulga podatkowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tobiasz86 22.05.2020 16:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Maja 2020 obecnie z dofinansowań jest moj prad i ulga podatkowa To pytanie, czy stwierdzenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Stanowska 22.05.2020 17:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Maja 2020 Domyśl się [...] ja tuż przed złożeniem dokumentów o przyłącz PV do ZE podpisałem z nimi umowę, która zatytułowana jest UMOWY KOMPLEKSOWA... - i albo ja nie potrafię czytać albo pozycja we wniosku jest niesprecyzowana. dziękuję, nie dyskutuje dalej bo to bez sensu. Jeśli ktoś wie, czy edycja wniosku zmienia jej pozycje na liście lub w kolejce oczekujących będę wdzięczny. Ale po co piąty raz pytasz o kolejkę, skoro uważasz, że złożyłeś wniosek poprawnie? Masz jakieś kompleksy? Każda umowa, która zawiera jakiekolwiek warunki, jest kompleksowa.Jeżeli podpisujesz umowę na daną taryfę, to jest ona KOMPLEKSOWA. No inna nie będzie, nawet wtedy, kiedy bardzo byś chciał, żeby była inna. Ja ci piszę, żebyś edytował wniosek z numerem nowej umowy, a ty wciąż upierasz się jak osioł, że ta twoja stara umowa jest KOMPLEKSOWA i zawiera warunki o przyłączeniu mikroinstalacji. NIE, NIE ZAWIERA. A zresztą... szkoda klawiatury... tylko żebyś się nie przejechał ze swoimi mądrościami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mir1 22.05.2020 21:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Maja 2020 Złożyłem wniosek 13.01 i dziś znalazłem się na liście 26, więc czekanie ponad 4 miesiące... ciekawe ile jeszcze do wypłaty. całe szczęście, że nie pożyczyłem tych 5 tysi do instalacji PV w "Chwilówkach"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tkaczor123 23.05.2020 06:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Maja 2020 Złożyłem wniosek 13.01 i dziś znalazłem się na liście 26, więc czekanie ponad 4 miesiące... ciekawe ile jeszcze do wypłaty. całe szczęście, że nie pożyczyłem tych 5 tysi do instalacji PV w "Chwilówkach"... Do 3 tygodni i masz na koncie 5000. Akurat na wakacje w Polsce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gawel 23.05.2020 06:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Maja 2020 Do 3 tygodni i masz na koncie 5000. Akurat na wakacje w Polsce... ja czekałem 12 dni na przelew Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mitch 23.05.2020 07:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Maja 2020 [...]twoja stara umowa jest KOMPLEKSOWA i zawiera warunki o przyłączeniu mikroinstalacji. NIE, NIE ZAWIERA. To tylko dla zaciemnienia obrazu sytuacji dodam, że nie u każdego operatora tak jest. W przypadku Energi musimy wpisać nr starej umowy (kompleksowej) zawartej być może nawet kilka lat temu, gdyż Energa nie przewiduje zawierania nowej umowy kompleksowej w celu uzyskania statusu prosumenta. Otrzymujemy wyłącznie coś w rodzaju oświadczenia, że "niniejszym stał się Pan prosumentem". W takim przypadku wpisujemy numer ostatniej zawartej przez nas umowy kompleksowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Stanowska 23.05.2020 16:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Maja 2020 No i OK. Ja się nie upieram, że w Energi tak jest. To kolega Tobiasz86 się upiera, że numer umowy nie ma znaczenia. Być może to przejdzie, ale ani ja, ani on tego nie wie. Dlatego ma stracha i wciąż dopytuje, czy wpisać prawidłowy nr umowy. A rozwiązanie jest proste: wpisać i spać spokojnie. No chyba, ze te 5 tys. wypłacone trzy miesiące wcześniej, to dla niego być albo nie być. Nie wiem, nie siedzę mu w portfelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tobiasz86 23.05.2020 17:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Maja 2020 No i OK. Ja się nie upieram, że w Energi tak jest. To kolega Tobiasz86 się upiera, że numer umowy nie ma znaczenia. Być może to przejdzie, ale ani ja, ani on tego nie wie. Dlatego ma stracha i wciąż dopytuje, czy wpisać prawidłowy nr umowy. A rozwiązanie jest proste: wpisać i spać spokojnie. No chyba, ze te 5 tys. wypłacone trzy miesiące wcześniej, to dla niego być albo nie być. Nie wiem, nie siedzę mu w portfelu. Czy ty próbujesz mnie zezłościć? Odpieprz się ode mnie, wyraziłaś lub wyraziłeś (sory bo nie znam Twojej płci, jesteś obojniakiem, nie przepraszam dziś dżender na to mówią) swoje zdanie, nikt nie wchodzi z Tobą w dyskusje to milcz! Anie razu nie zapytałem czy wpisałem prawidłowy numer umowy- czytaj ze zrozumieniem, pytałem czy edycja wniosku powoduje przesunięcie w liście oczekujących. tyle dziękuję i odpie***** się ode mnie. Włącz se disko polo, załóż dresy i daj na wstrzymanie- po co prowokujesz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Stanowska 23.05.2020 17:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Maja 2020 Uuuu... koledze nerwy puszczają...Sam się wpędził w kozi róg, bo zamiast poczekać na nową umowę, to wpisał nr starej umowy, a teraz ma zagwozdkę. Zagwozdkę czy jeżeli zrobi tak jak należy, czyli edytuje wniosek i wpisze nowy, prawidłowy nr umowy, to czasem kolejka po pięć tysięcy+ go nie ominie...Chłopie sam sobie produkujesz problemy. Ja ci w pierwszej odpowiedzi napisałam/napisałem/napisaliśmy co należy zrobić, ale stwierdziłeś, ze się z tym nie zgadzasz, bo powinno być po twojemu, bo tak ci się wydaje.Niech już przeleją ci te pieniądze, bo masz sraczkę i pieprzysz w kółko to samo:- A plosem pani, pójdem na koniec kolejki, cy nie pójdem? CZEKAJ! To się dowiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tobiasz86 23.05.2020 18:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Maja 2020 Uuuu... koledze nerwy puszczają... Sam się wpędził w kozi róg, bo zamiast poczekać na nową umowę, to wpisał nr starej umowy, a teraz ma zagwozdkę. Zagwozdkę czy jeżeli zrobi tak jak należy, czyli edytuje wniosek i wpisze nowy, prawidłowy nr umowy, to czasem kolejka po pięć tysięcy+ go nie ominie... Chłopie sam sobie produkujesz problemy. Ja ci w pierwszej odpowiedzi napisałam/napisałem/napisaliśmy co należy zrobić, ale stwierdziłeś, ze się z tym nie zgadzasz, bo powinno być po twojemu, bo tak ci się wydaje. Niech już przeleją ci te pieniądze, bo masz sraczkę i pieprzysz w kółko to samo: - A plosem pani, pójdem na koniec kolejki, cy nie pójdem? CZEKAJ! To się dowiesz. Zastosuj się do prośby z mojego poprzedniego postu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
hzoofvrn 25.05.2020 07:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Maja 2020 Pozwolę sobie odpowiedzieć/wyżalić się. Wniosek złożyłem w wersji elektronicznej 13. stycznia 2020 (czyli 1. dnia drugiego naboru). Wniosek uzyskał numer <1000. Do tej pory jest "w procesie weryfikacji". Wysłałem kilka maili, w odpowiedzi dostając jakieś frazesy o dużej liczbie wniosków, procesie weryfikacji itp. brednie. Pytanie o kolejność rozpatrywania wniosków jest faktycznie bardzo zasadne, bo gdyby to była kolejność składania, to już dawno miałbym kasę lub decyzję odmowną. Tak, to jest kpina. Odpowiem sam sobie. Parę dni temu narzekałem, a tymczasem pojawiłem się na liście nr 26. Także, wbrew temu co twierdzi oficjalna propaganda, po prostu tyle to trwa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tkaczor123 26.05.2020 17:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Maja 2020 ja czekałem 12 dni na przelew Dlatego napisałem do 3 tygodni. To jak z internetem do 100Mb/s to że masz 30 no cóż mieścisz się... Każdy przypadek jest inny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tkaczor123 27.05.2020 05:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Maja 2020 Nowość w rządowym programie „Mój prąd” - pełnomocnik może złożyć wniosek online. 5 tys. zł dofinansowania na mikroinstalację fotowoltaiczną dostępne jest również dla osób nieposiadających profilu zaufanego oraz e-dowodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
_Grisza_ 27.05.2020 06:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Maja 2020 Ja czekałem na kasę 2.5 miesiąca. Wniosek złożony elektronicznie na początku marca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
hzoofvrn 27.05.2020 07:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Maja 2020 Ja czekałem na kasę 2.5 miesiąca. Wniosek złożony elektronicznie na początku marca. Widocznie siedzi tam jakaś tresowana małpka z cyrku i wyciąga z kupki wnioski do rozpatrzenia. To chyba najbardziej racjonalne wytłumaczenie tego, że Ty już dostałeś kasę, a ja (wniosek z 13. stycznia, błędów brak) nadal czekam (na szczęście już od kilku dni będąc na liście laureatów). Wnioski przecież siedzą w bazie danych, kolejno ponumerowane. Grube błędy wyłapie automat. Weryfikacja załączników też nie wydaje się dużym problemem. Więc o co chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
markrzy 27.05.2020 10:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Maja 2020 Złożyłem wniosek ze starym numerem umowy kompleksowej , po jakimś czasie dostałem aneks z Tauronu / ten sam nr umowy/ , a kilka dni póżniej nową umowę kompleksową z nowym numerem. Zadałem pytanie na Moj Prąd czy jest konieczność ponownego wysyłania wniosku z korektą nr umowy. Oto odpowiedź otrzymana dziś: "Szanowny Panie. Dziękujemy za przesłane uzupełnienie - numer został przekazany do komórki weryfikującej wnioski. Nie ma konieczności składania nowego wniosku.Ponadto informujemy, że Pana wniosek nr xxxxx/2020 jest obecnie w trakcie weryfikacji." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.