Outsider89 06.02.2021 10:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Lutego 2021 Dzień dobry forumowiczom, Chciałem zapytać o Państwa doświadczenia w zakresie reklamacji sprzętów AGD. Nie będę się rozpisywał, ponieważ całą historię przedstawiam w załącznikach, jeśli ktoś jest zainteresowany. Nawet jeżeli moja argumentacja do serwisu Amica zawierała błędy, to co myślicie o takim podejściu do klienta, opartym na produkcji tandety oraz dwuznacznych, uznaniowych zapisach gwarancyjnych? Dodam, że w międzyczasie kupiłem lepszy odkurzacz, bo jakiś w domu musi być. Jednak chcę powalczyć z bezczelnością producentów, zamiast jak zwykle odpuszczaś bo nie opłaca się walczyć. Z góry dzięki za opinie. Pozdrawiam, Przemek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.