eweelinawz 20.10.2019 09:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Października 2019 Witam wszystkich, mam spory problem z drewnianą podłogą. Zamówiony dąb fazowany kl.III, deski o różnej długości wraz z usługą ułożenia. Ułożona została podłoga bez fazowania, nierówna na całej powierzchni, każda z desek jest wyszczerbiona, uszkodzona, w niektórych miejscach zakitowana(załączniki). Niestety podpisany został protokół odbioru. Czy w takiej sytuacji podłoga podlega reklamacji? Jeżeli tak to od czego zacząć? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/250293-reklamacja-drewnianej-pod%C5%82ogi/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jarekkur 26.10.2019 16:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Października 2019 Witam wszystkich, mam spory problem z drewnianą podłogą. Zamówiony dąb fazowany kl.III, deski o różnej długości wraz z usługą ułożenia. Ułożona została podłoga bez fazowania, nierówna na całej powierzchni, każda z desek jest wyszczerbiona, uszkodzona, w niektórych miejscach zakitowana(załączniki). Niestety podpisany został protokół odbioru. Czy w takiej sytuacji podłoga podlega reklamacji? Jeżeli tak to od czego zacząć?[ATTACH=CONFIG]436097[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]436098[/ATTACH] oczywiście i bezwzględnie należy reklamować. Jak doszło do zamiany desek fazowanych na ostrokrawężne. Jak doszło do podpisani odbioru. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/250293-reklamacja-drewnianej-pod%C5%82ogi/#findComment-7730451 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.