Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Energooszczędne okna Jezierskiego- kosztowny bubel


Recommended Posts

W pierwszym jak i drugim poście dotyczącym ceny dokładnie napisałem że to cena jaką zapłaciłem za towar, rozumiem że sprzedawców emocjonują zyski, marże ale to nie temat o tym. To niepotrzebne zaśmiecanie wątku.

 

Odnośnie zdjęć producent jest w posiadaniu moich, firmowego serwisu, przedstawiciela firmy Schuco i ich przedstawiciela regionalnego który po ostatniej ‘’naprawie’’ serwisu Jezierskiego wykonał dokumentację wraz z pomiarem powyginanych szprosów. Producent zna temat, skoro serwis twierdzi że nic więcej nie da się zrobić, nie są w stanie usunąć trzasków i przeginania ościeżnicy producent obrał taktykę na przeczekanie do upływu okresu gwarancji czyli jeszcze 3 miesiące a potem szukaj tatka latka.

 

To ostrzeżenie dla potencjalnych klientów, takich jakim niedawno byłem ja gdy szukałem dobrej firmy produkującej okna. Ludzie mają prawo wiedzieć jaka jest jakość wyrobów firmy Jezierski i jak zostaną potraktowani w przypadku wystąpienia usterek. Groźby prawnikami też świadczą o ich poziomie obsługi klientów, jeśli nie zgadzają się z zarzutami mogą jak każdy zająć stanowisko w tej sprawie bo to że firma śledzi wątek to jest oczywiste. Tylko co tu wyjaśniać...

 

Na chwilę obecną Jezierski twierdzi że za usterki ościeżnicy odpowiedzialny jest przedstawiciel regionalny tylko nie wiem na jakiej podstawie. Przypomnę że W OBECNOŚCI I WEDŁUG ZALECEŃ SERWISU ościeżnica została powtórnie obsadzona i przykotwiona dyblami. Nie wiem też jaką odpowiedzialność ponoszą monterzy okien za zniekształconą ościeżnicę w miejscach mocowania zawiasów (profil zapadł się podobnie jak to miało miejsce w drzwiach które po wizycie przedstawiciela Schuco zostały wymienione)

 

Za krzywe szprosy oczywiście odpowiadam ja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie mają prawo wiedzieć jaka jest jakość wyrobów firmy Jezierski i jak zostaną potraktowani w przypadku wystąpienia usterek.

 

Tak jest!

 

Gdyby większośc ludzi była taka jak Ty, to nie byłoby takiego dziadostwa na rynku rzemiosła.

 

Ja, na ten przykład, jestem bardzo dobrym rzemieślniko-niżynierem.

I co z tego, skoro nikt prawie mnie nie zna.

Nie mam takiej siły markietingowego przebicia niczym Jezierski.

 

Dletego też partacze z gromką gębą zawsze będą mieć więcej klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na chwilę obecną Jezierski twierdzi że za usterki ościeżnicy odpowiedzialny jest przedstawiciel regionalny

 

A może coś w tym jest? Dlaczego tak wzbraniasz się przed pokazaniem zdjęć?

Sprawdziłeś czy ościeżnica jest prosta?

Mierzyłeś odstępy zawiasów od krawędzi ościeżnicy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może coś w tym jest? Dlaczego tak wzbraniasz się przed pokazaniem zdjęć?

Sprawdziłeś czy ościeżnica jest prosta?

Mierzyłeś odstępy zawiasów od krawędzi ościeżnicy?

 

A wystarczyło przeczytać co pisałem wcześniej...

Mam nadzieję że nie chodzi o nabijanie postów

 

Montaż ościeżnicy przez monterów sprzedawcy został wykonany pod nadzorem i zaleceniami serwisu Jezierskiego, za zniekształcenie w okolicach zawiasów też trudno aby byli odpowiedzialni ponieważ ich nie odkręcali, nie przykręcali ani nie wykonywali żadnej regulacji. Jedynie serwis Jezierskiego dokonał kilkukrotnej wymiany i regulacji zawiasów.

 

Producent posiada dokumentację fotograficzną i do tego się ograniczę, mam nadzieję że zmieni podejście do tej sprawy bo tego co teraz utrzymuje nie da się obronić.

 

Ościeżnica przegina się i prostuje więc jest i krzywa i prosta dodatkowo jest zniekształcony zapadnięty profil w okolicach mocowania zawiasów.

 

Przez to zniekształcenie które nie jest takie samo przy każdym zawiasie trudno jest określić rzeczywistą odległość ich osi od profilu. Pomiary i tak nie mają większego sensu bo jeszcze trwa okres gwarancji a więc tylko serwis może wykonać jakiekolwiek regulacje

Edytowane przez wojtek.m
literówka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wystarczyło przeczytać co pisałem wcześniej...

Mam nadzieję że nie chodzi o nabijanie postów

Jakże bezbłędne rozszyfrowałeś moje intencje! Przecież od ilości postów zależy to ile zarobię, prawda?

Odnoszę wrażenie, że nie szukasz pomocy ani rozwiązania problemu tylko wykorzystujesz forum dla szantażowania producenta.

I może faktycznie w tej sytuacji sala sądowa jest lepszym miejscem do rozstrzygnięcia sporu niż forum muratora.

Powodzenia życzę.

