Marcin Żewuski 28.09.2020 14:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Września 2020 Cześć wszystkim Niedawno zakupiłem sprzęt od SolarEdge Ltd. i firma zapewniała mnie, że otrzymam gwarancję 25 lat na ich produkty: inwentory i falowniki. Po pewnym czasie miałem inspekcję od SolarEdge Ltd. i rozpoczeli procedurę odbierania gwarancji na podstawie nieprzejrzystych dla mnie zasad. Czy ktoś ma na forum podobny problem. Pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/257572-anulowana-gwarancja/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marcinbbb 28.09.2020 14:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Września 2020 Piszesz zbyt ogólnikowo kupiłeś sprzęt od SolarEdge czy od firmy która zamontowała Ci fotowoltaikę? I skąd inspekcja z SE na podstawie czego sobie wpadli na inspekcję? Nieprzejrzyste zasady gwarancji znaczy jakie? Przytoczysz jakieś konkrety ? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/257572-anulowana-gwarancja/#findComment-7844269 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mitch 28.09.2020 18:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Września 2020 Niedawno zakupiłem sprzęt od SolarEdge Ltd. i firma zapewniała mnie, że otrzymam gwarancję 25 lat na ich produkty: inwentory i falowniki. Po pewnym czasie miałem inspekcję od SolarEdge Ltd. i rozpoczeli procedurę odbierania gwarancji na podstawie nieprzejrzystych dla mnie zasad. Czy ktoś ma na forum podobny problem. Czyli, żebym dobrze zrozumiał: kupiłeś sam sprzęt SE, nie zapoznałeś się z warunkami gwarancji SE i sam wykonałeś instalację? Wydaje się to oczywiste, ale czy mimo, że nie zapoznałeś się z warunkami gwarancji, spełniłeś wymagania SE dotyczące montażu? Bo jeśli nie, to trochę od d... strony się zabrałeś za temat. To może zacznijmy od podstaw: czy SE Designer zweryfikował Twoją instalację? Tzn czy "przepuścił" ją? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/257572-anulowana-gwarancja/#findComment-7844340 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marcinbbb 28.09.2020 18:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Września 2020 czy SE Designer zweryfikował Twoją instalację? Tzn czy "przepuścił" ją? Widział ją na zdjęciu project manager, a kobita z działu HR mówiła jak ma to spiąć w całość. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/257572-anulowana-gwarancja/#findComment-7844350 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 30.09.2020 09:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Września 2020 Dlatego zawsze niestety trzeba sprawdzać czy firma na pewno jest autoryzowana przez producenta Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/257572-anulowana-gwarancja/#findComment-7844894 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mitch 30.09.2020 10:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Września 2020 Dlatego zawsze niestety trzeba sprawdzać czy firma na pewno jest autoryzowana przez producenta Jeśli autor posta sam zamontował instalację, to na 99% nie chodzi o żadną autoryzację. Poza tym, nie raz nie dwa były przypadki, że firma instalowała SE, ale niezgodnie z warunkami producenta. Jak ktoś nie zna specyfiki systemu, to czy to będzie użytkownik instalacji czy firma, w obydwu przypadkach może skończyć się jak w temacie. Fakt, w drugim przypadku można ubiegać się o naprawienie szkody. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/257572-anulowana-gwarancja/#findComment-7844910 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.