Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Doorsy nie uznają reklamacji


Recommended Posts

Właśnie jestem w wizycie serwisu drzwi marki doorsy. Nie uznali mojej reklamacji co do ubytków w drewnie oraz co najgorsze śladów po korniku lub kołatku . Według serwisu Drzwi za 10 tys mogą tak wyglądać. Dwa zdjęcia i pojechali chociaż ja pokazałem kornika w 6 różnych miejscach. Teraz nie wiem co mam robić
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć zdjęcia, by Twój post był bardziej wiarygodny / obiektywny.

Nie jestem zaskoczony postawą tej firmy. Jeśli ubytki są takie jakie myślę (czekam na fotki) to pewnie można je usunąć w 10 minut.

Obstawiam, że największą winę ponosi sprzedawca, bo po Doorsach niczego nie oczekuję..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż tak? Ja Doorsy raczej znam z opowieści. Na prawdę rzadko montuję ale jakoś nie przyglądałem się w poszukiwaniu korników w nowych drzwiach. Chyba czas odchamić się ze stalówek i zacząć więcej sprzedawać drewna ;). Choć nieustannie będę narzekał, że u mnie rynek ciut biedny na dobre drewno, a niedobrego (według mojego mniemania) ja nie sprzedam, bo koszmary mam w nocy i RLS się włącza.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...