pioter620 22.04.2021 14:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2021 WItam serdecznie na początek kilka słów. Dwa lata temu wpadłem na pomysł budowy domu i tak z biegiem czasu dokumenty zostały skompletowane i rok temu ruszyłem z budową fundamentów ścian parteru stropu i ścian poddasza , wszystko robie sam z pomocą kolegi może i nie mam za dużo doświadczenia ale kierownik budowy nie znalazł żadnych uchybień. Teraz nadszedł czas na dach ohhh ten dach Kilka słów o tym dachu: Dach 4 spadowy 35 st powierzchnia 249m2 kształt L rysunki poniżej Odnośnie dachu mam pytanie a raczej odnośnie krokwi narożnej i koszowej , nie stanowi dla mnie problemu wyciąć zamek na murłatę problem pojawia się przy kalenicy i tu liczę na waszą pomoc. Kilka obliczeń proszę mnie poprawić jeśli się mylę wmiar między murłatami 664 cm czyli wymiar na połowe wychodzi 332 cm po płaskim czyli 523,92 cm nachylenie krokwi 26,34 st od okapu do murłąty mam 90 cm czyli zamek murłąty 142,03 cm od okapu cięcie kalenicowe 332 cm od zamka murłaty czyli 523,92 cm I tu się zatrzymałem nie wiem jak wyliczyć kąt aby dwie narożne zeszły się razem oraz jak rozrysować zamek na kalenicę o wymiarach 16/26cm ?? Kolejnym pytaniem jest kulawka a dokładniej jak wyliczyć kąt łączenia kulawki z narożną ?? jeśli ktoś może mi to wytłumaczyć w normalny sposób Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pioter620 22.04.2021 15:05 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2021 (edytowane) nie wiem dlaczego zdjęcia nie weszły to jeszcze raz https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/RNcaWmjwMcThHI4b7vdBK6Hzw8jlxa https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/aAvpJQ7MUf00kaqeHIkeFgoDu2L5Se Edytowane 22 Kwietnia 2021 przez pioter620 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania