Marysienka Zosia 15.07.2021 11:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lipca 2021 NIE POLECAM drzwi firmy STOLPAW. Po 3-4 latach użytkowania rozkleiły się drzwi w dolnej częściej. Napisałam mail i nie było żadnej odpowiedzi przez 2 tygodnie. W związku z czym zadzwoniłam do firmy z pytaniem jak się ustosunkowują do wady, która powstała po tak krótkim czasie użytkowania. Pracownik firmy opryskliwy odrazu atakował podczas rozmowy z klientem, w momencie przerzucał winę na nas tłumacząc, że nie wiadomo w jaki sposób były drzwi użytkowane, drugi zrzut , że został wytarty silikon podczas konserwacji drzwi!!!! Jak można wytrzeć silikon... jak można inaczej użytkować drzwi niż do wchodzenia i wychodzenia z domu??? Brak słów co do obsługi ... i pomocy w rozwiązaniu problemu. Drzwi kosztowały kilka tysięcy NIE POLECAM drzwi tylko na na kilka sezonów, nie warte swojej ceny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 15.07.2021 12:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lipca 2021 Raz: ten sam wpis zamieszczony (jak na razie czterokrotnie) to łamanie regulaminu i kopie kasuję. Dwa: by on mógł być odbierany wiarygodnie dobrze jakbyś wkleiła zdjęcia, bo niektórzy uznają to za czyn nieuczciwej konkurencji. Trzy, to już ode mnie: - co mówi gwarancja producenta? na jaki okres jest udzielona? jakie warunki trzeba spełnić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
michal000 15.07.2021 13:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lipca 2021 Tak sprawdzając na szybkiego to drzwi są po gwarancji (2 lata wg strony Stolpaw) ale oczywiście 3-4 lata powinny wytrzymać. Tak z ciekawości czy drzwi posiadają zadaszenie? Rozklejenie po 3-4 latach przy drzwiach drewnianych wskazywałoby, iż mogą nie mieć zadaszenie a w przypadku drzwi drewnianych zadaszenie jest zawsze wymagane w warunkach gwarancji. Inna sprawa, iż nigdy nie rozumiałem dlaczego w firmach w szeroko rozumianej branży stolarki budowlanej w serwisie pracują osoby, które na roszczenia klienta (bez różnicy czy słuszne czy nie) odpowiadają atakiem. Producent nie ma możliwości aby takim podejściem coś zyskać a może tylko stracić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.