eweelinawz 20.10.2019 09:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Października 2019 Witam wszystkich, mam spory problem z drewnianą podłogą. Zamówiony dąb fazowany kl.III, deski o różnej długości wraz z usługą ułożenia. Ułożona została podłoga bez fazowania, nierówna na całej powierzchni, każda z desek jest wyszczerbiona, uszkodzona, w niektórych miejscach zakitowana(załączniki). Niestety podpisany został protokół odbioru. Czy w takiej sytuacji podłoga podlega reklamacji? Jeżeli tak to od czego zacząć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jarekkur 26.10.2019 16:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Października 2019 Witam wszystkich, mam spory problem z drewnianą podłogą. Zamówiony dąb fazowany kl.III, deski o różnej długości wraz z usługą ułożenia. Ułożona została podłoga bez fazowania, nierówna na całej powierzchni, każda z desek jest wyszczerbiona, uszkodzona, w niektórych miejscach zakitowana(załączniki). Niestety podpisany został protokół odbioru. Czy w takiej sytuacji podłoga podlega reklamacji? Jeżeli tak to od czego zacząć?[ATTACH=CONFIG]436097[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]436098[/ATTACH] oczywiście i bezwzględnie należy reklamować. Jak doszło do zamiany desek fazowanych na ostrokrawężne. Jak doszło do podpisani odbioru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.