Stanowska 02.06.2020 16:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2020 Dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Stanowska 05.06.2020 16:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2020 Wniosek złożony w maju. Dzisiaj przyszła taka oto informacja: Szanowni Państwo, Dziękujemy za zainteresowanie programem „Mój Prąd”. Państwa wniosek został zarejestrowany w naszym systemie pod numerem xxxx/2020 i przekazany do weryfikacji. O dalszym postępowaniu będziemy informowali Państwa w kolejnych wiadomościach e-mail. Jeśli będą Państwo chcieli uzyskać informację na temat aktualnego statusu wniosku, istnieje możliwość sprawdzenia go na stronie https://mojprad.gov.pl/ po podaniu adresu e-mail lub numeru PPE. NIE SZUKAJCIE WŁASNEGO WNIOSKU PO PRZYDZIELONYM NUMERZE, bo to nie działa. Szukajcie, wpisując adres e-mail, na który dostaliście potwierdzenie - TO DZIAŁA. Mam nadzieję, że komuś pomogłam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kulibob 06.06.2020 18:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2020 Teraz Gendery są w modzie. Ta obsługa mojego prądu jest żałosna chyba dwóch ludzi te wnioski weryfikuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kedlaw0 06.06.2020 18:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2020 Dziś dowiedziałem się, że kolega złożył wniosek w lutym i dalej wniosek w weryfikacji.Ktoś nie ogarnia kuwety w tym funduszu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kulibob 08.06.2020 20:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2020 Idzie gdzieś sprawdzić który numer wniosku teraz jadą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kedlaw0 08.06.2020 20:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2020 Ja cały czas czekam - wniosek z 6 kwietnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tkaczor123 09.06.2020 04:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2020 Ja cały czas czekam - wniosek z 6 kwietnia. To dopiero dwa miesiące jeszcze prawie drugie tyle czekania, na wakacje będziesz miał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kedlaw0 09.06.2020 14:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2020 To dopiero dwa miesiące jeszcze prawie drugie tyle czekania, na wakacje będziesz miał. Oby nie na wakacje tak jak od Adriana talon na 1000 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gawel 09.06.2020 14:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2020 Oby nie na wakacje tak jak od Adriana talon na 1000 zł. To się nazywa talon na balon:P 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
supaplex 09.06.2020 14:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2020 Wniosek 124xx/2020 złożony 18 marca, ale zarejestrowany z tym numerem 4 kwietnia. Do listy numer 37MP2 włącznie mnie nie ma.A jak to u was wygląda ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Stanowska 09.06.2020 16:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2020 (edytowane) Sprawdźcie spam i inne zakładki w skrzynce typu "powiadomienia". Wysłałam/wysłałem wniosek w maju i przyszedł do mnie mail o tytule: "Potwierdzenie płatności". Nic więcej w tytule, tylko to. Nadawcą też nie była jakaś strona typu .gov, tylko imię i nazwisko pani, która mój wniosek rozpatrywała.Doczepili się do pierdoły o potwierdzenie płatności zaliczki, chociaż końcowa faktura widniała jako zapłacona. Gdybym nie odpowiedziała/odpowiedział w przeciągu 14 dni, to cholera wie, co mogliby zrobić z moim wnioskiem Także być może tak, że wasza skrzynka pocztowa odfiltrowała podobną wiadomość jako spam! No i jak widać na załączonym obrazku, zwrócili się do mnie per Pani. Gdzie są ci dżenderzy, którzy nie mają jaj i sugerowali, że jestem facetem? Edytowane 9 Czerwca 2020 przez Stanowska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gawel 09.06.2020 17:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2020 Uwaga nfośigw jest jak najbardziej zasadna, miałem 2 przelewy na zaliczkę i drugi do pełnej kwoty umowy. Nie wyobrażam sobie aby mogło być inaczej, z reszta ja dostałem przelew po 9 dniach od złożenia wniosku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Stanowska 09.06.2020 17:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2020 (edytowane) OK. Ja nie piszę o zasadności żądania takich potwierdzeń, tylko zwracam uwagę, że ktoś mógł przeoczyć maila napisanego przez jakiegoś pracownika zajmującego się naszym wnioskiem, np. Jana Kowalskiego o tytule Potwierdzenie Płatności.Trochę to niepoważne tak tytułować wiadomość i mieć ustawione jako nadawcę tejże: Jan Kowalski i nic poza tym.Nigdzie nie jest zaznaczone, że to zapytanie dotyczy programu Mój Prąd, ani że jest napisane przez pracownika urzędowego obsługującego nasz wniosek!Po to wkleiłam screen, żebyście zobaczyli, jak wygląda żądanie potwierdzenia płatności! Do spamu to się nadaje...Wygląda to na celowe działanie, żeby część wnioskodawców potraktowała taki mail jako zwykły spam. A 14 dni na odpowiedź obowiązuje... Edytowane 9 Czerwca 2020 przez Stanowska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kedlaw0 09.06.2020 20:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2020 U mnie były 2 faktury - zaliczkowa i końcowa. Skanu obu dołączyłem, do tego skany obu potwierdzeń opłacenia tych faktur. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tkaczor123 11.06.2020 17:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2020 U mnie były 2 faktury - zaliczkowa i końcowa. Skanu obu dołączyłem, do tego skany obu potwierdzeń opłacenia tych faktur. To dobrze zrobiłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Stermaj 12.06.2020 14:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2020 Panie i PanowieChce odliczyć sobie od dochodu koszt instalacji paneli pomniejszony oczywiście o dotację, ale w tej chwili nie mam dochodów. Będę je miał za dwa lata, jak dożyję do emerytury. Czy wtedy będę mógł sobie odliczyć koszt instalacji z tego roku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Stanowska 12.06.2020 18:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2020 NIE. Jak nie masz dochodów, to się ogarnij i wymyśl coś, żebyś miał dochody, mędrcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
TINEK 12.06.2020 20:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2020 WitamPytanie do forowiczów będących klientami PGEDziś w końcu otrzymałem umowę kompleksową, wszyscy tu oraz znajomi co mają już FV mówią, że mają półroczny okres rozliczeniowy, a u mnie w umowie jest wpisany dwumiesięczny. Ktoś wie o co chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gawel 12.06.2020 21:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2020 Masz chyba to co wpisałeś we wniosku ja mogłem wybierać ale wziąłem 6 mcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
DMIANEK 13.06.2020 06:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2020 Witam Pytanie do forowiczów będących klientami PGE Dziś w końcu otrzymałem umowę kompleksową, wszyscy tu oraz znajomi co mają już FV mówią, że mają półroczny okres rozliczeniowy, a u mnie w umowie jest wpisany dwumiesięczny. Ktoś wie o co chodzi? Zadzwoń na infolinię o zmianę okresu rozliczeniowego na maksymalny - 6 miesięcy bo więcej prosument w PGE nie może póki co. Przy 6 miesięcznym oni rozliczają koniec czerwca i koniec grudnia. Pytanie z innej beczki: otrzymałes od PGE zaswiadczenie, które wymagają do dotacji? ja czekam już ponad miesiąc na ten kwit od momentu uruchomienia instalacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.