Reynald 10.10.2019 12:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Października 2019 (edytowane) Witam. Chciałem powiększyć garaż. Niestety nie mam zbyt wielu możliwości przebudowy i zostaje wyburzenie tej ściany zewnętrznej i zrobienie dobudówki. Pytanie do fachowców bo jestem amatorem. Czy jest możliwość wyburzenia tej ściany? W ostateczności mógłbym usunąć piętro, tylko jak podeprzeć resztę? Ściana ma długość ok 5 metrów. Zdjęcie podam w linku Edytowane 10 Października 2019 przez Reynald Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Reynald 10.10.2019 12:04 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Października 2019 (edytowane) Edytowane 10 Października 2019 przez Reynald Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
d7d 10.10.2019 22:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Października 2019 Która to ściana zewnętrzna? Ta ciemna po lewej czy ta jasna na której opierają się dwuteowniki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Reynald 10.10.2019 22:29 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Października 2019 Ściana zewnętrzna to ta jasna, na przeciwko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jajmar 10.10.2019 22:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Października 2019 Ściana zewnętrzna to ta jasna, na przeciwko Wyburzając tą ścianę wyburzysz garaż. Ja bym odpuścił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Reynald 11.10.2019 07:28 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Października 2019 Wyburzając tą ścianę wyburzysz garaż. Ja bym odpuścił. W takim razie i tak będę musiał wyburzyć.. Nie istnieją jakieś sposoby podpierania takich ścian? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania