wojtek.m 21.12.2019 10:56 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2019 W pierwszym jak i drugim poście dotyczącym ceny dokładnie napisałem że to cena jaką zapłaciłem za towar, rozumiem że sprzedawców emocjonują zyski, marże ale to nie temat o tym. To niepotrzebne zaśmiecanie wątku. Odnośnie zdjęć producent jest w posiadaniu moich, firmowego serwisu, przedstawiciela firmy Schuco i ich przedstawiciela regionalnego który po ostatniej ‘’naprawie’’ serwisu Jezierskiego wykonał dokumentację wraz z pomiarem powyginanych szprosów. Producent zna temat, skoro serwis twierdzi że nic więcej nie da się zrobić, nie są w stanie usunąć trzasków i przeginania ościeżnicy producent obrał taktykę na przeczekanie do upływu okresu gwarancji czyli jeszcze 3 miesiące a potem szukaj tatka latka. To ostrzeżenie dla potencjalnych klientów, takich jakim niedawno byłem ja gdy szukałem dobrej firmy produkującej okna. Ludzie mają prawo wiedzieć jaka jest jakość wyrobów firmy Jezierski i jak zostaną potraktowani w przypadku wystąpienia usterek. Groźby prawnikami też świadczą o ich poziomie obsługi klientów, jeśli nie zgadzają się z zarzutami mogą jak każdy zająć stanowisko w tej sprawie bo to że firma śledzi wątek to jest oczywiste. Tylko co tu wyjaśniać... Na chwilę obecną Jezierski twierdzi że za usterki ościeżnicy odpowiedzialny jest przedstawiciel regionalny tylko nie wiem na jakiej podstawie. Przypomnę że W OBECNOŚCI I WEDŁUG ZALECEŃ SERWISU ościeżnica została powtórnie obsadzona i przykotwiona dyblami. Nie wiem też jaką odpowiedzialność ponoszą monterzy okien za zniekształconą ościeżnicę w miejscach mocowania zawiasów (profil zapadł się podobnie jak to miało miejsce w drzwiach które po wizycie przedstawiciela Schuco zostały wymienione) Za krzywe szprosy oczywiście odpowiadam ja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Superior 21.12.2019 11:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2019 Ludzie mają prawo wiedzieć jaka jest jakość wyrobów firmy Jezierski i jak zostaną potraktowani w przypadku wystąpienia usterek. Tak jest! Gdyby większośc ludzi była taka jak Ty, to nie byłoby takiego dziadostwa na rynku rzemiosła. Ja, na ten przykład, jestem bardzo dobrym rzemieślniko-niżynierem. I co z tego, skoro nikt prawie mnie nie zna. Nie mam takiej siły markietingowego przebicia niczym Jezierski. Dletego też partacze z gromką gębą zawsze będą mieć więcej klientów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bwojtek 21.12.2019 13:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2019 Na chwilę obecną Jezierski twierdzi że za usterki ościeżnicy odpowiedzialny jest przedstawiciel regionalny A może coś w tym jest? Dlaczego tak wzbraniasz się przed pokazaniem zdjęć? Sprawdziłeś czy ościeżnica jest prosta? Mierzyłeś odstępy zawiasów od krawędzi ościeżnicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wojtek.m 21.12.2019 18:38 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2019 (edytowane) A może coś w tym jest? Dlaczego tak wzbraniasz się przed pokazaniem zdjęć? Sprawdziłeś czy ościeżnica jest prosta? Mierzyłeś odstępy zawiasów od krawędzi ościeżnicy? A wystarczyło przeczytać co pisałem wcześniej... Mam nadzieję że nie chodzi o nabijanie postów Montaż ościeżnicy przez monterów sprzedawcy został wykonany pod nadzorem i zaleceniami serwisu Jezierskiego, za zniekształcenie w okolicach zawiasów też trudno aby byli odpowiedzialni ponieważ ich nie odkręcali, nie przykręcali ani nie wykonywali żadnej regulacji. Jedynie serwis Jezierskiego dokonał kilkukrotnej wymiany i regulacji zawiasów. Producent posiada dokumentację fotograficzną i do tego się ograniczę, mam nadzieję że zmieni podejście do tej sprawy bo tego co teraz utrzymuje nie da się obronić. Ościeżnica przegina się i prostuje więc jest i krzywa i prosta dodatkowo jest zniekształcony zapadnięty profil w okolicach mocowania zawiasów. Przez to zniekształcenie które nie jest takie samo przy każdym zawiasie trudno jest określić rzeczywistą odległość ich osi od profilu. Pomiary i tak nie mają większego sensu bo jeszcze trwa okres gwarancji a więc tylko serwis może wykonać jakiekolwiek regulacje Edytowane 21 Grudnia 2019 przez wojtek.m literówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bwojtek 22.12.2019 06:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2019 A wystarczyło przeczytać co pisałem wcześniej... Mam nadzieję że nie chodzi o nabijanie postów Jakże bezbłędne rozszyfrowałeś moje intencje! Przecież od ilości postów zależy to ile zarobię, prawda? Odnoszę wrażenie, że nie szukasz pomocy ani rozwiązania problemu tylko wykorzystujesz forum dla szantażowania producenta. I może faktycznie w tej sytuacji sala sądowa jest lepszym miejscem do rozstrzygnięcia sporu niż forum muratora. Powodzenia życzę. trwa okres gwarancji a więc tylko serwis może wykonać jakiekolwiek regulacje Nie pisz więcej takich bzdur. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wojtek.m 22.12.2019 08:09 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2019 Jakże bezbłędne rozszyfrowałeś moje intencje! Przecież od ilości postów zależy to ile zarobię, prawda? Odnoszę wrażenie, że nie szukasz pomocy ani rozwiązania problemu tylko wykorzystujesz forum dla szantażowania producenta. I może faktycznie w tej sytuacji sala sądowa jest lepszym miejscem do rozstrzygnięcia sporu niż forum muratora. Powodzenia życzę. Nie pisz więcej takich bzdur. Domyślam się że chciałbyś zabłysnąć swoimi radami niestety jak dotąd zaśmiecasz tylko wątek. W tym przypadku nie wystarczy pokręcić śrubką przy zawiasie, serwis Jezierskiego 4 razy podchodził bezskutecznie do tematu trzasków dochodzących z zawiasów i przeginania się ościeżnicy. Konkretne rady posuwające temat do przodu chętnie wysłucham i zastosuję ale jeśli wciąż chcesz tylko zaśmiecać prosiłbym abyś się tu nie udzielał, może inni będą mieli rozwiązanie. Łatwiej będzie dojść w czym problem jeśli wątek będzie spójny, logiczny i nierozmydlony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 22.12.2019 08:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2019 Błędnie oceniasz nasze intencje. Jeden dobry obraz mówi więcej niż tysiąc słów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jareko 22.12.2019 11:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2019 Domyślam się że chciałbyś zabłysnąć swoimi radami niestety jak dotąd zaśmiecasz tylko watek Konkretne rady posuwające temat do przodu chętnie wysłucham i zastosuję ale jeśli wciąż chcesz tylko zaśmiecać prosiłbym abyś się tu nie udzielał, może inni będą mieli rozwiązanie. Łatwiej będzie dojść w czym problem jeśli wątek będzie spójny, logiczny i nierozmydlony Napuszony pewny swego inwestorze Pokory do cholery Chcesz pomocy ? Ludzie z branży starają Ci się pomóc ale stawiają pewne wymaganie- fotografie by łatwiej twój temat ogarnąć Póki co sam wątek zasmiecasz i takimi tekstami spowodujesz ze mi już twój problem wisi i powiewa Pomysł czasem i poczytaj innych że zrozumieniem I zejdź na ziemię z cokoły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Superior 22.12.2019 12:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2019 Konkretne rady posuwające temat do przodu. Jako doświadczon podobną okolicznością, mam radę. Nie dotyczyła okien, ani drzwi, wszakże także kłopotów z tym była moc. Oto rada/dorada: Znajdź stolarza od drzwi. W dniu jego przyjazdu z nowymi drzwiami, weś siekierę i roznieś te dziadowskie drzwi w pierzynę. Możesz