furfur 09.03.2021 10:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Marca 2021 Dostałem od potencjalnego wykonawcy wzór umowy. W częsci WYNAGRODZENIE jest taki zapis: 2. Wynagrodzenie będzie uiszczane za każdy etap prac osobno, w dwóch częściach, zgodniez harmonogramem prac (Załącznik nr 2). Zapłata pierwszej części wynagrodzenia za dany etapnastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej cząstkowej faktury VAT w terminie 1 dniaroboczego od dnia wystawienia faktury VAT w przypadku faktur rozpoczynających dany etap.Zapłata drugiej części wynagrodzenia za dany etap nastąpi na podstawie prawidłowowystawionej faktury VAT w terminie 2 dni roboczych od dnia wystawienia faktury VAT wprzypadku faktur kończących dany etap. Czyli będę płacił przed i po etapie budowy np jeśli będzie etapów 10 to ja zrobię 20 płatności.Myślałem że powinno się płacic tylko po odebraniu etapu. Czy Umowa z fakturami częściowymi i końcowymi to norma ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.