mart_di 05.06.2020 09:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2020 Zamówiłam gres matowy z atlas concorde , klif dark, czarny ,struktura kamienia. To co do mnie dotarło w wyraźny sposób rożni sie od produktu który w salonie oferował sprzedawca.Wygląda to tak jakby ktoś nad płytkami machał pędzelkiem zanurzonym w białej farbie- mnóstwo białych kropek które na ciemnej tafli gresu jeszcze wzmacniają wizualnie kiepski efekt ;-( .Wydaje mi sie że jest to defekt w procesie produkcji- zirna pisaku które nie wybarwiły się należycie. Spotkał sie ktoś z podobną sytuacją? Jak reklamować żeby nie dobić sie jak bumerang od sprzedawcy ?Pomóżcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
CityMatic 05.06.2020 21:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2020 Koleżanko - może nie trzeba zaraz poruszać nieba i ziemi - trzeba przedstawić sytuację sprzedawcy,- iż produkt otrzymany różni się znacznie od przedstawionego i zamawianego. A może jest to inny produkt?ktoś pomylił się w zamówieniu np Atlas Concorde Klif ANXZ Dark Bo on jest taki "kropkowany"- chociaż trudno jest go porównać bo Twoje zdjęcie jest wielkości ikony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.