Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

grzejnik porazajaca niewiedza infolinii producenckiej


Recommended Posts

Załamuje mnie niewiedza, brak doświadczenia sprzedawców odnośnie tego co sprzedają. Ale gorzej jest gdy na infolinia u producenta opowiadają takie same idiotyzmy.

Wychodzi, że kompetentny pracownik to skarb. A jak na takiego nie trafimy to wszystko musimy rozkminiać samemu.

 

Ostatnio dzwonie do producenta grzejników żeby rozwiać wątpliwości odnośnie podłączenia grzejnika do instalacji. Trochę trudniejsze bo grzejnik c33.

dostałem info ze trzeba zamawiać z konkretną stroną do zasilania. potem ten grzejnik przychodzi i nie ma nawet odpowietrznika zamontowanego bo można to zrobić i po jednej i po drugiej stronie bez różnicy. Czy osoby na infolinii producenckiej nie widziały na oczy tego co sprzedają?

 

Czy w innych branżach jest tak samo?

 

jeśli chodzi o sklep sprzedający to wiedza jest na tym samym poziomie. Czasem jest różna w zależności do jakiego konsultanta się dodzwonimy. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...