mart_di 05.06.2020 09:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2020 Zamówiłam gres matowy z atlas concorde , klif dark, czarny ,struktura kamienia. To co do mnie dotarło w wyraźny sposób rożni sie od produktu który w salonie oferował sprzedawca.Wygląda to tak jakby ktoś nad płytkami machał pędzelkiem zanurzonym w białej farbie- mnóstwo białych kropek które na ciemnej tafli gresu jeszcze wzmacniają wizualnie kiepski efekt ;-( .Wydaje mi sie że jest to defekt w procesie produkcji- zirna pisaku które nie wybarwiły się należycie. Spotkał sie ktoś z podobną sytuacją? Jak reklamować żeby nie dobić sie jak bumerang od sprzedawcy ?Pomóżcie Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/255037-reklamacja-gresu-pomocy/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
CityMatic 05.06.2020 21:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2020 Koleżanko - może nie trzeba zaraz poruszać nieba i ziemi - trzeba przedstawić sytuację sprzedawcy,- iż produkt otrzymany różni się znacznie od przedstawionego i zamawianego. A może jest to inny produkt?ktoś pomylił się w zamówieniu np Atlas Concorde Klif ANXZ Dark Bo on jest taki "kropkowany"- chociaż trudno jest go porównać bo Twoje zdjęcie jest wielkości ikony Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/255037-reklamacja-gresu-pomocy/#findComment-7813726 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.