MarekLewandowski 12.01.2020 16:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2020 Witam. Jestem nowicjuszem, za rok planuję zacząć budowę domu. Mam działkę na terenach które są w pradolinie Wisły, została ona sprawdzona przez geologa i wszystko jest ok do budowy. Problemem jest to, że sąsiad dość znacznie podniósł swoją działkę (na 1400m2 dowiózł z tego co mówi około 500 ton ziemi) jest ona wyżej o jakieś 30 cm w stosunku do mojej. Jak sądzicie czy powinienem podnosić poziom równo do sąsiada ? Dodam, że działki w Naszym pasie i tak są nieco wyższe niż inne. I bardzo ważne czy mogę to zrobić przed budową? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sacha 13.01.2020 18:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2020 Witam. Jestem nowicjuszem, za rok planuję zacząć budowę domu. Mam działkę na terenach które są w pradolinie Wisły, została ona sprawdzona przez geologa i wszystko jest ok do budowy. Problemem jest to, że sąsiad dość znacznie podniósł swoją działkę (na 1400m2 dowiózł z tego co mówi około 500 ton ziemi) jest ona wyżej o jakieś 30 cm w stosunku do mojej. Jak sądzicie czy powinienem podnosić poziom równo do sąsiada ? Dodam, że działki w Naszym pasie i tak są nieco wyższe niż inne. I bardzo ważne czy mogę to zrobić przed budową? Pozdrawiam. Przed budową nie warto podnosić bo narobisz sobie kłopotu /zrobisz piękne błocisko/. Dom odpowiednio wysoko posadowić i jak skończysz z wjazdem ciężkiego sprzętu to możesz podnosić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania