fotohobby 18.06.2021 20:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2021 (edytowane) Czlowieku, czy Ty trollujesz, czy faktycznie kompletnie nie rozumiesz, co się do Ciebie pisze? . Przecież od kilku postów tĺukę ci do głowy, że producent NIE UDZIELA RĘKOJMI. Rękojmi udziela SPRZEDAWCA I TRWA ONA 2 LATA (5 w przypadku obiektów budowlanych) To Ty zacząłeś pisać jakieś bzdety io o wydłużonej rękojmi udzielanej przez producentów samochodów. Oczywiście szczegółów nie przytoczyłeś. I czy nie pisze wyraźnie że sprzedawca może udzielić rękojmi na rok w przypadku używanego towaru?? A jakie to , ma znaczene dla autora wątku ??? że producent udzieli na 5 czy 6 lat rękojmi jest nieprawdą?? Nie może udzielić na taki okres?? PRODUCENT NIE UDZIELA RĘKOJMI !! 5 lat rękojmi obowiązuje TYLKO w przypadku obiektów budowlanych. NIe ma 6 lat rękojmi. Ile razy mam Ci pisać, żeby podał przykład ? No przecież w moim linku jest napisane wyraźnie: "W przypadku rękojmi okres ten regulują przepisy Kodeksu Cywilnego – są to 2 lata (lub 5 lat w przypadku nieruchomości)." 2, albo 5 lat (rok w przypadku używek) i tyle. Nie ma rękojmi, trwającej trzy lata, nie ma na 8 lat Zakoduj to sobie Więc podsumowując na podstawie powyższego rękojmi może udzielić zarówno producent jak i sprzedawca Nie nie i jeszcze raz nie ! Chłopie, czy Ty nie potrafisz przeczytać kilku zdań ze zrozumieniem? Gdzie w ww cytatach masz napisane cokolwiek, o rękojmi udzielanej przez producenta ? Z Wikipedii: Rękojmia – ustawowa, czasami obligatoryjna odpowiedzialność sprzedawcy względem kupującego za wady fizyczne oraz prawne rzeczy sprzedanej https://pl.m.wikipedia.org/wiki/R%C4%99kojmia Edytowane 18 Czerwca 2021 przez fotohobby 1 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/262850-problem-z-kostka-brukow%C4%85-a-gwarancja/page/2/#findComment-7929511 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Arturo1972 18.06.2021 21:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2021 Witam Mam problem z kostka brukowa Tzn. Po roku czasu kostka zaczęła się masowo zapadać. Zgłaszałem to wykonawcy niestety on bagatelizuje sprawę. Obecnie jest już 1,5 roku od ułożenia kostki i kostka wygląda coraz gorzej. Niestety nie mam umowy z wykonawcą. Posiadam jedynie fakturę na ułożenie kostki i świadków. Czy jest jakaś szansa wyegzekwować od wykonawcy naprawienie kostki ? Proszę o pomoc. Bez umowy to możesz sobie jedynie odmówić zdrowaśkę, żeby mniej zapadało się. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/262850-problem-z-kostka-brukow%C4%85-a-gwarancja/page/2/#findComment-7929543 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.