wiertar 24.05.2021 06:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Maja 2021 Opiszę po krotce mój problem Pod koniec stycznia, zamówiłem stolarkę okienna do nowego domu. Dogadałem się co do ceny, wpłaciłem 80% zaliczki i ustaliliśmy termin montażu na 15 kwietnia. Jakoś przed tą datą otrzymałem informację że prawdopodobbnie będę miał obsuwę około około tygodnia gdyż część szyb nie dojechało i będą następnym transportem.( To nie stanowiło dla mnie jakiegoś wielkiego problemu).transport z resztą zamówienia dojechał do wykonawcy 2 tygodnie później jednak okazało się szyby zostały źle zabezpieczone i przyjechały pobite. W tym momencie mieliśmy już około 3 tygodni opóźnienia i właściciel sklepu powiedział że postara się załatwić nowe szyby do dwóch tygodni. Nowe szyby przyjechały po około 3 tygodniach od tego czasu minęło tydzień i dziś mają przyjechać na montaż. Czyli reasumując mam prawie 1,5 miesiąca poślizgu, m.in. z tego powodu musiałem przekładać elektryków, przesuwać termin montażu licznika, a także montaż schodów stalowych. Czy w opisanej przezemnie sytuacji mogę starać się o jakiś rabat, powiedzmy od producenta gdyż to głównie z jego winy mamy ten poślizg. Resztę kwoty 20% mam wpłacić po zakończeniu montażu i czy właśnie wpłata tej kwoty nie zamknie przede mną możliwości starania się o jakieś zadość uczynienie? Miał ktoś podobny problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
obrzydliwy 24.05.2021 09:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Maja 2021 Opiszę po krotce mój problem Pod koniec stycznia, zamówiłem stolarkę okienna do nowego domu. Dogadałem się co do ceny, wpłaciłem 80% zaliczki i ustaliliśmy termin montażu na 15 kwietnia. Jakoś przed tą datą otrzymałem informację że prawdopodobbnie będę miał obsuwę około około tygodnia gdyż część szyb nie dojechało i będą następnym transportem.( To nie stanowiło dla mnie jakiegoś wielkiego problemu).transport z resztą zamówienia dojechał do wykonawcy 2 tygodnie później jednak okazało się szyby zostały źle zabezpieczone i przyjechały pobite. W tym momencie mieliśmy już około 3 tygodni opóźnienia i właściciel sklepu powiedział że postara się załatwić nowe szyby do dwóch tygodni. Nowe szyby przyjechały po około 3 tygodniach od tego czasu minęło tydzień i dziś mają przyjechać na montaż. Czyli reasumując mam prawie 1,5 miesiąca poślizgu, m.in. z tego powodu musiałem przekładać elektryków, przesuwać termin montażu licznika, a także montaż schodów stalowych. Czy w opisanej przezemnie sytuacji mogę starać się o jakiś rabat, powiedzmy od producenta gdyż to głównie z jego winy mamy ten poślizg. Resztę kwoty 20% mam wpłacić po zakończeniu montażu i czy właśnie wpłata tej kwoty nie zamknie przede mną możliwości starania się o jakieś zadość uczynienie? Miał ktoś podobny problem? Jeśli nie masz umowy na piśmie to możesz zapomnieć o rabacie. Piszesz ''właściciel sklepu'', więc pewnie kupiłeś okna u dealera, który i tak jest już sporo stratny na twoich oknach. Musiał ponownie zamówić stłuczone szyby, zapewne na swój koszt. Dodatkowo pewnie zamówił okna dopiero w marcu, skoro umówiliście się na kwiecień z dostawą. A cena okien od stycznia do marca to +15%. Wiem że to nie twój problem, ale bądź człowiekiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 24.05.2021 09:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Maja 2021 Jeśli nie masz umowy na piśmie to możesz zapomnieć o rabacie. Piszesz ''właściciel sklepu'', więc pewnie kupiłeś okna u dealera, który i tak jest już sporo stratny na twoich oknach. Musiał ponownie zamówić stłuczone szyby, zapewne na swój koszt. Dodatkowo pewnie zamówił okna dopiero w marcu, skoro umówiliście się na kwiecień z dostawą. A cena okien od stycznia do marca to +15%. Wiem że to nie twój problem, ale bądź człowiekiem Tylko w części się z Tobą zgodzę (trzeba być człowiekiem). Dość powszechną jest sytuacja, że okna zamawia się z odroczonym terminem realizacji (jak sprzedawca nie ma gdzie magazynować okien). Zdarza się, że coś z szybami się dzieje. Sporadycznie, ale fakt, że dwukrotnie to już wyjątkowy pech... no i nie dealer za nie odpowiada w drodze, tylko dostawca. Sprzedawca z założenia wie, że okna drożeją i może zamówić je w strych cenach. A jak nie ma głowy by wiedzieć i trzyma kasę u siebie to i ponosi ryzyko. Mało prawdopodobne... Także tu już coś jest nie halo.. Na miejscu zamawiającego dociekałbym u producenta, czy zamówienie/zaliczka dotarły i kiedy... Wystarczy poprosić sprzedawcę u nr zamówienia.. A co do rabatu? Zawsze można. Ale na początek warto przeczytać umowę. Tam zwykle są zawarte kary.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
obrzydliwy 24.05.2021 11:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Maja 2021 Tylko w części się z Tobą zgodzę (trzeba być człowiekiem). Dość powszechną jest sytuacja, że okna zamawia się z odroczonym terminem realizacji (jak sprzedawca nie ma gdzie magazynować okien). Zdarza się, że coś z szybami się dzieje. Sporadycznie, ale fakt, że dwukrotnie to już wyjątkowy pech... no i nie dealer za nie odpowiada w drodze, tylko dostawca. Nie każdy producent bawi się w rozwożenie okien po klientach. Często zrzuca się okna u dealera. Zależy jaką pojemnością magazynową się dysponuję. Zazwyczaj można się dogadać. Jeśli szyba pękła w trakcie transportu dealer-klient docelowy, no to producent nie ma z tym nic wspólnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 24.05.2021 12:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Maja 2021 Nie napisałem że to producent wozi. W profesjonalnym układzie dostawa jest do magazynu sprzedawcy. Oczywiście chwała tym, którzy mają tak elastyczną logistykę że mogą podjechać na budowę.. Ja delikatnie sugeruję by sprawdzić, czy te okna są rzeczywiście zamówione. Jakby szyby pękły w trakcie transportu na budowę, to jestem przekonany, że Inwestor by widział te okna.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wiertar 24.05.2021 14:22 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Maja 2021 Jeśli nie masz umowy na piśmie to możesz zapomnieć o rabacie. Piszesz ''właściciel sklepu'', więc pewnie kupiłeś okna u dealera, który i tak jest już sporo stratny na twoich oknach. Musiał ponownie zamówić stłuczone szyby, zapewne na swój koszt. Dodatkowo pewnie zamówił okna dopiero w marcu, skoro umówiliście się na kwiecień z dostawą. A cena okien od stycznia do marca to +15%. Wiem że to nie twój problem, ale bądź człowiekiem Sprzedawca nie jest stratny gdyż okna były już zamówione w styczniu. Po starych cenach. Poza tym za transport od producenta do sklepu odpowiada producent stolarki i to od niego chciałbym otrzymać zadość uczynienie. Producent zlecił dostawę do sklepu moich okien zewnętrzna spedycja. Bo nie wszystko zmieściło się na transport producenta więc to ta spedycja dostanie po dupie bo nie zabezpieczyli towaru odpowiednio. Więc napewno producent będzie się starał o odszkodowanie od firmy transportowej. Oczywiście nie liczę na rabat rzędu 5-10 tys zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
obrzydliwy 25.05.2021 05:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Maja 2021 Sprzedawca nie jest stratny gdyż okna były już zamówione w styczniu. Po starych cenach. Poza tym za transport od producenta do sklepu odpowiada producent stolarki i to od niego chciałbym otrzymać zadość uczynienie. Producent zlecił dostawę do sklepu moich okien zewnętrzna spedycja. Bo nie wszystko zmieściło się na transport producenta więc to ta spedycja dostanie po dupie bo nie zabezpieczyli towaru odpowiednio. Więc napewno producent będzie się starał o odszkodowanie od firmy transportowej. Oczywiście nie liczę na rabat rzędu 5-10 tys zl. Upomnieć się oczywiście możesz. Sukcesu nie wróże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wiertar 27.05.2021 15:03 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Maja 2021 No to jeszcze jedna sprawa. Dwa dni po montażu zauważyłem że rama jednego okna (Fix) ma ułamany róg, a przy oknie balkonowym znalazłem pęknięta ramę. W załączniku zdjęcia. Czekam na odpowiedź wykonawcy. Moim zdaniem nie mogli tego przeoczyć gdyż wykonywalny był montaż szczelny więc musieli kilka razy koło tych miejsc obrabiać. [ATTACH=CONFIG]456752[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]456753[/ATTACH] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 29.05.2021 08:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Maja 2021 O ile ten róg można przeżyć (wewnętrzny, drobny) bo poza estetyką na chwilę obecną niczemu nie szkodzi, to pęknięcie ramy balkonowej wygląda już niepokojąco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wiertar 30.05.2021 01:14 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Maja 2021 Sprawa ma ciąg dalszy. W cZwartek wysłałem do sprzedawcy zdjęcia uszkodzeń. Dostałem informację że proponują w zamian 250zl rabatu za uszkodzone okno plus naprawa lub wymiana obydwu ram na nowe. Zdecydowałem się na nowe ramy. W piątek wybrałem się na budowę w celu sprawdzenia szyb i stolarki aluminiowej hst i dużych przeszkleń. Po umyciu szyb zauważyłem dwie dość głębokie rysy na długość ok 15 i 10cm, które może uda się spolerować. Natomiast po wejściu na drabinę i przyjzeniu się ramię hs'a przeraziłem się. Na środku górnej ramy okna przesuwnego zauzylem zagięcie aluminium. Na długości ok. 20 cm plus porysowania i ubytek materiału wskazujący na to że coś uderzyło w ramę lub rama uderzyła w coś. Uszczelka w tym miejscu jest pogięta i popękana(widać na zdjęciach) zdjęcia porobiłem odrazu i w sobotę rano( chciałem zrobić zdjęcia lepszej jakości) i w sobotę wysłałem do sprzedawcy wraz z mailem w którym domagam się usunięcia wad i poprawy oraz dokończenia montażu gdyż panowie montażyści w pośpiechu zapomnieli nawet poobcinać nadmiaru piany montażowej( za sam szczelny montaż płaciłem 5 tys dodatkowo) dodatkowo jest trochę mniejszych problemów o których poinformowałem sprzedawcę. Zaraz po montażu nie został mi przedstawiony żaden protokół odbioru oraz nie dostałem żadnych dokumentów. Obecnie czekam na ustosunkowanie się sprzedawcy. W załączniku wysyłam zdjęcia uszkodzenia ramy. Podsumowując wybrając firmę z dobrymi opiniami i okna z dobrej półki chciałem mieć pewność solidności produktu i montażu. Jednak poczynając na obsuwie z montażem a kończąc na wyżej wymienionych problemach jestem mocno zniesmaczony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 31.05.2021 08:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Maja 2021 Powiem tak: to faktycznie wygląda źle. Faktycznie chyba się potłukło w transporcie.. Przykro mi. Musisz dociekać naprawy / skrzydło hst do wymiany/ od sprzedawcy, a ten od dalej.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.