Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Cześć wszystkim

 

Niedawno zakupiłem sprzęt od SolarEdge Ltd. i firma zapewniała mnie, że otrzymam gwarancję 25 lat na ich produkty: inwentory i falowniki. Po pewnym czasie miałem inspekcję od SolarEdge Ltd. i rozpoczeli procedurę odbierania gwarancji na podstawie nieprzejrzystych dla mnie zasad. Czy ktoś ma na forum podobny problem.

 

Pozdrawiam serdecznie

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/257572-anulowana-gwarancja/
Udostępnij na innych stronach

Piszesz zbyt ogólnikowo kupiłeś sprzęt od SolarEdge czy od firmy która zamontowała Ci fotowoltaikę? I skąd inspekcja z SE na podstawie czego sobie wpadli na inspekcję? Nieprzejrzyste zasady gwarancji znaczy jakie? Przytoczysz jakieś konkrety ?
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/257572-anulowana-gwarancja/#findComment-7844269
Udostępnij na innych stronach

Niedawno zakupiłem sprzęt od SolarEdge Ltd. i firma zapewniała mnie, że otrzymam gwarancję 25 lat na ich produkty: inwentory i falowniki. Po pewnym czasie miałem inspekcję od SolarEdge Ltd. i rozpoczeli procedurę odbierania gwarancji na podstawie nieprzejrzystych dla mnie zasad. Czy ktoś ma na forum podobny problem.

Czyli, żebym dobrze zrozumiał: kupiłeś sam sprzęt SE, nie zapoznałeś się z warunkami gwarancji SE i sam wykonałeś instalację? Wydaje się to oczywiste, ale czy mimo, że nie zapoznałeś się z warunkami gwarancji, spełniłeś wymagania SE dotyczące montażu? Bo jeśli nie, to trochę od d... strony się zabrałeś za temat.

 

To może zacznijmy od podstaw: czy SE Designer zweryfikował Twoją instalację? Tzn czy "przepuścił" ją?

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/257572-anulowana-gwarancja/#findComment-7844340
Udostępnij na innych stronach

Dlatego zawsze niestety trzeba sprawdzać czy firma na pewno jest autoryzowana przez producenta

Jeśli autor posta sam zamontował instalację, to na 99% nie chodzi o żadną autoryzację. Poza tym, nie raz nie dwa były przypadki, że firma instalowała SE, ale niezgodnie z warunkami producenta. Jak ktoś nie zna specyfiki systemu, to czy to będzie użytkownik instalacji czy firma, w obydwu przypadkach może skończyć się jak w temacie. Fakt, w drugim przypadku można ubiegać się o naprawienie szkody.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/257572-anulowana-gwarancja/#findComment-7844910
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...