kemotsilf 20.02.2021 11:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lutego 2021 Witam, Jestem kompletnie zielony, zamierzam kupić dom, który ma poddasze w stanie surowym (miało być użytkowe w późniejszym czasie) i chce zrobić poddasze użytkowe. Tylko zmartwił mnie dach, bo blacha jest położona na pełnym deskowanie bez papy/foli i mam sprzeczne opinie, że tak może być i można ocieplać dach albo, że trzeba odkręcić blachę i położyć folie. Potrzebuję pewnej opinii co mam teraz zrobić, żeby po ociepleniu dachu nie wyszły mi jakieś "kwiatki":/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
henrykow 20.02.2021 12:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lutego 2021 Membrana czy papa powinna być ułożona na pełnym deskowaniu i to bez znaczenia czy poddasze ma być użytkowe czy nie. Aż strach pomyśleć jak inwestor poprzedni ułożył blachę na tym dachu skoro pożałował "kilku złotych" na ułożenie FWK, oby się nie okazało że blacha jest przykręcona tak jak piszesz bezpośrednio do deskowania.Aby nie było w przyszłości jakiś kfiatków to ja bym ściągnął blachę i położył na deskowanie papę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kemotsilf 20.02.2021 13:25 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lutego 2021 Aby nie było w przyszłości jakiś kfiatków to ja bym ściągnął blachę i położył na deskowanie papę. Drogi będzie taki zabieg (poddasze ma ok 100 m2), czy jest bezproblemowy, czy wiąże się z jakimiś skutkami ubocznymi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania