jacogi 23.12.2019 20:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2019 Witam, czy ktoś ma to zainstalowane i co sądzicie o rekuperacji rozproszonej? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/251510-prana-150-standard/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Modernizacja na wsi 28.12.2019 17:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2019 Witam, czy ktoś ma to zainstalowane i co sądzicie o rekuperacji rozproszonej? Ja mam cos nowego w temacie prana. Firma Ecoventeam wydaje mi się że jest bardzo nastawiona na zysk i nie liczy się z klientem. Po zamontowaniu w ścianie okazało się że rekuperator został dostarczony uszkodzony. W trakcie kilku rozmów telefonicznych firma ta na każdym kroku próbowała obrócić kota ogonem. Na początku próbowali zrzucić na mnie ciężar złożenia reklamacji w firmie kurierskiej. Na początku powiedzieli że ja sama muszę zaraportowac to i sporządzić protokół szkody oraz starać się o odszkodowanie. Kiedy to właśnie ta firma kurierska reprezentuje firme Ecoventem a nie mnie. Pani przez telefon przyznała że mają problemy z dostawą i paczek w całości i to już jest tolejna firma kurierska z którą współpracują. Rekuperator znaleźliśmy po powrocie po drugiej stronie zamkniętej bramy. Kolejnym absurdalnym zachowaniem była próba zrzucenia na mnie winy za nie sprawdzenie rekuperatora przed zamontowaniem go w ścianie. Pani z obsługi klienta powiedziala że powinniśmy z mężem sprawdzić rekuperator przed montażem. My z naszej strony zrobiliśmy wszystko dokładnie według instrukcji. Nie było tam żadnej wzmianki na temat sprawdzenia jednostki przed montażem. W pewnym momencie rozmawialiśmy prawdopodobnie z dyrektorem Ecoventeam. Z jego ust usłyszeliśmy że nie możemy zwrócić rekuperatora ponieważ został on zamontowany i ten że pan nie będzie miał co z nim zrobić. Może pan nie wie o tym że towar że zwrotów można naprawić i odsprzedać jako drugiej kategorii z upustem. Ale tu mam wrażenie że firma woli niezadowolonych klientów niż stratę zysku wysokości może 30-40% Byly też wątki dotyczące opakowania. Firma ta wysyła jednostki w cienkim jednosciennym kartonie. Karton jest tylko owinięty w folię stretch, żadnych innych zabezpieczeń na zewnątrz. Jest tam malutki znaczek na dole kartonu, taki czarno-biały przedstawiający kieliszek. Ten znaczek jest ledwo widoczny dla mnie a co dopiero dla kuriera który rzadko zwraca uwagę na naklejki ostrzegająe w kolorze czerwonym. Najlepsze jest to co się znajduje w środku kartonu. Jest tam rekuperator zabezpieczony kształtami sklejonymi z warstw tektury. Kto w tych czasach oszczędza na styropianie, a raczej jego braku przy pakowaniu jednostek o wartości 3.8 tyś zł. Wiśenką na torcie był mail od prawnika, tej że firmy. Czyli obsługa klienta na tym etapie się skończyła. W korespondencji z prawnikiem poinformowalismy że straciliśmy zaufanie do tej firmy i że chcemy zwrotu pieniędzy. Zaufanie straciliśmy po wypowiedzi pani z obsługi klienta. Powiedziała ona nam że nasz rekuperator zostanie naprawiony lub wymieniony na jeden z expozycji naprzykaład. Płacąc za towar 3.8 tys wymagam trochę więcej. Nie naprawianego reku od dnia pierwszego, a już napewno nie wymienionego na towar z ekspozycji. Niestety zostaliśmy tyko poinformowani że firma wysyła do nas nowy rekuperator. Nawet nie czekali na naszą odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/251510-prana-150-standard/#findComment-7755279 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
swierol 28.12.2019 17:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2019 Jest w nim chyba 9 biegów. Koledzy mają to zamontowane w 15m2 biurze. Na drugim biegu już go dość słychać a na 9 chodzi jak wentylator łazienkowy czyli komfort zerowy. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/251510-prana-150-standard/#findComment-7755289 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.