MOTO to tu 08.01.2022 15:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2022 Instalator przychodzi na wezwanie ale on nie umie tego naprawić więc odesłał mnie do głównej siedziby ATLANTIC a oni tam w biurach po prostu spychologia .Niby wielka firma na folderach serwis w 48 godzin a jak potrzeba to nie mają serwisanta na południu polski .Pewnie jakbym mieszkał koło Warszawy to bym miał to naprawione w 48 godzin. Rozmawiam z nimi żeby przysłali tu fachowca i cisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MOTO to tu 08.01.2022 15:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2022 Instalator przychodzi na wezwanie ale on nie umie tego naprawić więc odesłał mnie do głównej siedziby ATLANTIC a oni tam w biurach po prostu spychologia .Niby wielka firma na folderach serwis w 48 godzin a jak potrzeba to nie mają serwisanta na południu polski .Pewnie jakbym mieszkał koło Warszawy to bym miał to naprawione w 48 godzin. Rozmawiam z nimi żeby przysłali tu fachowca i cisza . Wcześniej czyli do listopada grzała tylko wodę jak przyszło ogrzać dom to zaczęły się problemy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Pytajnick 08.01.2022 15:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2022 Instalator przychodzi na wezwanie ale on nie umie tego naprawić więc odesłał mnie do głównej siedziby ATLANTIC a oni tam w biurach po prostu spychologia .Niby wielka firma na folderach serwis w 48 godzin a jak potrzeba to nie mają serwisanta na południu polski .Pewnie jakbym mieszkał koło Warszawy to bym miał to naprawione w 48 godzin. Rozmawiam z nimi żeby przysłali tu fachowca i cisza. Dlatego takie sprawy lepiej załatwiać na piśmie a nie przez telefon, bo wtedy łatwiej udowodnić, że ktoś Cię olewa. PC na R32 mają bardziej skomplikowane sterowanie i nie każdy instalator nadąża ze zmianami, ale żeby pół roku? Co mówi instalator w tej sprawie? Piszesz "naprawić" Czy to oznacza, że działało i się zepsuło czy nie działą od początku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MOTO to tu 08.01.2022 15:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2022 Przy podpisywaniu umowy miało być wszystko pięknie niby pełny serwis ale chyba na sprawne urządzenie a jak nawaliło to kłopot . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MOTO to tu 08.01.2022 15:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2022 Do atlantica pierwsze zgłoszenie emailem 1 grudnia i tylko telefony od nich a nie serwis były telefony do mojego instalatora był poprawiał ale więcej nie da rady i tyle .Miało być pięknie a jest jak zawsze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Pytajnick 08.01.2022 15:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2022 Do atlantica pierwsze zgłoszenie emailem 1 grudnia i tylko telefony od nich a nie serwis były telefony do mojego instalatora był poprawiał ale więcej nie da rady i tyle .Miało być pięknie a jest jak zawsze . Co to znaczy emailem? Wypełniłeś zgłoszenie reklamacyjne , dostałeś potwierdzenie jego przyjęcia i masz aktualny status usterki i co w nim jest napisane ? Dlaczego wysłąłeś 1go grudnia, skoro PC nie działa od pół roku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Pytajnick 08.01.2022 15:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2022 Chciało nie chciało, ale wielu sie powinno zastanowic czy warto miec pompe z serwisem instalatorskim czy serwisem fabrycznym. To ze cena nizsza dla niektórych nie jest najwazniejsze. Rozjaśnisz temat? Serwis fabryczny oznacza, że ktoś z miejsca produkcji przyjedzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
asolt 08.01.2022 16:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2022 (edytowane) Rozjaśnisz temat? Serwis fabryczny oznacza, że ktoś z miejsca produkcji przyjedzie? Moze nie tyle z miejsca produkcji, a przedstawiciel autoryzowany danego producenta. Nie wiem czy jak to formalnie jest zorganizowane, a w przypadkku Daikina autoryzowany serwis odpowiedni do regionu ma uruchomic i serwisowac pompy ze swego terenu. Instalatorowi nie wolno samemu uruchamiac pompy, on odpowiada za połaczenia hydrauliczne, miedz chłodniczą, okablowanie i zasilanie, połaczenie chłodnicze, zasilajace i samo uruchomienie, ustawienie regulacja oraz przeszkolenie uzytkownika oraz wszelkie podpisy do odbioru to wyłaczna domena serwisu. Ewentualne zgłoszenia awari, problemów, zapytania i porady kierowane są na infolinie, a ta kieruje w przypdku awariii zgloszenie do serwisu który uruchamiał pompe. Ostatnio miałem przypadek gdy montowałem Altherme 8 kW (notabene u siostrzenca) ze pompa po 2 tygodniach od uruchomienia nagle sie wyłaczyła. Zgłoszenie na infolinie i serwis zadeklarował ze przyjedzie za 6 godz (standardowo mają 24 h na reakcję) od zgloszenia, przyjechał nastepnego dnia bo inwestora nie było w domu. Oczywiscie "ktos" sie pobawił w ustawieniach, 5 min i po kłopocie. Z tego co sie dowiedziałem nieoficjalnie kazdy taki regionalny serwis musi miec na stanie wiekszość podzespołow najczesciej montowanych modeli. Edytowane 8 Stycznia 2022 przez asolt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Pytajnick 08.01.2022 16:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2022 No to wychodzi, że Atlantic też ma serwis fabryczny, bo usterki zgłasza się poprzez specjalny formularz i przyjeżdża serwis dla danego regionu. W moim przypadku jest to mój instalator. Kiedy zapytałem po montażu, co robić w razie problemów, to sam mówił, że ze sterowaniem, ustawianiem itp to do niego ale awarie poprzez formularz, mimo że to on i tak przyjedzie.Jeśli instalator MOTO nie powiedział mu co i jak, to daleki od profesjonalizmu. Mój był po każdym telefonie by dostosować ustawienia pompy, regulatora i itp. Kolega MOTO nie odpowiedział jak czy zgłaszał, więc na wszelki, tu jest strona - https://serwis.atlantic-polska.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MOTO to tu 09.01.2022 16:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2022 Witam zgłoszenie było poprzez formularz ze strony Atlantic serwis. Zostało przyjęte i po tym zgłoszeniu dostałem telefon od serwisu powiedziałem co i jak wyczytałem im wszystko co chcieli z ekraniku kazali zadzwonić do mojego serwisanta .Dałem im nr. mojego serwisanta oni się zdzwonili przyjechał zrobił co mu powiedziano ale to nie dało efektu . Potem Święta, Nowy Rok dodzwonić się nie bardzo da strona serwisowa do 12 stycznia nieczynna a ja tak sobie siedzę i marznę .Do 1 grudnia jeszcze jakoś grzała bo nie było dużych mrozów jak przyszły mrozy to pompa słabła z każdym dniem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MOTO to tu 09.01.2022 16:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2022 Może nie z miejsca produkcji ale może mają na południu serwis mobilny na takie awarie skoro jeden nie wie to powinni dać telefon do drugiego i zaradzić problemowi .Skoro mój serwisant dzwoni do Atlantica i mówi że nie wie co z tym robić bo on jest od hydrauliki a nie elektronik to serwis powinien mieć telefon serwisanta od elektroniki i powiadomić mnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Pytajnick 09.01.2022 20:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2022 (edytowane) Pomijając wszystko inne, piszesz że marzniesz, czyli PC całkowicie nie działa? W mojej 'starej' jest linia 7141 gdzie można włączyć pompę tylko na grzałkach. Próbowałeś ? Jest drożej, ale przynajmniej ciepło. 7141 U Tryb awaryjnyWyłączone: Pompa ciepła pracuje normalnie (w razie potrzeby korzysta z grzałki elektrycznej lub kotła grzewczego).Praca: Pompa ciepła korzysta z grzałki elektrycznej lub kotła grzewczegoPołożenie „praca”, stosować wyłącznie podczas trybu awaryjnego lub test, ponieważ rachunek za energię elektrycznąmoże być bardzo wysoki Ciekawe czy to awaria elektroniki, skoro pompa nie padła od razu tylko słabnie w dłuższym okresie czasu. Teoretycznie to wskazuje raczej na ucieczkę czynnika. Edytowane 9 Stycznia 2022 przez Pytajnick Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MOTO to tu 10.01.2022 13:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2022 Dzięki za podpowiedź właśnie dzisiaj odezwał się serwis i ma przyjechać serwisant od nich myślę że poradzi sobie z tym problemem. Dam znać co w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MOTO to tu 11.01.2022 17:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2022 Witam serwisant ogarnął temat nie elektronika tylko jak sugerowałeś brak gazu widocznie mój serwisant ma popsutą wagę bo brakowało 600 gram. Wszystko działa i jest ciepełko pozdrawiam i dzięki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Pytajnick 11.01.2022 19:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2022 I piknie Tylko poinformuj swojego instalatora, że coś ma ze sprzętem, bo narobi innym ludziom bałaganu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jakobs1977 31.07.2022 21:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Lipca 2022 A osobom które posiadają Atlantic Duo, jak się sprawowały te pompy w okresach zimniejszych dni? Spadki temperatur poniżej -10 i bardziej? W karcie katalogowej są podane dane dla temp. -7. U mnie jest ogrzewanie mieszane z kaloryferami w sypialniach a tę pompę mam do rozważenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tabi88 01.08.2022 11:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2022 Pompa chodzi normalnie ja mam ustawione, że może wspomagać się grzałką od -12 ale w minionym sezonie nie wspomagała się grzałką. Grzeję 100% w taniej taryfie w godz. 22-5 na CO, 5-6 na CWU, 13-15 CWU. Pompa działa tak, że o 22 zaczyna z mocą wysoko 80-90%, potem w czasie schodzi do jakiś 30%, potem defrost i tak ze 3-4 razy w ciągu nocy. Temperatury w domu stabilne 22,5*C.5 Grzeję tylko wg harmonogramu i krzywej grzewczej, nie mam termostatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jakobs1977 09.08.2022 09:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2022 Tabi88, jakie zużycie prądu, przypisane pompie, miałeś w okresie użytkowania? Długo masz już pompę? jakie ściany domu, czy masz piwnicę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tabi88 17.03.2023 13:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Marca 2023 PC Atlantic 8kW, zbiornik CWU 200l, 4 osoby na pokładzie, dom 156m2, płyta fundamentowa z XPS pod spodem 20cm, ściany BK 24cm z styro grafitowe 20cm, dach płaski ocieplony styro gr. 35cm, okna trzyszybowe, WM z reku (zhender 350), ogrzewanie 100% podłogówka. Bez piwnicy, parter + pełne piętro. W domu wszystko na prąd, nie ma żadnych innych stałych źródeł ciepła (kominków, klimy, piecy itp).Zużycie PC na ogrzewanie oraz CWU w roku 2022 to: 3221 kWhPompa pracuje 3 zimy ale mieszkam dwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
B_tom35 23.08.2023 19:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2023 Witam wszystkich. Nie mogę ustawić grzania wody tylko w określonych godzinach. Mam dwie strefy (parter i piętro) wyłączone, CWU jest grzana gdy temperatura spadnie 8 stopni poniżej ustawionego progu. Całe menu instalatora przejrzałem i nic. Pomoże ktoś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.