Piotr4888 11.09.2019 21:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Września 2019 (edytowane) Witam Mam na imię Piotr. Podjąłem decyzję o budowie altanki 35m2. Nie mam doświadczenia ale z pomocą innych sobie poradzę.Staram się to robić systemem gospodarczym i robić tylko to co koniecznie. Jestem na etapie zasypywania środka.Chce położyć folie,styropian 5cm ,zbrojenie fi 6 i gotowa posadzkę max 10cm będzie równa z fundamentem.Woda gruntowa głęboko a sam grunt dobrze wchłania wodę.Od zewnątrz styropian +(siatka klej)mazidło i folia pewnie budowlana. Nie wiem co mam zrobić z folia ktora jest na ścianie.Musze ja odcinać na dole fundamentu ? Różni ludzie różne opinie. Ja bym zasypal na odpowiednia wysokość a resztę odpowiednio wywinął na ubity piach wewnatrz i tak przychodzi druga folia pod styropian Nie będę niczym smarował wewnątrz. Proszę o sugestię Dodaje rysunek podgladowy Edytowane 11 Września 2019 przez Piotr4888 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jajmar 11.09.2019 22:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Września 2019 Nie wiem co znaczy ten "rysunek poglądowy" bo to fotka , ktoś może i Ty próbuje wykonać coś na kształt lawy na terenie.......... lipa jaki by nie był grunt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Piotr4888 12.09.2019 05:27 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Września 2019 (edytowane) Tak,zgadza się ławy nie ma. Niektórzy sasiedzi na działkach wybudowali nawet na samych bloczkach betonowych . Myślę że wytrzyma pod ścianami z suporexu wysokimi na 3m.Beton towarowy B20.Fundament 35x65. Proszę o poradę co z folią, bo pogoda goni a chcialbym jak najszybciej zrobić wylewkę przed przymrozkami . Edytowane 12 Września 2019 przez Piotr4888 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania