fdski 01.12.2021 20:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2021 Cześć, jestem nowicjuszem więc przepraszam jeżeli to o co pytam jest oczywiste. Wprowadzam się do nowego domu, woda w okolicy jest dobrej jakości ale chciałbym ją na wejściu do domu przefiltrować. Idea jest taka aby zabezpieczyć sprzęty domowe przed ewentualnymi zabrudzeniami z kanalizacji, trochę przefiltrować i tyle. Nie chcę skomplikowanego systemu w którym będę musiał cokolwiek uzupełniać, sprawdzać, mierzyć itp. Zastanawiałem się nad takim rozwiązaniem: (chodzi o ideę raczej niż konkretny produkt ) https://sklep.osmoza.pl/filtr-wody-na-caly-dom-gw-3-bb10-ssb-p-1786.html?gclid=Cj0KCQiA15yNBhDTARIsAGnwe0VsJxoiTlo-QCYCqfnvRe0cGGcuhPMRAXZl4jx78o0mlHw9G4QkYXEaArjZEALw_wcB Pytania: Czy takie rozwiązanie zainstalowane zaraz za licznikiem nie stanie się wąskim gardłem dla ciśnienia wody? Zapewne są jakieś założenia co do przepustowości ? Czy takie rozwiązania są w ogóle warte świeczki - czy to tylko taki gimmik na łapanie takich łosi jak ja ? Czy nie powinienem się jednak zastanowić nad czymś lepszym ? Jaki byłby benefit ? dziękuję i pozdrawiam, Bartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania