Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Program "Mój prąd"


grv

Recommended Posts

  • Odpowiedzi 1,8k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Wniosek złożony w maju. Dzisiaj przyszła taka oto informacja:

Szanowni Państwo,

 

Dziękujemy za zainteresowanie programem „Mój Prąd”. Państwa wniosek został zarejestrowany w naszym systemie pod numerem xxxx/2020 i przekazany do weryfikacji.

 

O dalszym postępowaniu będziemy informowali Państwa w kolejnych wiadomościach e-mail.

 

Jeśli będą Państwo chcieli uzyskać informację na temat aktualnego statusu wniosku, istnieje możliwość sprawdzenia go na stronie https://mojprad.gov.pl/ po podaniu adresu e-mail lub numeru PPE.

 

NIE SZUKAJCIE WŁASNEGO WNIOSKU PO PRZYDZIELONYM NUMERZE, bo to nie działa.

Szukajcie, wpisując adres e-mail, na który dostaliście potwierdzenie - TO DZIAŁA.

Mam nadzieję, że komuś pomogłam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdźcie spam i inne zakładki w skrzynce typu "powiadomienia". Wysłałam/wysłałem wniosek w maju i przyszedł do mnie mail o tytule: "Potwierdzenie płatności". Nic więcej w tytule, tylko to.

Nadawcą też nie była jakaś strona typu .gov, tylko imię i nazwisko pani, która mój wniosek rozpatrywała.Doczepili się do pierdoły o potwierdzenie płatności zaliczki, chociaż końcowa faktura widniała jako zapłacona. Gdybym nie odpowiedziała/odpowiedział w przeciągu 14 dni, to cholera wie, co mogliby zrobić z moim wnioskiem ;)

Także być może tak, że wasza skrzynka pocztowa odfiltrowała podobną wiadomość jako spam!

PV.jpg

No i jak widać na załączonym obrazku, zwrócili się do mnie per Pani. Gdzie są ci dżenderzy, którzy nie mają jaj i sugerowali, że jestem facetem? :rolleyes:

Edytowane przez Stanowska
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK. Ja nie piszę o zasadności żądania takich potwierdzeń, tylko zwracam uwagę, że ktoś mógł przeoczyć maila napisanego przez jakiegoś pracownika zajmującego się naszym wnioskiem, np. Jana Kowalskiego o tytule Potwierdzenie Płatności.

Trochę to niepoważne tak tytułować wiadomość i mieć ustawione jako nadawcę tejże: Jan Kowalski i nic poza tym.

Nigdzie nie jest zaznaczone, że to zapytanie dotyczy programu Mój Prąd, ani że jest napisane przez pracownika urzędowego obsługującego nasz wniosek!

Po to wkleiłam screen, żebyście zobaczyli, jak wygląda żądanie potwierdzenia płatności! Do spamu to się nadaje...

Wygląda to na celowe działanie, żeby część wnioskodawców potraktowała taki mail jako zwykły spam. A 14 dni na odpowiedź obowiązuje...

Edytowane przez Stanowska
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Pytanie do forowiczów będących klientami PGE

Dziś w końcu otrzymałem umowę kompleksową, wszyscy tu oraz znajomi co mają już FV mówią, że mają półroczny okres rozliczeniowy, a u mnie w umowie jest wpisany dwumiesięczny. Ktoś wie o co chodzi?

 

Zadzwoń na infolinię o zmianę okresu rozliczeniowego na maksymalny - 6 miesięcy bo więcej prosument w PGE nie może póki co. Przy 6 miesięcznym oni rozliczają koniec czerwca i koniec grudnia. Pytanie z innej beczki: otrzymałes od PGE zaswiadczenie, które wymagają do dotacji? ja czekam już ponad miesiąc na ten kwit od momentu uruchomienia instalacji :mad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...