Piotr.T 08.06.2020 18:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2020 Witam mam pytanie rekuperator thessla 400v założony rok temu sterownik thesslagreen air++ W tym roku postanowiłem dołączyć do tego klimatyzator .Jak ustawić bypass żeby wszystko pracowało tak jak powinno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Owczar 08.06.2020 21:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2020 Klimatyzator połączony z wentylacją? Do osuszania powietrza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Piotr.T 09.06.2020 05:54 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2020 Agregat jest na zewnątrz a sprężarka jest podłączona na wylocie z rekuperatora (nawiew) nie wiem czy o to ci chodziło. Szczerze powiem ze jestem z tego trochę zielony i byłbym wdzięczny za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Piotr.T 09.06.2020 05:57 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2020 Pokaż Ostatnie zdjęcia.png Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Owczar 09.06.2020 08:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2020 Kanały nawiewne zostały porządnie zaizolowane? Zostały rozprowadzone w suficie podwieszanym czy wylewce piętra? To rozwiązanie głównie wysuszy powietrze i to jest duży plus. Ale jeśli nie masz rolet to nie spodziewaj się chłodu w domu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Piotr.T 09.06.2020 21:55 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2020 Rekuperator na strychu Rury ocieplone a na pietrze w wylewce Rolety zewnętrzne są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania