Taj 20.10.2021 23:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Października 2021 (edytowane) Witajcie, czym załatać rysy w akrylowej wannie przez które przecieka woda. Są na to sprawdzone sposoby? Edytowane 20 Października 2021 przez Taj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
CityMatic 21.10.2021 07:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Października 2021 Akryl w płynie Acralock 10-12 Dla odmiany mlecznej białej - SA 10-15 WHT 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Taj 21.10.2021 11:58 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Października 2021 Dzięki za wskazówki.Dopytam o szczegóły. Uprzedzam, że jestem w tym "zielony". Czyli kolejność wygląda w ten sposób? 1. Oczyszczanie/zmatowienie powierzchni. Czy wykonuje się to określonym papierem ściernym przystosowanym do tego rodzaju powierzchni? Jaka wielkość granulatu? 2. Nałożenie żywicy epoksydowej z utwardzaczem. Nigdy tego nie robiłem. Czytam w sieci, że jest toksyczna i trzeba uważać. Jaki masz na myśli rodzaj żywicy i utwardzacza? Nie znam się na tym. Są różne rodzaje? Rysy mają wgłębienia i nierówności jak na zdjęciu.Zdjęcie w linku u dołu:https://zapodaj.net/images/d4652156e86c5.jpg 3. Wtopienie maty z włókna. Czyli nakładam żywicę z utwardzaczem pod spód wanny i w to wtapiam cienką warstwę włókna szklanego. Żywica nie będzie kapać? Mam tam utrudniony dostęp i chcę się przygotować, żeby nie było niespodzianek. 4. Na koniec nakładam na wierzch akryl w płynie, który też uszczelni i utwardzi. Czy zastosować:A. Klej metakrylowy biały SA 10-15 WHTB. Klej do akrylu 10-15 WHT / CC 10-12 Jak widać, na zdjęciu pęknięcia tworzą nierówności.Polecono mi, aby przed nałożeniem akrylu dobrze nafrezować i dopiero wypełnić. Czy do takich elementów jest potrzebna specjalna frezarka? Dzięki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania