Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Z dumą informujemy, że firma Viessmann została wyróżniona tytułem Złoty Laur Klienta w kategorii Jakość i innowacyjność branży budowlanej oraz Laur Klienta Grand Prix 2020. Jest to kolejne z rzędu zwycięstwo marki w tym prestiżowym ogólnopolskim konkursie.

 

Laur Klienta to ogólnopolski projekt konsumencki, z ponad 16-letnią tradycją, którego celem jest wyłanianie i nagradzanie najpopularniejszych produktów i marek w swoich kategoriach. Niezależny plebiscyt przynosi producentom i dystrybutorom towarów oraz usługodawcom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty i usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie. Niezależne jury złożone z konsumentów oddaje głos w wielu kategoriach na ulubiony produkt, markę lub usługę. W każdej kategorii grupa respondentów liczy co najmniej 1000 osób.

 

W tym roku firma Viessmann została wyróżniona w ogólnopolskim plebiscycie Laur Klienta, a tym samym zdobyła najbardziej elitarny tytuł złoty Laur Klienta 2020 w kategorii Jakość i innowacyjność branży budowlanej. Dodatkowo za trzykrotne zajęcie miejsca na podium marka została również wyróżniona tytułem Laur Klienta - Grand Prix 2020. Jest to potwierdzenie czołowej pozycji na rynku oraz w oczach konsumentów. Firma Viessmann została doceniona za innowacyjny charakter produktów i podejście pro-ekologiczne.

 

Przeczytaj więcej na naszym blogu firmowym: https://www.viessmann.pl/pl/prasa/aktualnosci/Zloty-Laur-Klienta-oraz-Laur-Klienta-Grand-Prix-2020.html

5.2. Zbieranie głosów za pomocą drogi telefonicznej. Losowo wybrane osoby z ogólnodostępnych książek telefonicznych online proszone są o wskazanie produktów i usług podczas rozmowy telefonicznej.

 

Jednym słowem prestiżowo wam wydzwonili nagrodę. Z ciekawości : jak dzwonili to o co pytali tych przypadkowych ludzi z ogólnodostępnych książek telefonicznych?

  • 1 month później...
Jednym słowem prestiżowo wam wydzwonili nagrodę. Z ciekawości : jak dzwonili to o co pytali tych przypadkowych ludzi z ogólnodostępnych książek telefonicznych?

Laur Konsumenta przyznawany jest przez niezależny podmiot zatem o sposób oceny czy zbierania głosów zapytania proszę kierować bezpośrednio do organizatora http://laurklienta.pl/

A Was to nie zaintereosowało czy nagroda którą dostaliscie jest cokolwiek warta? Czy doszliście do wniosku że sztuka jest sztuka i nagród nigdy za wiele?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...