causative 02.04.2020 10:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2020 Cześć,Proszę o pomoc osób wtajemniczonych. Przepraszam z góry, ale jestem laikiem w tych tematach. Trochę poczytałem o tych ustawach, ale nie jestem prawnikiem i wciąż nie wiem czy dobrze interpretujei nie mam pewności czy bezpieczne jest nabycie poniższej działki tzn czy nie będąc rolnikiem będę mógł bez żadnych komplikacji kupić ją i wybudować na niej dom jednorodzinny, czy nie będzie jakichś dodatkowych formalności, które będę musiał załatwić w stosunku gdyby to była działka skripte budowlana.Treść ogłoszenia brzmi cytuję: Działka budowlano - rolna 2900 m(kw)W Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego grunt przeznaczony został pod zabudowę zagrodową o symbolu MR z dopuszczeniem zabudowy jednorodzinnej (symbol MN) z następującymi ustaleniami: dopuszcza się zabudowę obiektami mieszkalnymi, gospodarczymi i inwentarskimi łącznie do 25% powierzchni działki, niezbędne jest zlokalizowanie co najmniej 1 garażu lub miejsca do parkowania na każdej działce, Z góry dziękiMarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
underwriter 19.04.2020 09:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2020 Odpowiadając - "rolnik", "komplikacje", "budowa domu", "dodatkowe formalności", "stricte budowlana" - przy podanej powierzchni i przeznaczeniu w mpzp, kwestia nie bycia rolnikiem nie ma znaczenia, można wybudować dom mieszkalny, a jak to przy takich przedsięwzięciach zawsze są wynikające z tego obowiązki, a więc i formalności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania