Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

15.03.2015. Data usługi na fakturze 26.03.2015, mam kartę gwarancyjną z podpisem i pieczątka sprzedawcy. Nie mam na tej fakturze wyszczególnione jakie i ile okien, ani żadnych papierów na poszczególne okna. Czy to wystarczy? Zgłaszać do sprzedawcy czy lepiej do firmy Adams?
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/249813-rozszczelnione-okna-brudne-w-%C5%9Brodku/#findComment-7720749
Udostępnij na innych stronach

Ja bym powiedział, że poza Uw także Lt szyby się pogorszy ;) No i estetycznie będzie lipa.

A poważnie: wymiana pakietu szybowego to reklamacja szybka, bezinwazyjna i bezproblemowa. Całość trwa mniej niż 15 minut i nie niesie za sobą żadnych negatywnych konsekwencji.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/249813-rozszczelnione-okna-brudne-w-%C5%9Brodku/#findComment-7720872
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...