jacogi 23.12.2019 20:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2019 Witam, czy ktoś ma to zainstalowane i co sądzicie o rekuperacji rozproszonej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Modernizacja na wsi 28.12.2019 17:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2019 Witam, czy ktoś ma to zainstalowane i co sądzicie o rekuperacji rozproszonej? Ja mam cos nowego w temacie prana. Firma Ecoventeam wydaje mi się że jest bardzo nastawiona na zysk i nie liczy się z klientem. Po zamontowaniu w ścianie okazało się że rekuperator został dostarczony uszkodzony. W trakcie kilku rozmów telefonicznych firma ta na każdym kroku próbowała obrócić kota ogonem. Na początku próbowali zrzucić na mnie ciężar złożenia reklamacji w firmie kurierskiej. Na początku powiedzieli że ja sama muszę zaraportowac to i sporządzić protokół szkody oraz starać się o odszkodowanie. Kiedy to właśnie ta firma kurierska reprezentuje firme Ecoventem a nie mnie. Pani przez telefon przyznała że mają problemy z dostawą i paczek w całości i to już jest tolejna firma kurierska z którą współpracują. Rekuperator znaleźliśmy po powrocie po drugiej stronie zamkniętej bramy. Kolejnym absurdalnym zachowaniem była próba zrzucenia na mnie winy za nie sprawdzenie rekuperatora przed zamontowaniem go w ścianie. Pani z obsługi klienta powiedziala że powinniśmy z mężem sprawdzić rekuperator przed montażem. My z naszej strony zrobiliśmy wszystko dokładnie według instrukcji. Nie było tam żadnej wzmianki na temat sprawdzenia jednostki przed montażem. W pewnym momencie rozmawialiśmy prawdopodobnie z dyrektorem Ecoventeam. Z jego ust usłyszeliśmy że nie możemy zwrócić rekuperatora ponieważ został on zamontowany i ten że pan nie będzie miał co z nim zrobić. Może pan nie wie o tym że towar że zwrotów można naprawić i odsprzedać jako drugiej kategorii z upustem. Ale tu mam wrażenie że firma woli niezadowolonych klientów niż stratę zysku wysokości może 30-40% Byly też wątki dotyczące opakowania. Firma ta wysyła jednostki w cienkim jednosciennym kartonie. Karton jest tylko owinięty w folię stretch, żadnych innych zabezpieczeń na zewnątrz. Jest tam malutki znaczek na dole kartonu, taki czarno-biały przedstawiający kieliszek. Ten znaczek jest ledwo widoczny dla mnie a co dopiero dla kuriera który rzadko zwraca uwagę na naklejki ostrzegająe w kolorze czerwonym. Najlepsze jest to co się znajduje w środku kartonu. Jest tam rekuperator zabezpieczony kształtami sklejonymi z warstw tektury. Kto w tych czasach oszczędza na styropianie, a raczej jego braku przy pakowaniu jednostek o wartości 3.8 tyś zł. Wiśenką na torcie był mail od prawnika, tej że firmy. Czyli obsługa klienta na tym etapie się skończyła. W korespondencji z prawnikiem poinformowalismy że straciliśmy zaufanie do tej firmy i że chcemy zwrotu pieniędzy. Zaufanie straciliśmy po wypowiedzi pani z obsługi klienta. Powiedziała ona nam że nasz rekuperator zostanie naprawiony lub wymieniony na jeden z expozycji naprzykaład. Płacąc za towar 3.8 tys wymagam trochę więcej. Nie naprawianego reku od dnia pierwszego, a już napewno nie wymienionego na towar z ekspozycji. Niestety zostaliśmy tyko poinformowani że firma wysyła do nas nowy rekuperator. Nawet nie czekali na naszą odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
swierol 28.12.2019 17:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2019 Jest w nim chyba 9 biegów. Koledzy mają to zamontowane w 15m2 biurze. Na drugim biegu już go dość słychać a na 9 chodzi jak wentylator łazienkowy czyli komfort zerowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.