Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam wszystkich, mam spory problem z drewnianą podłogą. Zamówiony dąb fazowany kl.III, deski o różnej długości wraz z usługą ułożenia. Ułożona została podłoga bez fazowania, nierówna na całej powierzchni, każda z desek jest wyszczerbiona, uszkodzona, w niektórych miejscach zakitowana(załączniki). Niestety podpisany został protokół odbioru. Czy w takiej sytuacji podłoga podlega reklamacji? Jeżeli tak to od czego zacząć?Resized_20191019_081033_7142.jpgResized_20191019_082443_1875.jpg
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/250293-reklamacja-drewnianej-pod%C5%82ogi/
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, mam spory problem z drewnianą podłogą. Zamówiony dąb fazowany kl.III, deski o różnej długości wraz z usługą ułożenia. Ułożona została podłoga bez fazowania, nierówna na całej powierzchni, każda z desek jest wyszczerbiona, uszkodzona, w niektórych miejscach zakitowana(załączniki). Niestety podpisany został protokół odbioru. Czy w takiej sytuacji podłoga podlega reklamacji? Jeżeli tak to od czego zacząć?[ATTACH=CONFIG]436097[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]436098[/ATTACH]

 

oczywiście i bezwzględnie należy reklamować. Jak doszło do zamiany desek fazowanych na ostrokrawężne. Jak doszło do podpisani odbioru.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/250293-reklamacja-drewnianej-pod%C5%82ogi/#findComment-7730451
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...