qwertyz666 21.03.2021 10:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Marca 2021 Witam Przeczytałem wątki o uldze termomodernizacyjnej na forum, oraz rozporządzenie ministerstwa i nadal jestem zielony :/ Zrobiłem elewacje czyli typowo styropian klej siatka tynk. Chciałbym skorzystać w tym roku z tej ulgi termomodernizacyjnej ale w rozporządzeniu nie ma szczegółowo wymienionych materiałów , które mogę sobie odliczyc. . " materiały budowlane wykorzystywane do docieplenia przegród budowlanych, płyt balkonowych oraz fundamentów wchodzące w skład systemów dociepleń lub wykorzystywane do zabezpieczenia przed zawilgoceniem" Brzmi to bardzo ogólnikowo Na fakturze mam wiadomo styropian, kołki do montażu klej , tynk ale mam też pianke , silikony taśme malarską (odcinanie okien itd) itp "dodatki" wykorzystywane przy docieplaniu i tynkowaniu Czy moge sobie odliczyc to wszystko? A może istnieje gdzies szczegółpowa lista ,materiałów podlegających odliczniu ? Pozdrawiam i dzięki za każda odpowiedź Marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
qwertyz666 21.03.2021 13:41 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Marca 2021 Ok dziękiCzli nawet takie rzeczy jak tektura falista (zabezpieczali tym balkony) czy worki na smieci to wszystko zawiera sie w tej uldze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
qwertyz666 21.03.2021 14:19 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Marca 2021 No wlaśnie. Wszystko mam na jednej fakturze i jak to teraz rozdzielić co sie łapie pod tą ulge a co nie:confused: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania