Aeris 20.08.2019 08:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2019 WItam, Pojawił mi się komunikat na rekuperatorze "Error EXT_PRESSURE_SUP". Może ktoś miał kiedys taki komunikat ,co on oznacza i jak z tym postepowac? Dziękuje za wyjaśnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
anja78 21.08.2019 18:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2019 https://zehnder-systems-ch.zendesk.com/hc/de/articles/360006586252-ComfoAir-Q-Pressure-EHA-SUP-ErrorSprobuj tu i przetlumacz sobie na gogle prawdopodobnie masz jakis problem z kanalami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Aeris 09.09.2019 16:57 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Września 2019 Sprawa się rozwiązała! Zapachana była kratka wlotowa na zewnątrz budynku... odkurzyłem z zewnątrz i wsyztsko OK. Pytanie jak często u Was trzeba przeczyscic tą ktratkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
yaro137 05.04.2020 10:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2020 Ja czyszczę jakieś 2 razy w roku. Raz na wiosnę, kiedy jest masa różnego rodzaju pyłku w powietrzy i na jesieni, żeby było czysto przed zimą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marek2122 18.12.2020 19:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2020 W moim Aerisie 350 Next wyskoczył taki błąd - "1051 general device deactivation error". Miał ktoś coś takiego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.