matisz 09.03.2021 20:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Marca 2021 Witam, mam pytanie może głupie i nierealna jest odpowiedz ale w temacie okien niestety nie znam się totalnie. Czy jakaś dobra duszyczka byłaby w stanie pomóc mi na podstawie wyceny i opisu wskazać jakie okna byłyby lepsze jeżeli chodzi o gatunek ?. Mieszkam w małej miejscowości i nie mam za dużo wyboru, wiec poprosiłem o wycenę 3 firmy, lecz jedna firma zbytnio cenowo odbiega od dwóch (za dużo) wiec zostałem przy wyborze dwóch firm. Opinie na Internecie są różne , każdy chwali co jego także może po tych symbolach czy cokolwiek ktoś jest w stanie wskazać którą propozycję wybrać? 1) 2) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 10.03.2021 05:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Marca 2021 Niestety, z tych dwóch fot nic szczególnego nie można powiedzieć. Teoretycznie poz 2 ma pewnie głębszą zabudowę i będzie miała teoretycznie lepsze Uw (izolacyjność) co nie musi się przekładać na cieplejsze okna, bo ciężko zgadnąć jaką mają szczelność. Poz. 2 jest też znaną firmą, lider rynku ceny, dlatego poz1 może się okazać ostatecznie lepszym oknem, tyle że to tylko nadzieje, bo okna z takich opisów nie da się zidentyfikować. Zakładam że propozycja trzecia mogła być w miarę normalna. W tej sytuacji pozostaje Ci wybrać lepszego wykonawcę, a lepszymi opiniami na lokalnym rynku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania