pitcom 13.11.2019 14:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Listopada 2019 Właśnie jestem w wizycie serwisu drzwi marki doorsy. Nie uznali mojej reklamacji co do ubytków w drewnie oraz co najgorsze śladów po korniku lub kołatku . Według serwisu Drzwi za 10 tys mogą tak wyglądać. Dwa zdjęcia i pojechali chociaż ja pokazałem kornika w 6 różnych miejscach. Teraz nie wiem co mam robić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 13.11.2019 21:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Listopada 2019 Wrzuć zdjęcia, by Twój post był bardziej wiarygodny / obiektywny. Nie jestem zaskoczony postawą tej firmy. Jeśli ubytki są takie jakie myślę (czekam na fotki) to pewnie można je usunąć w 10 minut. Obstawiam, że największą winę ponosi sprzedawca, bo po Doorsach niczego nie oczekuję.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 19.11.2019 15:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 Aż tak? Ja Doorsy raczej znam z opowieści. Na prawdę rzadko montuję ale jakoś nie przyglądałem się w poszukiwaniu korników w nowych drzwiach. Chyba czas odchamić się ze stalówek i zacząć więcej sprzedawać drewna . Choć nieustannie będę narzekał, że u mnie rynek ciut biedny na dobre drewno, a niedobrego (według mojego mniemania) ja nie sprzedam, bo koszmary mam w nocy i RLS się włącza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.