robertr1m 21.09.2021 17:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Września 2021 Witam może mi ktos pomóc w kwestii podłączenia mojej pompy do nibe uplink . mam podłączony internet ,wyświetla się kula ziemska ale jak wpisuje w nibe uplink nr.seryjny i parametry podłączenia to za każdym razem pompa lub cos innego nie jest w stanie znalez mojego systemu . " System nie został znaleziony " pompa założona 8.08.2021 od tamtej pory walczę z tym . dzwoniłem do Nibe do Białegostoku i rozkaładaja ręce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
robertr1m 22.09.2021 15:39 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Września 2021 (edytowane) ok poradziłem sobie a raczej pomógł serwis Nibe. Wszystko działa okazało się ze jest jeszcze 3 aplikacja na której to działa. a mianowicie : 1. myUplink - nie działa 2.nibe Uplink - nie działa 3.myUpway - Działa w moim przypadku. Edytowane 22 Września 2021 przez robertr1m Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
meehowy 24.09.2021 11:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Września 2021 Też mam od niedawna F2040 + SHK 200M i dokładnie ten sam temat przerabiałem. Dla starszych pomp (w tym jednostka wewnętrzna SHK 200M) jest właśnie myUpway, który niestety jest dostępny tylko przez stronę internetową, a nie przez aplikację. Ale da się, pokazuje co ma pokazywać, generalnie jest OK. Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.