Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam, mój problem to kocioł, który na pozór jest połączony z domową siecią WIFI, natomiast aplikacja Vicare wskazuje, że mój system grzewczy jest do sieci nie podłączony. Kilka uwag i szczegółów:

- sieć WIFI działa stabilnie na innych urządzeniach, laptop, telefon, tablet, tv itd.;

- komunikacja kocioł - Vicare jakieś 3 miesiące działała natomiast kocioł potrafił się rozłączyć raz dziennie z siecią WIFI, po czym trzeba było wpisywać na nowo hasło;

- obecnie nie ma możliwości sparowania kotła z Vicare, cały czas na aplikacji pojawia się informacja o tym, że system grzewczy nie połączony z siecią;

- sprawdzałem na całkowicie innym routerze wraz z innym dostawcą internetu - to samo;

- sprawdzałem na internecie udostępnianym z telefonu - to samo;

- przywracanie kotła do ustawień fabrycznych - nie pomaga;

- wyrejestrowywanie i ponowna rejestracja modułu komunikacyjnego - nie pomaga;

- usuwanie aplikacji i ponowna instalacja na telefonie - nie pomaga.

 

Kocioł poprawnie łączy się z siecią WIFI a w Vicare jest niewidoczny. Jaka może być przyczyna?

Zgłoszona sprawa do serwisu drogą mailową ale drugi dzień nie ma odpowiedzi ani kontaktu dlatego piszę tutaj...

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/265422-vitodens-200-w-brak-po%C5%82%C4%85czenia-z-sieci%C4%85/
Udostępnij na innych stronach

cięzko mi się odnieść co może byc przyczyna. zakładając że to wina podzespołów kotła porponuje zgłoscic usterkę na infolinii serwisowej i umówić termin wizyty technika.
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/265422-vitodens-200-w-brak-po%C5%82%C4%85czenia-z-sieci%C4%85/#findComment-7959689
Udostępnij na innych stronach

  • 3 years później...

Rozwiązanie!

Błąd E12 oznacza że piec połączył się z WiFI ale nie może połączyć się z serwerem ViCare viessmana.

Problemem jest niezaktualizowane oprogramowanie pieca.

Po wyświetleniu E12 na piecu należy wcisnąć raz OK i zostawić piec połączony z wifi (NIE RESETOWAĆ, nie wyłączać modułu wifi)na około 2h, czasem zajmuje to więcej czasu. Po tym czasie piec się zaktualizuje i bez problemu połączy z telefonem.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/265422-vitodens-200-w-brak-po%C5%82%C4%85czenia-z-sieci%C4%85/#findComment-9144483
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...