gldfish 16.11.2020 07:40 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Listopada 2020 Chwilę mnie nie było, bo sprawa zgłoszona do serwisu i Samsunga. Samsung przesłał nowe oprogramowanie do wgrania, co zostało zrobione i będziemy obserwować. Jeśli to nic nie da, kolejnym krokiem jest wymiana płyty sterującej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kubaw21 05.11.2023 19:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Listopada 2023 Cześć gldfish, Przeczytałem opis Twojego problemu i w zasadzie jest on kopią mojego. Mam pompę samsung EHS Mono 9kw, instalacja w 2018 przez firmę GHS Tomasz Krakowski.Od samego początku miałem cykanie w przypadku gdy było włączone CWU + podłogówka z zadaną temp. < 32 stopni. Cykanie było bardzo dokuczliwe, ale ratowałem się tym, że zmniejszałem na rotometrach i ustawiałem wyższą temp grzania. Oczywiście serwisu 0 bo tej firmy nie ma i ogólnie jest problem z serwisem dla pomp samsunga. W tym sezonie grzewczym włączyłem na kilka dni podłogówkę, potem wyłączyłem bo mamy bardzo ciepłą jesień, ale wstaję rano i mam ciepłą podłogę pomimo, że nie ustawiałem grzania podłogi. Okazało się, że zawór Afriso 3d, cały czas się kręci i puszcza wodę w podłogę i do zbiornika. Wyjechał właśnie ode mnie serwisant z kwadratową głową. Czy możesz doradzić co wykonałeś u siebie, jak zrobiłeś aktualizację softu, jakie serwisant to ogarnął? Jestem z Wrocławia. Dzięki z góry i pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.