Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witajcie, dzisiaj kwietniowa nowość!

 

Firma Viessmann wprowadza do oferty nową serię pomp ciepła powietrze/woda typu split oraz solanka/woda. Zmianie ulegnie nie tylko design, ale dzięki zastosowaniu nowego czynnika chłodniczego R32, wzrosną wartości efektywności energetycznej tych urządzeń. Część modeli zostanie wyposażonych w inwerter oraz w funkcję Hybrid ProControl do optymalnej współpracy z drugim źródłem ciepła.

Szczegóły TUTAJ

 

Zainteresowani? Zapraszam do dyskusji :)

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/253765-nowe-pompy-ciep%C5%82a-vitocal/
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry

 

Proszę o informację czy Vitocal 200-S będzie również z nowym czynnikiem? Z tego co widzę na stronie to jej ten upgrade nie obejmuje?

 

Pozdrawiam

 

Witam,

tak jak widać na stronie, na dzisiaj Viessmann poszerzyła ofertę swoich ekologicznych i nowoczesnych urządzeń grzewczych o pompy splitowe Vitocal 100-S i Vitocal 111-S.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/253765-nowe-pompy-ciep%C5%82a-vitocal/#findComment-7798735
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks później...
Jestem nieszczęśliwym posiadaczem pompy Viesmann Vitocal 200 od 3 m-cy - ZDECYDOWANIE ODRADZAM zakup tego urządzenia, w moim przypadku zepsuło się już po raz SZÓSTY w ciągu tak krótkiego czasu - i do tej pory ta krytyczna usterka (prawdopodobnie produkcyjna) nie została skutecznie ani poprawnie zdiagnozowana ani usunięta, czas oczekiwania na serwis - nawet do 6 dni...brak podstawowych części na magazynie w PL, bardzo słabe nastawienie na klienta, nie wyobrażam sobie tego w sezonie grzewczym. Polecam wybór innego producenta, ja osobiście żałuję swojej decyzji - szkoda czasu, emocji i pieniędzy.
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/253765-nowe-pompy-ciep%C5%82a-vitocal/#findComment-7804586
Udostępnij na innych stronach

Nie ma to jak wku...ć klienta.

 

Panie Konsultancie! Niech przywdzieje ten Złoty Laur Konsumenta i pokażę klasę w obsłudze klienta:lol2::lol2:

 

O, i się zrymowało nawet.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/253765-nowe-pompy-ciep%C5%82a-vitocal/#findComment-7804604
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie odradzam zakup pompy Viesmann Vitocal 200S - popełniłem ten błąd i teraz żałuję, w ciągu 3 mcy zgłosiłem 6 awarii i pompa nadal nie działa...mogłem wybrać innego producenta, co polecam wszystkim wahającym się.

 

Viessman Vitocal ma sprawny marketing, ale kiepską obsługę klienta w przypadku problemów - chętnie szerzej opiszę swoje negatywne doświadczenia, bo ciągle trwają i końca na razie nie widać.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/253765-nowe-pompy-ciep%C5%82a-vitocal/#findComment-7804607
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie odradzam zakup pompy Viesmann Vitocal 200S - popełniłem ten błąd i teraz żałuję, w ciągu 3 mcy zgłosiłem 6 awarii i pompa nadal nie działa...mogłem wybrać innego producenta, co polecam wszystkim wahającym się.

 

Viessman Vitocal ma sprawny marketing, ale kiepską obsługę klienta w przypadku problemów - chętnie szerzej opiszę swoje negatywne doświadczenia, bo ciągle trwają i końca na razie nie widać.

 

Wystarczy raz... Panie Buddar.

Ponawiam moją odpowiedź. Cenimy każdego klienta i zapewniam, że również Pana sytuacja możliwe szybko zostanie wyjaśniona. Proszę o wiadomość prywatną z podaniem Pana imienia i nazwiska. Proszę też o numer kontaktowy oraz podanie numeru seryjnego tej pompy.

 

Skieruję do naszego działu serwisu z prośbą o weryfikację co się dzieje. Pomożemy możliwie jak najszybciej.

 

Mam nadzieję, że wszystko się wyjaśni. Czekam na wiadomość od Pana.

 

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/253765-nowe-pompy-ciep%C5%82a-vitocal/#findComment-7805599
Udostępnij na innych stronach

Witam, Państwa dział serwisu doskonale zna sprawę od czwartku 7 maja, kiedy mailowo zglosiłem mu kolejną - 6 usterkę gwarancyjną pompy Viessmann Vitocal 200s, dzisiaj jest poniedziałek 11 maja, pompa nie dziala, zegar niecierpliwie tyka, konkretnej informacji zwrotnej od producenta wadliwego urządzenia, planowanym terminie i zakresie naprawy ( czy w końcu wymiany calości urządzenia) brak, klient pozostawiony z problemem samemu sobie opisuje swoje negatywne doświadczenia i dzieli się swoimi spostrzeżeniami z innymi forumowiczami - i w zamian otrzymuje oficjalną deklarację szybkiego tym razem wyjaśnienia sytuacji...cokolwiek to w obecnej sytuacji znaczy.

Będę Państwa informował o postępach, jak tylko się pojawią. Łatwo mnie znajdziecie w zgłoszeniach serwiowych, potem powinno być już z górki...w końcu mam nadzieję. Wszyscy z ulgą odetchniemy jak tylko renomowana i uznana firma Viessmann zachowa się zgodnie z gloszonymi publicznie wartościami. Na razie czekamy...

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/253765-nowe-pompy-ciep%C5%82a-vitocal/#findComment-7805633
Udostępnij na innych stronach

Witam, Państwa dział serwisu doskonale zna sprawę od czwartku 7 maja, kiedy mailowo zglosiłem mu kolejną - 6 usterkę gwarancyjną pompy Viessmann Vitocal 200s, dzisiaj jest poniedziałek 11 maja, pompa nie dziala, zegar niecierpliwie tyka, konkretnej informacji zwrotnej od producenta wadliwego urządzenia, planowanym terminie i zakresie naprawy ( czy w końcu wymiany calości urządzenia) brak, klient pozostawiony z problemem samemu sobie opisuje swoje negatywne doświadczenia i dzieli się swoimi spostrzeżeniami z innymi forumowiczami - i w zamian otrzymuje oficjalną deklarację szybkiego tym razem wyjaśnienia sytuacji...cokolwiek to w obecnej sytuacji znaczy.

Będę Państwa informował o postępach, jak tylko się pojawią. Łatwo mnie znajdziecie w zgłoszeniach serwiowych, potem powinno być już z górki...w końcu mam nadzieję. Wszyscy z ulgą odetchniemy jak tylko renomowana i uznana firma Viessmann zachowa się zgodnie z gloszonymi publicznie wartościami. Na razie czekamy...

 

Ja również czekam na Pana dane i na model seryjny urządzenia. W skrzynce odbiorczej nie mam informacji od Pana mimo kilku próśb. Może mógłbym pomóc, ale niestety bez tych informacji mam związane ręce.

Pozdrawiam serdecznie.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/253765-nowe-pompy-ciep%C5%82a-vitocal/#findComment-7806967
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks później...
Witam, w końcu wymieniono mi tydzień temu jednostkę zewnętrzną na nową w związku z podejrzeniem usterki sprężarki Viessmann Vitocal 200S, na razie pompa działa więc Pana nie fatygowałem, choć nadal nie otrzymałem od Państwa żadnych przeprosin ani adekwatnej rekompensaty...będę się Państwu przypominał, bo sprawa nie jest właściwie załatwiona, pompa nie dzialala właściwie łącznie przez prawie 2 mce z 3, które upłynęły od montażu - z powodu wad jakościowych zawinionych wyłącznie przez Viessmann - zakładam, że nie wymieniacie jednostek zewnętrznych w swoich pompach ciepła „hurtem”, więc przy odrobinie dobrej woli powinien mnie Pan ( lub inny odpowiedzialny pracownik Viessmann) szybko i bez zbędnego rozgłosu znaleźć i temat finalnie z klasą zakończyć. Tak to widzę jako klient dotknięty osobiście i finansowo niską jakością drogiego modelu Viessmann i zwiazanych z tym zakupem problemami.
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/253765-nowe-pompy-ciep%C5%82a-vitocal/#findComment-7810123
Udostępnij na innych stronach

Witam, w końcu wymieniono mi tydzień temu jednostkę zewnętrzną na nową w związku z podejrzeniem usterki sprężarki Viessmann Vitocal 200S, na razie pompa działa więc Pana nie fatygowałem, choć nadal nie otrzymałem od Państwa żadnych przeprosin ani adekwatnej rekompensaty...będę się Państwu przypominał, bo sprawa nie jest właściwie załatwiona, pompa nie dzialala właściwie łącznie przez prawie 2 mce z 3, które upłynęły od montażu - z powodu wad jakościowych zawinionych wyłącznie przez Viessmann - zakładam, że nie wymieniacie jednostek zewnętrznych w swoich pompach ciepła „hurtem”, więc przy odrobinie dobrej woli powinien mnie Pan ( lub inny odpowiedzialny pracownik Viessmann) szybko i bez zbędnego rozgłosu znaleźć i temat finalnie z klasą zakończyć. Tak to widzę jako klient dotknięty osobiście i finansowo niską jakością drogiego modelu Viessmann i zwiazanych z tym zakupem problemami.

 

Panie Buddar, nawet gdybym chciał bez zbędnego rozgłosu zakończyć tę sprawę, musiałbym się mocno zastanowić, na który w kilkudziesięciu wątków odpowiedzieć, więc proszę następnym razem o wiadomość prywatna z konkretnymi informacjami na temat Pana imienia i nazwiska, modelu pompy - będzie skuteczniej - gwarantuje.

Pozdrawiam serdecznie, ciesze się, że udało się wymienić urządzenie, życzę zadowalającej eksploatacji.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/253765-nowe-pompy-ciep%C5%82a-vitocal/#findComment-7810663
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...