kulibob 24.03.2020 13:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Marca 2020 Jaki rodzaj gwarancji wybraliście przy froniusie bo waham się czy zarejestrować 5 czy 7 lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
CityMatic 24.03.2020 18:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Marca 2020 A czemu się wahasz? jest jakaś różnica pomiędzy warunkami ? bo nie wiem albo nie wnikałem w warunki.Ja zarejestrowałem na 7 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kulibob 24.03.2020 18:09 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Marca 2020 A czemu się wahasz? jest jakaś różnica pomiędzy warunkami ? bo nie wiem albo nie wnikałem w warunki. Ja zarejestrowałem na 7 lat. Przy 7 letniej płacisz za transport i chyba montaż . A przy 5 całkowicie free Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
_Grisza_ 24.03.2020 18:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Marca 2020 Ja już wiem co nieco o sposobie realizacji Fronius-owej gwarancji, ale nie będę się jeszcze ostatecznie wypowiadał bo okres mamy wyjątkowy.Jedno jest pewne na pewno nie brałbym gwarancji 7 letniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
CityMatic 24.03.2020 18:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Marca 2020 Przy 7 letniej płacisz za transport i chyba montaż . A przy 5 całkowicie free No to ja płacę - liczyłem tak - bo koszt zwrotu liczyłem na 7 lat.(mam nadzieję że się nie zepsuje) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
_Grisza_ 24.03.2020 18:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Marca 2020 (edytowane) Przy 7 letniej płacisz za transport i chyba montaż. A wiecie że Fronius jako taki nie ma swojej bazy serwisowej, że naprawy realizowane są przez tzn. "Partnerów"? Wiecie jaki wygląda zainteresowanie taką naprawą serwisową tychże "Partnerów", widzieliście ich cennik, za te niby usługi montażu/naprawy/transportu? Aha i konia z rzędem dla tego, kto wskaże zapis w warunkach gwarancji określający czas na reakcję producenta od momentu zgłoszenia usterki/awarii. Edytowane 24 Marca 2020 przez _Grisza_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kulibob 25.03.2020 09:14 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Marca 2020 Tak też myśle lepiej wziaść 5 lat i wszystko wtym zawarte. Jest opcja płatnego przedłużenia ale jakoś stawek nie mogę znaleźć. W najgorszym przypadku to po 5 latach instalacja jest już prawie spłacona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tobiasz86 25.03.2020 15:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Marca 2020 Kurde nastraszyliście mnie z tą gwarancją. Jeszcze dopowiem, przedłużenie gwarancji na okres 7 lat to tak naprawdę dwa lata normalnej, pełnej gwarancji + 5 lat okrojonej. Rejestrując swój falownik, dokonałem tak naprawdę zakupu pakietu gwarancji- a że to był zakup poza punktem sprzedaży to przysługuje mi prawo do reklamacji/ zwrotu. Coś mi się przypomina, że nawet taka informacja mi się wyświetliła podczas rejestracji. Czy ktoś z was może wie jak zrezygnować z przedłużenia gwarancji? nigdzie nie widzę opcji dotyczącej rezygnacji. Będę wdzięczny za pomoc, mam jeszcze 3 dni do końca ustawowego czasu na zwrot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
d7d 26.03.2020 12:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2020 Ciekawe w jaki sposób realizuje się gwarancję tych "chińczyków". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kulibob 26.03.2020 13:47 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2020 wybrałem 5 letnią (2+3) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tkaczor123 26.03.2020 14:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2020 Dwa lata normalnej wynika raczej tylko z tego że w Polsce mamy 2 lata rękojmi i gdyby tych pierwszych 2 lat nie dali normalnych rękojmia by to załatwiła. Pozostałe 5 lat to tylko zwrot za części i może się okazać że wysiądzie kondensator za 10 zł a za naprawę zapłacisz pewnie z 500 zł. Zastanawiam się czy warto płacić prawie 10k za Froniusa Symo 10.0-3-M, kiedy można kupić 3 jednofazowe chińczyki za 6k, plus nawet dwa dodatkowe na zapas i wszystko w tej samej cenie co Fronius. No i te chińczyki mają bez łaski 10 lat gwarancji. Pasuje wymienić wszystkie kondensatory, to tak jakbyś w samochodzie pojechał na wymianę rozrządu i Panie tylko pasek!. Wiedza i sprzęt do diagnozy też kosztuje:). Lepiej nie kiedy wydać 500zł niż kupić nowy. Należy uważać na "chiński" sprzęt bo zdarzają się podróby podzespołów z chin:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tkaczor123 26.03.2020 16:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2020 Jeżeli nowy kosztuje tyle samo albo mniej niż naprawa starego, to chyba nielogiczne jest naprawiać. To chyba logiczne nikt nie da Ci gwarancji na naprawę np 5 lat. No chyba że firma X która może szybko zniknąć z rynku. Do pewnej granicy jeszcze można podjąć ryzyko naprawy w stosunku do nowego sprzętu. Kumpel który się przekształcił od roku montuje tylko Fronki ( ma dobre rabaty, klienci znają markę, mało problemów z kl.). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
_Grisza_ 26.03.2020 20:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2020 Ciekawe w jaki sposób realizuje się gwarancję tych "chińczyków". Bardzo prosto, nikt nie bawi się w naprawę, dostajesz nową sztukę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
_Grisza_ 26.03.2020 20:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2020 Kumpel który się przekształcił od roku montuje tylko Fronki ( ma dobre rabaty, klienci znają markę, mało problemów z kl.). Jeśli kumpel jest oficjalnym "Partnerem Fronius" to zapytaj go proszę czy zna cennik usług gwarancyjnych na linii Partner - Fronius. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tkaczor123 28.03.2020 19:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Marca 2020 Jeśli kumpel jest oficjalnym "Partnerem Fronius" to zapytaj go proszę czy zna cennik usług gwarancyjnych na linii Partner - Fronius. Niestety nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.