dawidbud1 04.11.2021 09:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2021 Witam, mój problem to kocioł, który na pozór jest połączony z domową siecią WIFI, natomiast aplikacja Vicare wskazuje, że mój system grzewczy jest do sieci nie podłączony. Kilka uwag i szczegółów:- sieć WIFI działa stabilnie na innych urządzeniach, laptop, telefon, tablet, tv itd.;- komunikacja kocioł - Vicare jakieś 3 miesiące działała natomiast kocioł potrafił się rozłączyć raz dziennie z siecią WIFI, po czym trzeba było wpisywać na nowo hasło;- obecnie nie ma możliwości sparowania kotła z Vicare, cały czas na aplikacji pojawia się informacja o tym, że system grzewczy nie połączony z siecią;- sprawdzałem na całkowicie innym routerze wraz z innym dostawcą internetu - to samo;- sprawdzałem na internecie udostępnianym z telefonu - to samo;- przywracanie kotła do ustawień fabrycznych - nie pomaga;- wyrejestrowywanie i ponowna rejestracja modułu komunikacyjnego - nie pomaga;- usuwanie aplikacji i ponowna instalacja na telefonie - nie pomaga. Kocioł poprawnie łączy się z siecią WIFI a w Vicare jest niewidoczny. Jaka może być przyczyna?Zgłoszona sprawa do serwisu drogą mailową ale drugi dzień nie ma odpowiedzi ani kontaktu dlatego piszę tutaj... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/265422-vitodens-200-w-brak-po%C5%82%C4%85czenia-z-sieci%C4%85/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 04.11.2021 14:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2021 cięzko mi się odnieść co może byc przyczyna. zakładając że to wina podzespołów kotła porponuje zgłoscic usterkę na infolinii serwisowej i umówić termin wizyty technika. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/265422-vitodens-200-w-brak-po%C5%82%C4%85czenia-z-sieci%C4%85/#findComment-7959689 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tikavi 27.11.2024 14:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Listopada 2024 Rozwiązanie! Błąd E12 oznacza że piec połączył się z WiFI ale nie może połączyć się z serwerem ViCare viessmana. Problemem jest niezaktualizowane oprogramowanie pieca. Po wyświetleniu E12 na piecu należy wcisnąć raz OK i zostawić piec połączony z wifi (NIE RESETOWAĆ, nie wyłączać modułu wifi)na około 2h, czasem zajmuje to więcej czasu. Po tym czasie piec się zaktualizuje i bez problemu połączy z telefonem. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/265422-vitodens-200-w-brak-po%C5%82%C4%85czenia-z-sieci%C4%85/#findComment-9144483 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.