Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Problem z drzwiami CALa


Recommended Posts

A gdzie jest problem?

Oczywiste wydawać by się mogło, że trzeba wyregulować przekątną (jest w każdej instrukcji dostarczanej z drzwiami).

Ale to by było zbyt oczywiste, także zakładam że z jakiegoś powodu jest inaczej, a tego na podstawie jednej fotki nie sposób ocenić.

Z tym, że te drzwi sporadycznie wymagają tej regulacji z powodu użytkowania.

 

Nie zamyka się coś? jest nieszczelne?

Pomierz przekątne. Drzwi, ościeżnicy. Może nie stoją w poziomie i futryna stanowi romb. Długo tak można zgadywać.

 

Myślę, że spokojnie możesz zadzwonić do producenta i przedstawić sytuację (bo zakładam, że sprzedawcę skreślasz?) a fabryka na pewno coś zaradzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie jest problem?

Oczywiste wydawać by się mogło, że trzeba wyregulować przekątną (jest w każdej instrukcji dostarczanej z drzwiami).

Ale to by było zbyt oczywiste, także zakładam że z jakiegoś powodu jest inaczej, a tego na podstawie jednej fotki nie sposób ocenić.

Z tym, że te drzwi sporadycznie wymagają tej regulacji z powodu użytkowania.

 

Nie zamyka się coś? jest nieszczelne?

Pomierz przekątne. Drzwi, ościeżnicy. Może nie stoją w poziomie i futryna stanowi romb. Długo tak można zgadywać.

 

Myślę, że spokojnie możesz zadzwonić do producenta i przedstawić sytuację (bo zakładam, że sprzedawcę skreślasz?) a fabryka na pewno coś zaradzi.

 

dzieki za odpowiedź, wizualnie wygląda to koszmarnie... może spełnia techniczne normy ale od drzwi, które kosztowały ponad 13. tys. należy chyba też wymagać porządnej estetyki :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 tys? to one są ze złota z drugiej strony? Pokazałeś część drzwi za nie więcej niż połowa tej ceny a montaż jakby to był produkt za 3 tys ! (wstydziłbym się zostawić takie drzwi bez prawidłowego uszczelnienia.

 

A poważnie: skoro to drzwi z doświetlem bocznym i zapewne extra dodatkami, to dzwoń do sklepu. Jak oni nie są chętni do szukania przyczyny (montaż czy produkt?) to poproś serwis - jak już normalna droga postępowania nie jest z jakiegoś powodu możliwa.

 

Przykro mi, na podstawie tego zdjęcia nic konstruktywnego nie da się napisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 tys? to one są ze złota z drugiej strony? Pokazałeś część drzwi za nie więcej niż połowa tej ceny a montaż jakby to był produkt za 3 tys ! (wstydziłbym się zostawić takie drzwi bez prawidłowego uszczelnienia.

 

A poważnie: skoro to drzwi z doświetlem bocznym i zapewne extra dodatkami, to dzwoń do sklepu. Jak oni nie są chętni do szukania przyczyny (montaż czy produkt?) to poproś serwis - jak już normalna droga postępowania nie jest z jakiegoś powodu możliwa.

 

Przykro mi, na podstawie tego zdjęcia nic konstruktywnego nie da się napisać.

 

nie, są z aluminium z drugiej strony :)) - to Alutherm Megahel CALa. Akurat z drzwi nie robiłem "doktoratu" bo na wszystko już brak czasu, zaufałem firmie - podobno renomowana - efekt jak widać :(. Dobrze, że przynajmniej dopytałem się o TOP to zamontowali ... cena 13 tys. to całość , łącznie z montażem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brałem pod uwagę, że może to być jakiś spiek, a nie alu.

Cóż, ja nie przepadam za drzwiami z tej półki, i.in. z powodów jak Twój - jak skucha, to cena zostaje wypomniana w pierwszej kolejności ;)

 

Dalej nie dążysz do rozwikłania sprawy, także ja się pożegnam, bo powiedziałem wszystko co się dało na tak przedstawioną sytuację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brałem pod uwagę, że może to być jakiś spiek, a nie alu.

Cóż, ja nie przepadam za drzwiami z tej półki, i.in. z powodów jak Twój - jak skucha, to cena zostaje wypomniana w pierwszej kolejności ;)

 

Dalej nie dążysz do rozwikłania sprawy, także ja się pożegnam, bo powiedziałem wszystko co się dało na tak przedstawioną sytuację.

 

no cóż, pieniądze jak mówią anglosasi nie rosną na drzewach :), trzeba na nie ciężko zapracować - to nawet nie chodzi o pieniądze tylko o kompetencje i odpowiedzialność producenta, potem montażysty... Przecież to normalne, że każdy chce aby jego pieniądze nie poszły na zmarnowanie. A niestety partaczy z podejściem aby oszukać Klienta nie brakuje ( nie twierdzę absolutnie, że tak było w moim przypadku).

Zasada jest prosta - oferujesz produkt, usługę,..etc to zrób to dobrze bo bierzesz za to często spore pieniądze. Niestety sporo inwestorów nie szanuje nawet swoich pieniędzy mamieni (Panie, będziesz Pan zadowolony...) i odpuszcza te "skuchy" a za kilka miesięcy/lat - kosztowny remont dachu, odpadające kafle, sypiące się tynki... jak czasami czytam opisy "skuch" na budowach to mam ochotę zapytać - a gdzie TY byłeś Inwestorze ?, jak pilnowałeś jak Ci to budowali/montowali ?

serwisant ma być do dzwi w przyszłym tygodniu - zdam relację

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu jakiś konkret! Dzięki za to jedno zdanie.

 

był serwisant , jest idealnie, wystarczyło wyregulować drzwi - zdziwił się mocno dlaczego nie zrobiono tego zaraz po montażu... ręce opadają, montażysta za bramę i drzwi skasował mnie na 2,5 tys., jeden dzień pracy (nie cały, było ich dwóch) .

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiecie co?

To ja się wstydzę wysłać zgłoszenie jeśli nie mam pewności, że wada tkwi w produkcie, a innym sprzedawcom nie chce się ruszyć na regulację i od razu wzywają serwis? Nie wyobrażam sobie zamontować drzwi, by aż tak zepsuć przekątną! To jest podstawowa czynność :(

Przykre. Plusy za reakcję fabryki i szczęście, że z drzwiami ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiecie co?

To ja się wstydzę wysłać zgłoszenie jeśli nie mam pewności, że wada tkwi w produkcie, a innym sprzedawcom nie chce się ruszyć na regulację i od razu wzywają serwis? Nie wyobrażam sobie zamontować drzwi, by aż tak zepsuć przekątną! To jest podstawowa czynność :(

Przykre. Plusy za reakcję fabryki i szczęście, że z drzwiami ok.

 

małe nieporozumienie :), sprzedawca przysłał serwisanta i cały czas starał się pomoc w rozwiązaniu problemu. Tu zawiódł montażysta (wynajęty przez sprzedawcę) , nie zrobił dobrze swojej roboty za którą wziął sporo pieniędzy - bardzo nieprofesjonalne .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiecie co?

To ja się wstydzę wysłać zgłoszenie jeśli nie mam pewności, że wada tkwi w produkcie, a innym sprzedawcom nie chce się ruszyć na regulację i od razu wzywają serwis? Nie wyobrażam sobie zamontować drzwi, by aż tak zepsuć przekątną! To jest podstawowa czynność :(

Przykre. Plusy za reakcję fabryki i szczęście, że z drzwiami ok.

Sorki za OT, ale muszę się do tego odnieść.

Od kilku lat, kiedy monter okien czy drzwi stał się zawodem poszukiwanym i deficytowym, normą stało się niejako, że to oni rządzą...przynajmniej takie panuje przekonanie u zdecydowanej większości.

Sprzedawca prowadzący punkt handlowy woli "iść na wojnę" z dostawcą czy nawet go zmienić, niż zadrzeć ze swoim monterem, który twierdzi, że zamontował na pewno dobrze.

A jak mu nie wierzy, to wcale nie musi się z nim męczyć...:cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurczę, nie twierdzę że jestem święty w zgłaszaniu reklamacji. W przypadku Cala zdarzały mi się takie, że sobie zwyczajnie nie radziłem w ramach instrukcji regulacyjnych, a które w przypadku Urzędowskiego nawet bym nie siadł do pisania tylko załatwił własnoręcznym serwisem. Może to kwestia wiary w pomoc (lub zwłokę) ze strony fabryki, może wiary we własne doświadczenie.

 

W sytuacji z postu - mój pierwszy komentarz - że sprawa zbyt oczywista by mogła być to prosta regulacja - nie wyobrażam sobie, by monter tak "pokręcił" regulację na montażu - przecież to się kupy nie trzyma. Zakładam, że albo nie wiedział co robi, albo "regulował" bo haki źle łapały. Nigdy te drzwi nie przyjeżdżają tak rozregulowane.

Dwa: zanim zgłosi się reklamacje warto samemu sprawdzić jej zasadność i w tym zakresie minus dla sprzedawcy, bo wygląda, że nawet nie był na budowie lub kompletnie nie ma pojęcia co zrobić :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks później...

Niestety tak jest jak osoba "z ulicy" wpada na biznes pod tytułem sprzedaż drzwi i totalnie oddziela od tego kwestie montażowe na których się nie zna. Łapie się pierwszego lepszego człowieka do montażu tego co się sprzedało - raczej po to aby jeszcze więcej zarobić na takiej współpracy i w zasadzie tyle. Prowadził ślepy kulawego moim zdaniem.

To jakby otworzyć restaurację i codziennie stołować się w budce z kebabem i wierzyć, że znaleziony gdzieś tam kucharz ogarnie cały lokal, a ktoś będzie tylko obsługiwał płatności za dostawy towaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...