Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Wybór okien: Veka, Kommerling Vetrex?

Recommended Posts

Dzień dobry,

Szanowni forumowicze, na wstępie zaznaczę, że nie znam się za bardzo na oknach więc bardzo liczę na Waszą pomoc. Jestem przed wyborem okien do domu. W domu będą okna zarówno PCV (na dużym przeszkleniu) i standardowe okna PCV. Wiem, że najważniejszy jest montaż ale jestem również pewien, że same okna też mają znaczenie a więc mam kilka pytań i liczę na pomoc z Państwa strony.

1) Czy ktoś z forumowiczów, może podzielić się opiniami na temat poniższych firm, chodzi mi o ich podejście, montaż i całkokszałtw

- Firma Multiko z Bielska Białej,

- Firma Albud z Bielska Białej,

- Firma Aldo z Cieszyna

A może ktoś ze śląska poleci mi jakąś firmę, która jest bardzo profesjonalna w swoich działaniach dzięki czemu uniknę problemów chociażby z montażem?

2) Jeśli chodzi o okna PCV w domu to 3 powyższe firmy oferują mi okna:

- Vetrex

- Veka softline 82

- Kommerling 76 md

3) W domu będę bardzo dużą witrynę przeszkloną (wymiar: 1225x305) a więc tutaj też, różne firmy oferują mi różne produkty:

- Cartizo 4600 hi

- Aluprof MB-77HS

- HST SL 1600

Czy mogę na podstawie powyższych informacji prosić o jakieś fachowe doradztwo? Sprawdzałem opinie w internecie o tych firmach i generalnie nie spotkałem się, z opiniami, które by mnie odstraszyły. Chciałbym podjąć właściwą decyzję.

Pozdrawiam.

Dziękuje za odpowiedź. Postanowiłem poczekać na ofertę od Multiko i sprawdzić ich ofertę, jak cenowo się ma do oferty z Albudu. Zostało mi przekazane, że mają wiele poprawek jeśli chodzi o montaż po firmie Albud co mnie niepokoi, bo jak wiadomo, montaż jest najważniejszy.

Na jakiej zasadzie opiera Pan swoją opinie o firmie multiko?

Mam jeszcze pytanie, czy warto inwestować w montaż ciepły w moim przypadku, przy tej inwestycji?