daniel5 01.09.2020 05:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Września 2020 Pragnę podzielić się swoimi spostrzeżeniami odnośnie sklepu Brico Marche zlokalizowanego w Lubartowie na ulicy Lubelskiej 104a. W dniu 20 czerwca 2020 roku dokonałem tam zakupu paneli podłogowych wraz z akcesoriami montażowymi. Z racji tego, że panele nie były przeznaczone dla mnie to uzgodniłem, że w przypadku gdyby się nie spodobały to będę mógł je zwrócić w terminie siedmiu dni. Gdy 26 czerwca 2020 roku zdecydowałem się na zwrot to obsługa sklepu maksymalnie starała mi się to utrudnić. Najpierw rozpoczęło się przesłuchanie dlaczego chcę zwrócić zakupiony towar i dlaczego dopiero po sześciu dniach potem wymyślono kolejny problem, bo w kasie brak tyle gotówki (oczywiście było to kłamstwem bo po wypłacie należności w kwocie nieco ponad 600 PLN w kasie pozostały jeszcze gruby plik banknotów 100 złotowych). Gdy dalej nie dawałem się zbyć to wymyślono, że jedna paczka z panelami jest uszkodzona, bo ma nieco rozdartą folie na opakowaniu - tak uszkodzone opakowanie zostało mi sprzedane i jakoś sprzedawca wydający towar z magazynu nie miał obiekcji co do jakości towaru! Poprosiłem o wskazanie uszkodzonych paneli to przybyły sprzedawca z działu z panelami bezczelnie rozerwał karton i stwierdził, że "Teraz to już jest uszkodzone na pewno". Wezwana kierowniczka sklepu poproszona o wskazanie uszkodzonych paneli stwierdziła bez oględzin, że nie przyjmie zwrotu tej paczki z powodu: "Nie bo nie". Uważam, że zachowanie pracowników marketu było wysoce nie na miejscu a arogancja i pogarda z ich strony przekroczyła wszelkie zasady przyzwoitości. Co ciekawe to oprócz napisania skargi do właściciela marketu (na którą zresztą nie raczył odpowiedzieć) nie można złożyć żadnej reklamacji, gdyż strona internetowa Bricomarche nie zawiera żadnych danych adresowych ani telefonów do właściciela marki! Pragnę przestrzec wszystkich przed zakupami produktów w tej sieci sklepów, gdyż trudno tam wyegzekwować wcześniejsze uzgodnienia zawarte podczas zakupu towaru jak i prawa konsumenta. A już stanowczo odradzam jakiekolwiek zakupy w sklepie w Lubartowie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Saskian 21.09.2020 18:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Września 2020 Ja nie miałem problemów ze zwrotem. Jednak przyznam rację, że opakowania muszą być w stanie nienaruszonym bo inaczej uważają towar za "uszkodzony". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.