pablos83 30.05.2020 16:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Maja 2020 Witam. Panowie nurtuje mnie takie oto pytanie i zwracam się z prośbą do Was o rozwianie moich wątpliwości Czy kołkowanie należy przeprowadzić bezpośrednio na styropianie, czy należy najpierw położyć siatkę na styropian i dopiero wtedy zakołkować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fighter1983 30.05.2020 16:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Maja 2020 Pod okładziny lekkie tynk imitacje styro+zaślepka lub ecotwist siatka z klejem Pod okładziny ciężkie i grube ( płytki , łupki itp) kolkujesz przez siatkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pablos83 30.05.2020 16:46 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Maja 2020 Dziękuję za odpowiedź. Tylko czy kołkowanie przez siatkę nie niszczy warstwy zbrojącej? Nie znam się na tym, ale czy kołek wbijany przez siatkę nie powoduje jej nadmiernych naprężeń przez co nie będzie ona " wyłazić " z kleju ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fighter1983 30.05.2020 17:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Maja 2020 Dziękuję za odpowiedź. Tylko czy kołkowanie przez siatkę nie niszczy warstwy zbrojącej? Nie znam się na tym, ale czy kołek wbijany przez siatkę nie powoduje jej nadmiernych naprężeń przez co nie będzie ona " wyłazić " z kleju ? jprdl;.... pytasz i dostajesz konkretna odpowiedz. od goscia ktory zrealizowal i obsluzyl powyzej mln mkw elewacji oraz wykonanych kilkanascie tysiecy mkw elewacji. na prawde z kazda pierdola trzeba to rozkladac na czynniki pierwsze? masz odpowiedz wyzej, inaczej jest zle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania