MichusMichus 04.01.2021 22:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2021 Witam, przede mną ciężkie wyzwanie, mianowicie stoję przed wyborem kotła do mojej nowo wybudowanej szeregówki 104m2. Dół - ogrzewanie podłogowe oraz 1 mała łazienka, natomiast góra 5 kaloryferów oraz większa łazienka (8,5m2). Muszę się przyznać, ze jestem zielony w temacie i jestem zdany na czyjaś poradę, a nie chciałbym się „nadziać”. Zależy mi, aby kocioł był oszczędny, dobrej jakości i co najważniejsze, aby się nie psuł. Polecono mi kocioł Vitodens 100w 19kw z zasobnikiem 100l. Czy jest to dobry wybór? A może lepiej byłoby wybrać inny model, bądź firmę? Dziekuje za wszelkie porady. Jeżeli podałem za mało informacji technicznych to oczywiście mogę je uzupełnić. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
byq84 05.01.2021 07:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2021 Kocioł ma za dużą moc minimalna, szukaj czegoś od 2-3 kW, Termet, Victrix, Vailant 146 albo coś Viessmana jak masz duży budżet. Jesli jesteś jeszcze na etapie budowy, postaraj się wszystko zmienić na podłogówkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MichusMichus 05.01.2021 08:51 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2021 Jeżeli chodzi o ogrzewanie u góry to zostaną kaloryfery. Pytanie - czy faktycznie warto inwestować w inny model Viessmana? Chciałbym kupić dobry sprzęt, chyba ze ktoś korzystał z tych innych firm i może polecić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania