minterm 28.09.2021 19:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Września 2021 Witam, minął 18-miesięczy termin umowy o przyłączenie do sieci budynku mieszkalnego. Decyzja pozwolenia na budowę dostarczona w terminie. Osobista wizyta w punkcie kończy się otrzymaniem nr telefonu do osoby która ma pomóc jednak telefonu nikt nie odbiera. Posiadam też kontakt do podwykonawcy któremu PGE zleciło przed 7 miesiącami realizację przyłącza. Podwykonawca niekompetentny, niekulturalny. Odległość od słupa do skrzynki tylko 2 metry. Dom jest w pełni wykończony, umeblowany, gotowy do zamieszkania. Jak to ugryźć? Dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/264789-pge-pruszk%C3%B3w-brak-przy%C5%82%C4%85cza-docelowego-w-terminie/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
AnonimowyAlkoholik 29.09.2021 07:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Września 2021 Norma w PGE. Tylko pismo do Urzędu Regulacji Energetyki coś może wskórać. U mnie przyłącze miało być rok temu, w międzyczasie PGE zaproponowało 3 aneksy terminowe. W zeszłym tygodniu minął termin przyłączenia określony w ostatnim aneksie, więc tym razem zamiast pytać kiedy (po znów odpiszą że siła wyższa, pandemia, zamknięte urzędy i masz tu aneks na za pół roku) napisałem bezpośrednio do URE, do wiadomości PGE. Zobaczymy czy coś to da... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/264789-pge-pruszk%C3%B3w-brak-przy%C5%82%C4%85cza-docelowego-w-terminie/#findComment-7949850 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
coulignon 29.09.2021 09:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Września 2021 Dawno temu też załatwiałem przyłącze w tym zacnym przybytku. Pan z Działu inwestycji miał ode mnie telefon codziennie a co dwa dni byłem u niego w biurze. Miał mnie dość więc ogarnął. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/264789-pge-pruszk%C3%B3w-brak-przy%C5%82%C4%85cza-docelowego-w-terminie/#findComment-7949889 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
boconek03 06.10.2021 19:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Października 2021 Witam, minął 18-miesięczy termin umowy o przyłączenie do sieci budynku mieszkalnego. Decyzja pozwolenia na budowę dostarczona w terminie. Osobista wizyta w punkcie kończy się otrzymaniem nr telefonu do osoby która ma pomóc jednak telefonu nikt nie odbiera. Posiadam też kontakt do podwykonawcy któremu PGE zleciło przed 7 miesiącami realizację przyłącza. Podwykonawca niekompetentny, niekulturalny. Odległość od słupa do skrzynki tylko 2 metry. Dom jest w pełni wykończony, umeblowany, gotowy do zamieszkania. Jak to ugryźć? Dziękuję. U mnie Tauron zrobił po 24 miesiącach dopiero (termin był 18msc). Po drodze oczywiście dwa aneksy. Od słupa jakies 3metry. Telefon dzien w dzień do podwykonawcy i tauronu przez kilkanaście tygodni pomógł. Jak nie masz nikogo kto załatwi to tylko może ponóc dzwonienie, pisanie. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/264789-pge-pruszk%C3%B3w-brak-przy%C5%82%C4%85cza-docelowego-w-terminie/#findComment-7951776 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.