 

trwa okres gwarancji a więc tylko serwis może wykonać jakiekolwiek regulacje

Nie pisz więcej takich bzdur.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakże bezbłędne rozszyfrowałeś moje intencje! Przecież od ilości postów zależy to ile zarobię, prawda?

Odnoszę wrażenie, że nie szukasz pomocy ani rozwiązania problemu tylko wykorzystujesz forum dla szantażowania producenta.

I może faktycznie w tej sytuacji sala sądowa jest lepszym miejscem do rozstrzygnięcia sporu niż forum muratora.

Powodzenia życzę.

 

 

Nie pisz więcej takich bzdur.

 

 

Domyślam się że chciałbyś zabłysnąć swoimi radami niestety jak dotąd zaśmiecasz tylko wątek.

 

W tym przypadku nie wystarczy pokręcić śrubką przy zawiasie, serwis Jezierskiego 4 razy podchodził bezskutecznie do tematu trzasków dochodzących z zawiasów i przeginania się ościeżnicy.

 

 

Konkretne rady posuwające temat do przodu chętnie wysłucham i zastosuję ale jeśli wciąż chcesz tylko zaśmiecać prosiłbym abyś się tu nie udzielał, może inni będą mieli rozwiązanie. Łatwiej będzie dojść w czym problem jeśli wątek będzie spójny, logiczny i nierozmydlony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domyślam się że chciałbyś zabłysnąć swoimi radami niestety jak dotąd zaśmiecasz tylko watek

 

 

Konkretne rady posuwające temat do przodu chętnie wysłucham i zastosuję ale jeśli wciąż chcesz tylko zaśmiecać prosiłbym abyś się tu nie udzielał, może inni będą mieli rozwiązanie. Łatwiej będzie dojść w czym problem jeśli wątek będzie spójny, logiczny i nierozmydlony

 

Napuszony pewny swego inwestorze

Pokory do cholery

Chcesz pomocy ?

Ludzie z branży starają Ci się pomóc ale stawiają pewne wymaganie- fotografie by łatwiej twój temat ogarnąć

Póki co sam wątek zasmiecasz i takimi tekstami spowodujesz ze mi już twój problem wisi i powiewa

 

Pomysł czasem i poczytaj innych że zrozumieniem

I zejdź na ziemię z cokoły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konkretne rady posuwające temat do przodu.

Jako doświadczon podobną okolicznością, mam radę.

Nie dotyczyła okien, ani drzwi, wszakże także kłopotów z tym była moc.

Oto rada/dorada:

 

Znajdź stolarza od drzwi.

W dniu jego przyjazdu z nowymi drzwiami, weś siekierę i roznieś te dziadowskie drzwi w pierzynę.

Możesz zużyć je na tzw. rozpalkię do kominka czy jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napuszony pewny swego inwestorze

Pokory do cholery

Chcesz pomocy ?

Ludzie z branży starają Ci się pomóc ale stawiają pewne wymaganie- fotografie by łatwiej twój temat ogarnąć

Póki co sam wątek zasmiecasz i takimi tekstami spowodujesz ze mi już twój problem wisi i powiewa

 

Pomysł czasem i poczytaj innych że zrozumieniem

I zejdź na ziemię z cokoły

 

Aż tak trudno uszanować moją decyzję o wstrzymaniu publikowania wszelkich materiałów do czasu odpowiedzi / braku odpowiedzi firmy Jezierski?

 

Po co kolejny nic nie wnoszący post?

 

Rozumiem że ludzie z branży chcieliby sobie popatrzeć ale po co te emocje?

 

Zresztą nie problem w tym co i jak naprawić bo od tego jest firma która wyprodukowała bubel ale jak przekonać tą firmę aby nie unikała odpowiedzialności. Jak wyegzekwować swoje prawa w takim przypadku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż tak trudno uszanować moją decyzję o wstrzymaniu publikowania wszelkich materiałów do czasu odpowiedzi / braku odpowiedzi firmy Jezierski?

 

Po co kolejny nic nie wnoszący post?

 

Rozumiem że ludzie z branży chcieliby sobie popatrzeć ale po co te emocje?

 

Zresztą nie problem w tym co i jak naprawić bo od tego jest firma która wyprodukowała bubel ale jak przekonać tą firmę aby nie unikała odpowiedzialności. Jak wyegzekwować swoje prawa w takim przypadku?

 

Było zaznaczyc na samym poczatku że nie oczekujesz TECHNICZNEGO rozwiązania problemu tylko potrzebny ci jest temat na forum jako narzędzie nacisku. Nie byłoby nieporozumień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt krewny, po prostu dobry człowiek. Przez te 2 lata ciągłych reklamacji zawsze reagował z empatią. Jakiś tydzień temu dostałem mail od firmy Jezierski że nie jest już ich autoryzowanym dealerem. Wcześniej dziwiło mnie dlaczego tak lekko spychają winę na sprzedawcę a teraz już wiadomo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę powiedzieć tylko o sobie jak ja bym zareagował widząc jakie są problemy z tym producentem.

Przed zakupem przeglądałem tematy na FM o tej firmie i gdybym trafił na taki z pewnością nie zamówiłbym u nich okien/ drzwi. Gdyby mnie ktoś w porę ostrzegł byłbym teraz szczęśliwym człowiekiem

.

A co mam? Mam perspektywę kilku lat dochodzenia w sądzie naprawy tych chole…. drzwi

Edytowane przez wojtek.m
literówka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...