nowiciusz79 10.06.2021 18:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2021 Witam,temat może głupi ale trochę mnie nerwów kosztował.W tamte wakacje kupiłem kosiarkę do trawy,w tym sezonie pierwsze koszenie i pękła rączka co uniemożliwia koszenie. Oddałem do sklepu,który odesłał sprzęt do serwisu i niestety nie uznano wady.Czy to możliwe,że kupując sprzęt dostaję gwarancję tylko na jego niektóre części? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gnago 10.06.2021 18:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2021 Tak , gwarancja to produkt producenta i umieszcza w nim wszystko tak aby to jemu pasowało, nie klientowi. Zrób mu na złość i nie kupuj jego rączki tylko dobierz z tych na rynku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nowiciusz79 10.06.2021 18:57 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2021 Nie mam zamiaru nic od niego kupować ale czuję się zgwałcony- gwarancja,którą sobie można tyłek podetrzeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
henrykow 10.06.2021 19:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2021 Zapewne przyczyną było uszkodzenie mechaniczne z winy klienta, tak?Z ciekawości o jaka rączkę chodzi od zapalania czy od mocowania do lawety kosiarki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nowiciusz79 10.06.2021 19:41 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2021 Nie było napisane czyja wina,po prostu odmowa naprawy gwarancyjnej. Pękła rurka w miejscu gdzie trzyma się kosiarkę podczas koszenia.(przy rękojeści-czy jak to zwał) Sprawa dosyć łatwa do naprawy bo jakoś to sobie połączę ale chciałem żeby jednak taki bubel mi naprawiono. Napisałem do producenta czy gwarancja na jego sprzęt obejmuje wszystkie podzespoły ale coś nie odpisuje i chyba zadzwonię się zapytać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
henrykow 10.06.2021 19:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2021 Czyli jest to wada materiału i użytkownik nie miał na to wpływu aby uniknąć uszkodzenia. Gwarancji nie uznał sprzedający czy autoryzowany serwis firmowy? Bo może okazać się tak że serwis firmowy rzuca złe światło na producenta, a producent nie jest tego świadom. Skoro jest taka lipa to chyba możesz podać nazwę kosiarki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nowiciusz79 11.06.2021 18:43 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2021 Kosiarka firmy Faworyt-duża elektryczna kosiarka,można powiedzieć że było kupić coś bardziej markowego ale do moich potrzeb ( pół godziny całego koszenia działki) w zupełności by wystarczyło. Jednak nie,to szmelc jakich mało i nie polecam nikomu. Wysłana byłą do serwisu producenta w Baranowie czyli do źródła. Trudno,sklecę sobie jakoś ten badziew i przełknę porażkę a do sklepu w którym to kupiłem już nie zamierzam wchodzić. Faworyt - odradzam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Arturo1972 11.06.2021 23:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2021 (edytowane) Polecam kupować sprzęt ogrodniczy a w tym kosiary w marketach budowlanych. Moja krwawa Merry była kupiona w LM, po sezonie padł silnik, pierwsza wizyta z gwarancją, z mety wymiana na nową kosiarkę. Po następnym sezonie padł włącznik, serwis w LM wymienił go na nowy. Od tego momentu krwawa Merry działa bez zarzutu. A od momentu kupna mija już 9 lat Sterwins od LM a dałem za nią z tego co pamiętam 280zl Ale nie tylko sprzęt ogrodniczy, w takich marketach nie pier... się. Wiertarkę, wkrętarkę też po pierwszej awarii miałem od razu wymienianą na nowy sprzęt. Edytowane 11 Czerwca 2021 przez Arturo1972 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nowiciusz79 12.06.2021 10:37 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2021 Ja za ten szit dałem 570zł w tamtym roku w sklepie Agro Tech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
henrykow 12.06.2021 12:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2021 Ja za ten szit dałem 570zł w tamtym roku w sklepie Agro Tech. Wiesz, sprzęt jak sprzęt tak naprawdę nie wiesz co kupujesz dopóki nie sprawdzisz a jeden negatywny przypadek nie świadczy o całości, ale już potraktowanie olewająco przez producenta woła o pomstę do nieba i w dzisiejszych czasach zamiast zabiegać o względy klienta to ta firma robi sobie anty reklamę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nowiciusz79 13.06.2021 16:27 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2021 Właśnie o to chodzi, w moim przypadku tą mini awarię naprawię za przysłowiowe 5zł ale niesmak pozostanie i producent jak i sklep sprzedający jest u mnie skreślony. A na przyszłość będę bardziej przyglądał się warunkom gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.