softstorm 22.10.2020 10:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Października 2020 Cześć. Dziś spotkała mnie niezbyt miła rzecz, piec postanowił odmówić posłuszeństwa chwilę przed sezonem grzewczym.Jak wiadomo terminy serwisantów są w tej chwili jakie są.Także zanim dojedzie do mnie serwisant potrzebuję na 1-2tygodnie alternatywne źródło żeby mieć ciepłą wodę w mieszkaniu.Czy ktoś może się podzielić doświadczeniami co najlepiej zrobić w takiej sytuacji?Czy są jakieś grzałki podłączona do kranu? Nie znam się na tym kompletnie.Gotowanie wody w czajniku żeby wziąć prysznic odpada. Pozdrawiam,S.W. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marcinbbb 22.10.2020 10:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Października 2020 Najszybciej to przepływowy podgrzewacz wody wydasz na to jakieś 300-500 PLN i trochę za prąd ale na 1-2 tyg jak znalazł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gawel 22.10.2020 10:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Października 2020 Cześć. Dziś spotkała mnie niezbyt miła rzecz, piec postanowił odmówić posłuszeństwa chwilę przed sezonem grzewczym. Jak wiadomo terminy serwisantów są w tej chwili jakie są. Także zanim dojedzie do mnie serwisant potrzebuję na 1-2tygodnie alternatywne źródło żeby mieć ciepłą wodę w mieszkaniu. Czy ktoś może się podzielić doświadczeniami co najlepiej zrobić w takiej sytuacji? Czy są jakieś grzałki podłączona do kranu? Nie znam się na tym kompletnie. Gotowanie wody w czajniku żeby wziąć prysznic odpada. Pozdrawiam, S.W. poszukaj serwisu na fixly https://fixly.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania