pirx1988 04.05.2020 22:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Maja 2020 Witam, w wynajmowanym przeze mnie mieszkaniu w kuchni posiadam ściany pomalowane na biały kolor. Podczas smażenia plamy oleju popryskały mi na ścianę. Próbowałem je zetrzeć domowym sposobem. Plamy zeszły, ale starłem w niektórych miejscach białą farbę. Pod spodem była zielona jak na zdjęciu poniżej Jak można sobie z tym poradzić? Czy nie wystarczyłoby delikatnie zamalować te zielona miejsca farbą na przykład taką: https://rapta.pl/p/1529/20408/dekoral-plamy-zacieki-0-4l-farba-renostyl-plus-na-podklad-farby-o-specjalnym-przeznaczeniu-malowanie-i-zabezpieczenia-scian-sufitow-i-innych.html ? Czy powinienem coś najpierw szlifować, wyrównać? Niestety jestem nowicjuszem w tych tematach, dlatego byłbym bardzo wdzięczny za wszelkie rady jak usunąć problem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
CityMatic 05.05.2020 09:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Maja 2020 Najlepiej zrobić to na dwa etapy. Po pierwsze wszystkie plamy pomaluj pędzlem nierozcieńczoną farbą emulsyjną białą. Jak umiesz nierówno, grubo jak potrafisz aby były niewidoczne. Po wyschnięciu zeszlifuj całą ścianę siatką do gładzi gipsowej 120. Wyrównasz tym samym swoje "malowidła". Następnie odkurz powierzchnię, i pomaluj na biało wałkiem o średnim włosie. Będzie ładnie i niewidocznie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania