Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Reklamacja drewnianej podłogi


eweelinawz

Recommended Posts

Witam wszystkich, mam spory problem z drewnianą podłogą. Zamówiony dąb fazowany kl.III, deski o różnej długości wraz z usługą ułożenia. Ułożona została podłoga bez fazowania, nierówna na całej powierzchni, każda z desek jest wyszczerbiona, uszkodzona, w niektórych miejscach zakitowana(załączniki). Niestety podpisany został protokół odbioru. Czy w takiej sytuacji podłoga podlega reklamacji? Jeżeli tak to od czego zacząć?Resized_20191019_081033_7142.jpgResized_20191019_082443_1875.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, mam spory problem z drewnianą podłogą. Zamówiony dąb fazowany kl.III, deski o różnej długości wraz z usługą ułożenia. Ułożona została podłoga bez fazowania, nierówna na całej powierzchni, każda z desek jest wyszczerbiona, uszkodzona, w niektórych miejscach zakitowana(załączniki). Niestety podpisany został protokół odbioru. Czy w takiej sytuacji podłoga podlega reklamacji? Jeżeli tak to od czego zacząć?[ATTACH=CONFIG]436097[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]436098[/ATTACH]

 

oczywiście i bezwzględnie należy reklamować. Jak doszło do zamiany desek fazowanych na ostrokrawężne. Jak doszło do podpisani odbioru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...