zużyć je na tzw. rozpalkię do kominka czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wojtek.m 22.12.2019 14:17 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2019 Napuszony pewny swego inwestorze Pokory do cholery Chcesz pomocy ? Ludzie z branży starają Ci się pomóc ale stawiają pewne wymaganie- fotografie by łatwiej twój temat ogarnąć Póki co sam wątek zasmiecasz i takimi tekstami spowodujesz ze mi już twój problem wisi i powiewa Pomysł czasem i poczytaj innych że zrozumieniem I zejdź na ziemię z cokoły Aż tak trudno uszanować moją decyzję o wstrzymaniu publikowania wszelkich materiałów do czasu odpowiedzi / braku odpowiedzi firmy Jezierski? Po co kolejny nic nie wnoszący post? Rozumiem że ludzie z branży chcieliby sobie popatrzeć ale po co te emocje? Zresztą nie problem w tym co i jak naprawić bo od tego jest firma która wyprodukowała bubel ale jak przekonać tą firmę aby nie unikała odpowiedzialności. Jak wyegzekwować swoje prawa w takim przypadku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
coulignon 22.12.2019 14:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2019 Aż tak trudno uszanować moją decyzję o wstrzymaniu publikowania wszelkich materiałów do czasu odpowiedzi / braku odpowiedzi firmy Jezierski? Po co kolejny nic nie wnoszący post? Rozumiem że ludzie z branży chcieliby sobie popatrzeć ale po co te emocje? Zresztą nie problem w tym co i jak naprawić bo od tego jest firma która wyprodukowała bubel ale jak przekonać tą firmę aby nie unikała odpowiedzialności. Jak wyegzekwować swoje prawa w takim przypadku? Było zaznaczyc na samym poczatku że nie oczekujesz TECHNICZNEGO rozwiązania problemu tylko potrzebny ci jest temat na forum jako narzędzie nacisku. Nie byłoby nieporozumień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wojtek.m 22.12.2019 16:48 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2019 https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/ Tak, ale nie chciałbym iść tą drogą, nie mam sumienia obciążać sprzedawcy nie małą kwotą tym bardziej że nie ma podstaw aby on odpowiadał za błędy producenta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wojtek.m 22.12.2019 17:15 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2019 Nikt krewny, po prostu dobry człowiek. Przez te 2 lata ciągłych reklamacji zawsze reagował z empatią. Jakiś tydzień temu dostałem mail od firmy Jezierski że nie jest już ich autoryzowanym dealerem. Wcześniej dziwiło mnie dlaczego tak lekko spychają winę na sprzedawcę a teraz już wiadomo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jareko 23.12.2019 17:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2019 FM jako sposób nacisku na producenta ?Oj naiwny naiwny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wojtek.m 23.12.2019 20:13 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2019 (edytowane) Mogę powiedzieć tylko o sobie jak ja bym zareagował widząc jakie są problemy z tym producentem. Przed zakupem przeglądałem tematy na FM o tej firmie i gdybym trafił na taki z pewnością nie zamówiłbym u nich okien/ drzwi. Gdyby mnie ktoś w porę ostrzegł byłbym teraz szczęśliwym człowiekiem .A co mam? Mam perspektywę kilku lat dochodzenia w sądzie naprawy tych chole…. drzwi Edytowane 23 Grudnia 2019 przez wojtek.m literówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jareko 24.12.2019 00:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2019 Widzisz....Nie czytałeś dokładnie FMBo przestrogi przed Ta firma pojawiają się tu co jakiś czasPóki w 2010 nie poparli w kłopoty pociągające za sobą swoich dealerów faktycznie był to dobry producent, jeden z najlepszych na naszym rynku Ale to historia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.