robertr1m 21.09.2021 17:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Września 2021 Witam może mi ktos pomóc w kwestii podłączenia mojej pompy do nibe uplink . mam podłączony internet ,wyświetla się kula ziemska ale jak wpisuje w nibe uplink nr.seryjny i parametry podłączenia to za każdym razem pompa lub cos innego nie jest w stanie znalez mojego systemu . " System nie został znaleziony " pompa założona 8.08.2021 od tamtej pory walczę z tym . dzwoniłem do Nibe do Białegostoku i rozkaładaja ręce. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/264647-nibe-f-2040-problem-ze-znalezieniem-systemu/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
robertr1m 22.09.2021 15:39 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Września 2021 (edytowane) ok poradziłem sobie a raczej pomógł serwis Nibe. Wszystko działa okazało się ze jest jeszcze 3 aplikacja na której to działa. a mianowicie : 1. myUplink - nie działa 2.nibe Uplink - nie działa 3.myUpway - Działa w moim przypadku. Edytowane 22 Września 2021 przez robertr1m Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/264647-nibe-f-2040-problem-ze-znalezieniem-systemu/#findComment-7948265 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
meehowy 24.09.2021 11:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Września 2021 Też mam od niedawna F2040 + SHK 200M i dokładnie ten sam temat przerabiałem. Dla starszych pomp (w tym jednostka wewnętrzna SHK 200M) jest właśnie myUpway, który niestety jest dostępny tylko przez stronę internetową, a nie przez aplikację. Ale da się, pokazuje co ma pokazywać, generalnie jest OK. Michał Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/264647-nibe-f-2040-problem-ze-znalezieniem-systemu/#findComment-7948701 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.