Pollyann 13.12.2004 11:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2004 witam , wlasnie Pan ktory nam robi elekryke zazyczyl sobie 50 pln za punciki wszelkie czyli gniazdka, kontakty, wlaczniki , oswietlenie w sufitach podwieszanych i td... nie wiem czy sie jasno wyrazam, bo jestem nowicjusz... czy to drogo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mantra 13.12.2004 18:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2004 Wydaje mi się, że cena jest bardzo wygórowana. Nie przypominam sobie, żeby ktoś tak dużo płacił na tym forum. Średnia cena oscyluje między 35-45zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nurni 13.12.2004 20:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2004 25 zł za wszystkie punkty elektryczne, antenowe, komputer, telefon.Właśnie się wykonują i ekpia jest baaardzo porządna. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nurni 13.12.2004 20:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2004 Oczywiście bez materiałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Pollyann 13.12.2004 21:37 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2004 tez mi sie wydaje ,ze to drogo... bez materialow czyli bez przelacznikow i kontaktow, tak? no to jutro bede negocjowac 50 zyli za kabelek ze sciany to rzeczywiscie skandal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Pollyann 13.12.2004 21:38 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2004 a i dzieki za odzew pozdrawiam Pola Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania