yemiołka 20.08.2002 11:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2002 poszukiwane! może ktoś ma dwa i chce się pozbyć? ew. podzieli się informacją, gdzie zakupił... hej! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kgadzina 21.08.2002 09:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2002 poszukaj firmy PROBUD z Poręby http://www.probud.pl. Docierają również do Wrocławia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
yemiołka 21.08.2002 09:50 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2002 dzięki wielkie, zaraz sprawdzę - na razie w śmierdzącym temacie jestem zielona, więc rzucam się drapieżnie na wszelkie informacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ZOOLO 25.08.2002 11:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2002 ZOBACZ NA http://www.OLTRANS.COM.PL JEST TO FIRMA Z OKOLIC WROCKAKONKRETNIE Z OLENICY ,A WIĘC DLA CIEBIE BĘDZIE BLISKO.DODAM JESZCZE ŻE PRODUKUJĄ ZBIORNIKI NA SZAMBA ORAZ NA OLEJ OPAŁOWY ORAZ DO PRZYD. OCZYSZCZ.ŚCIEKÓW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
yemiołka 26.08.2002 07:00 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2002 dzięki, już ich wcześniej znalazłam, ale drrrrrrrrogo... te ceny mnie zabijają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
yenot 09.09.2002 07:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Września 2002 Hi !Kup Autogiełdę, tam ogłaszają sie ze zbiornikami.Ja tak kupiłem swój, bez wywalania kupy pieniędzy, spisuje się bez zarzutu.Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania