Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Monitoring zewnętrzny domu. Jaki?

Recommended Posts

Witam. Poszukuję zestawu monitoringu zewnętrznego domu IP. Szukam przyzwoitego zestawu na 5 kamer z możliwością dołożenia kamer w przyszłości. Minimalna widoczność w nocy na 30metrow. Proszę o pomoc gdyż nie znam się na tym a zestawów w internetach jest mnóstwo. Dzięki za pomoc

• 2 weeks później...

Ja u siebie posiadam system 11 kamer (dużo załamań na budynku) Hikvision.

Zdecydowałem się na ten model: HikVision DS-2CD2T43G0-I5/4MM

Kosztuje trochę ponad 500zł, daje spoko obraz, jest wykonana z metalu, sprawia wrażenie solidnej.

Aplikacja w telefonie prosta w obsłudze, możliwość wielu konfiguracji. Kamera ma slot na karty pamięci, na którym zapisuje dodatkowo nagrania.

Polecam.

Slot na karty SD, to marny sposób na archiwizowanie nagrań. Nigdy nie padła ci karta w aparacie? Dwa razy to przerabiałem . Raz miałem ponad 3000 zdjęć i karta padła na mrozie. Zdjęcia udało się zgrać, lecz daty i lokalizacje poszły się pasać. Karty były przyzwoite i co z tego?

Nie do końca masz rację. Nagrania rejestruje na rejestratorze do tego celu przeznaczonym. Gdyby jednak zdarzenie było konkretne i ktoś znalazłby u mnie w domu rejestrator, to dodatkowo jako zabezpieczenie mam te karty pamięci w kamerach. Ja wiem, że jest szansa, że ktoś będzie stawiał drabiny i wyrywał kamery, jednak w miejscu gdzie mieszkam to mało prawdopodobne ;)

Karty mam przemysłowe HikVision- raczej nie padną.