piotraudi 23.04.2021 18:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2021 Witam mam w swojej instalacji falownik huawei KTL 4 co jakis czas po spojzeniu na aplikacji mobilnej uzysku danego dnia mozna zauwazyc przerwy np widac ile produkuje w danej chwili falownik nagle przerwa znowu widac produkcje i nieraz tak kilka razy. Kiedys w trakcie takiej przerwy podeszlem do falownika i falownik normalnie dzialal. Nie wiem czy cos nie tak z falownikiem, aplikacja bym chcial poznac opinie innych posiadaczy falownikow huawei Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fotohobby 23.04.2021 18:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2021 Zapewne wyłącza się z uwag na zbyt wysokie napięcie w sieci. Sprawdź w aplikacji wartość napięcia, ewentualnie sam zmierz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
piotraudi 23.04.2021 18:59 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2021 Nikt w okolicy nie ma jeszcze fotowoltaiki a sam inwerter sie nie wylancza ale w aplikacji przerwy sa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
piotraudi 23.04.2021 19:59 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2021 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
piotraudi 23.04.2021 20:00 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2021 Mam wlasnie takie przerwy na wykresie jak autor tego filmu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fotohobby 23.04.2021 20:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2021 (edytowane) Nikt w okolicy nie ma jeszcze fotowoltaiki a sam inwerter sie nie wylancza ale w aplikacji przerwy sa On się nie wyłącza, on się restartuje. Zmierz napięcie. Jakie napięcie raportuje aplikacja? I nie pisz trzech postów w ciągu 2 minut Edytowane 23 Kwietnia 2021 przez fotohobby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ppred 23.04.2021 21:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2021 Teraz ciągle coś grzebią na serwerach Huaweia i jest problem z logowaniem. Chyba do niedzieli (25.04.2021) będzie brak możliwości zalogowania się do aplikacji. U mnie też są przerwy na wykresach, ale po kilku dniach są domalowywane Prosty test - sprawdź czy w trakcie przerw dzienna produkcja się zwiększa. Najlepiej zaloguj się przez www i na ekranie gdzie masz schemat przepływu energii kliknij "...", a później wyśwetl w danych historycznych "Daily energy". U mnie czasami są białe plamy ale energia rośnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cob_ra 24.04.2021 05:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2021 Trwają obecnie intensywne prace nad kompletnym przejściem na nową platformę Fusion Solar 7.0, która ma zapewnić większy komfort użytkowania. Planowana migracja ma się odbyć w ten weekend, do tego czasu jednak mogą wystąpić przerwy w dostępie do platformy (spowodowane pracami konserwatorskimi na serwerze). Bardzo proszę jeszcze o odrobinę cierpliwości. Planowane zmiany to przede wszystkim: 1. Zaktualizowany interfejs użytkownika, aby ułatwić dostęp do różnych funkcji. 2. Dodanie przewodnika użytkowania online oraz obsługi wyszukiwania funkcji platformy i dokumentów pomocy online. 3. Dodanie mozliwości obsługi inteligentnego systemu magazynowania energii - baterii LUNA2000. 4. Zaktualizowana aplikacja FusionSolar. 5. Naprawione problemy ze stabilnością i wydajnością systemu. Do momentu przejścia zaleca się korzystanie z aktualnej (żółtej) wersji aplikacji Fusion Solar (w załączeniu instrukcja pobrania bezpośrednio na telefon). Od poniedziałku należy korzystać z nowej wersji (niebieskiej). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
piotraudi 24.04.2021 10:47 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2021 Ja tam z zadnej aplikacji nie moge sie polaczyc stara pomaranczowa pokazuje zebym podlaczyl telefon z internetem cgoc jest polaczony a niebieska apka sun2000 zamula telefon a i tak jest tylko czarne tlo!Wlasnie po tych przerwach dolicza sie energia ale nie wiem czym sa spowodowane te przerwy? Wysokim napieciem, restartem falownika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cob_ra 24.04.2021 12:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2021 Ani www, ani apki nie działają, jest migracja na serwerach. Trzeba wstrzymać się z bulami do poniedziałki. Sun2000 łączy się bezpośrednio z falownikiem i ja nie mam żadnego problemu z komunikacją, możesz również się połączyć poprzez fusion home, też łączysz się bezpośrednio z falownikiem omijając chmurę. A weź miernikiem sprawdz jakie masz napięcia na poszczególnych fazach w rozdzielni, najlepiej w największym słońcu, będziesz miał jakiś tam obraz co się dzieje z napięciami. Jak wróci połączenie z chmurą możesz sobie wejść przez www na swoje konto i tam klikając w falownik możesz sobie wybrać wykres napięć na poszczególnych fazach i podejrzeć co się dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
piotraudi 25.04.2021 18:19 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2021 Ta aplokacja sun2000 ma polskie menu czy tylko angi.... e? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kedlaw0 25.04.2021 19:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2021 Piotraudi, dołącz do grupy to będziesz więcej wiedział: https://m.facebook.com/groups/846768069220946/?multi_permalinks=876778119553274%2C876770766220676%2C876157389615347%2C876058292958590%2C875943976303355¬if_t=group_activity¬if_id=1619117994874055&ref=m_notif Dodatkowo, masz na grupie link do nowej aplikacji, która u mnie już działa Fusionsolar 5.7.008. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cob_ra 25.04.2021 19:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2021 Ta aplokacja sun2000 ma polskie menu czy tylko angi.... e? Polskie, fusion home ma angielskie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
piotraudi 26.04.2021 06:01 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2021 A dzieki bo ze sklepu play pobralem apke SUN 2000 i ma tylko angielskie menu w dodatku jakiej komunikaty sie pojawiaja jak bym musial sie logowac i parowac falownik od nowaA apka fusionsolar wogole nie dzialanod kilku dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cob_ra 26.04.2021 06:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2021 (edytowane) Coś się zaczyna dziać, www udało się zalogować, apka się dopaliła. Edytowane 26 Kwietnia 2021 przez cob_ra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Smakor 01.05.2021 09:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Maja 2021 Po modernizacjach jest znacznie lepiej. Może nie idealnie, ale już i strona w miarę działa i apka. Szkoda, że znikło z danych historycznych napięcie sieci AC. Można tylko online sprawdzać w tym momencie, więc ciężko zobaczyć kiedy dobijamy do 253V ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
piotraudi 01.05.2021 15:13 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Maja 2021 Temperatury paneli tez juz nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cob_ra 02.05.2021 05:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Maja 2021 Z tym napięciem to troche lipa faktycznie bo można było przedstawiać wykres zmian w ciągu dnia przy zgłoszeniach. Ale też i zdjęcia z pomiarów miernikiem u mnie zadziałały. Temperatury ja u siebie nie widziałem nawet w starej wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mg69 02.05.2021 07:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Maja 2021 Cały czas przełączają serwery i pewnie stąd problem.Jeśli jest problem z napieciem to trzeba interweniować na 991 i obniżą na transformatorze zaczepy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cob_ra 02.05.2021 07:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Maja 2021 (edytowane) Cały czas przełączają serwery i pewnie stąd problem. Jeśli jest problem z napieciem to trzeba interweniować na 991 i obniżą na transformatorze zaczepy. Albo jak w moim przypadku została wykonana do nas nowa linia zasilająca od innego transformatora bo też miałem jaja z napięciami jako ostatni odbiorca z innego trafo. Edytowane 2 Maja 2021 przez cob_ra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.