Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Reklamacja. Panele SWISS KRONO. Kolekcja Marine D4563 Dąb Kaspijski


Recommended Posts

Witam Szanowne Koleżanki i Kolegów.

 

Posiadam panele producenta: SWISS KRONO.

Kolekcja: Marine D4563 Dąb Kaspijski

 

Zareklamowałem te panele, gdyż jedne się błyszczą a inne nie. Sklep z Krakowa odpisał, że wady ogólnie rzecz biorąc nie ma. Jego odpowiedź poniżej.

 

(...)Tak jak napisał producent reklamowane panele mogą się różnić wizualnie w zależności od kąta padania światła. Z tego powodu tego rodzaju wada nie jest wystarczającym powodem, do uznania reklamacji za zasadnej(...)

 

10.jpg -> 11.jpg

 

Czy waszym zdaniem te panele są ok? Chodzi mi o to, czy tak powinno być, że idąc po podłodze, to jedne panele się błyszczą a inne są matowe. Panele według mnie powinny być wszystkie całe w połysku. Tak jak to było w sklepie.

 

Czy macie pomysł jak skutecznie zareklamować te panele ? Drugie moje pytanie to, jeśli zakupiłem panele z montażem, to kto powinien teraz wyciągać te panele ?

 

Zdjęcia ubrałem w ładną prezentację, aby pokazać, że wada tyczy się wszystkich pokoi i według mnie ponad 50% całego towaru.

 

Drugi przykład to taki:

 

20.JPG -> 21.JPG

 

 

Pozdrawiam

Klient_Fachowca

Edytowane przez Klient_Fachowca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Szanowne Koleżanki i Kolegów.

 

Posiadam panele producenta: SWISS KRONO.

Kolekcja: Marine D4563 Dąb Kaspijski

 

Zareklamowałem te panele, gdyż jedne się błyszczą a inne nie. Sklep z Krakowa odpisał, że wady ogólnie rzecz biorąc nie ma. Jego odpowiedź poniżej.

 

(...)Tak jak napisał producent reklamowane panele mogą się różnić wizualnie w zależności od kąta padania światła. Z tego powodu tego rodzaju wada nie jest wystarczającym powodem, do uznania reklamacji za zasadnej(...)

 

[ATTACH=CONFIG]458345[/ATTACH] -> [ATTACH=CONFIG]458346[/ATTACH]

 

Czy waszym zdaniem te panele są ok? Chodzi mi o to, czy tak powinno być, że idąc po podłodze, to jedne panele się błyszczą a inne są matowe. Panele według mnie powinny być wszystkie całe w połysku. Tak jak to było w sklepie.

 

Czy macie pomysł jak skutecznie zareklamować te panele ? Drugie moje pytanie to, jeśli zakupiłem panele z montażem, to kto powinien teraz wyciągać te panele ?

 

Zdjęcia ubrałem w ładną prezentację, aby pokazać, że wada tyczy się wszystkich pokoi i według mnie ponad 50% całego towaru.

 

Drugi przykład to taki:

 

[ATTACH=CONFIG]458347[/ATTACH] -> [ATTACH=CONFIG]458348[/ATTACH]

 

 

Link do prezentacji:

https://docs.google.com/presentation/d/1BGjsu_DgfSixa_-WGVNKRidOhgMlg-3o/edit?usp=sharing&ouid=105480831347921102948&rtpof=true&sd=true

 

Pozdrawiam

Klient_Fachowca

 

Jeżeli kupił Pan panele otrzymując najlepiej ich opis w którym jest napisane, że mogą się różnić połyskiem, to sprawa jest słaba. Jeżeli nie to można różnice zmierzyć połyskomierzem. Należy jednak poznać skalę połysku Pana paneli. Czyli jakie mają wykończenie czy jest to: Dull Matt ; Matt; Semi Matt; Semi Gloss; Gloss; High Gloss. Wtedy będzie łatwiej rozpoznać. Zdjęcia coś pokazują ale jak to zwykle bywa, to tylko zdjęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Producent na swojej stronie nic nie pisał o tym, że będzie malował te panele jak leci, czyli, że jedne tak a drugie śmak. Domniemuje się, że dostanę całe zamówienie tych paneli, takie jakie były na ekspozycji w sklepie. Czyli wszystkie mają być piękne, żywe, błyszczące.

 

https://www.swisskrono.pl/platinium/Kolekcje/Marine/D4563-Dab-Kaspijski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno ocenić po zdjęciach czy nie przesadzasz, ale ogólnie uważam, że to nie powinno tak wyglądać i ja bym te panele reklamował u Sprzedawcy z tytułu rękojmi. Opisałbym, że różnią się połyskiem i nie jest to zależne od kąta padania światła. Niech przyjdą i pooglądają na żywo jak to wygląda. Wskazałbym również, iż z przyjętą doktryną i orzecnictwem walory estetyczne uznawane są za wadę istotną i tak jak ludzie nie wyobrażają sobie chodzenia w butach o różnym odcieniu, tak Ty nie wyobrażasz sobie takiej podłogi w domu i oczekujesz wymiany Twoim zdaniem wadliwych paneli (

 

Dawno kupiłeś te panele? Minął już rok?

Poza tym jesteś pewien, że dostałeś panele z jednej serii? W pojedynczej paczce były panele o różnym połysku? Próbowałeś je czymś myć, np. benzyna? Może są czymś zabrudzone i środek do mycia podług sobie z tym nie poradził?

 

Poza tym jeśli to rzeczywiście wada paneli, to temat na forum prawne, a nie budowlane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radziula dzięki za komentarz.

 

Ani pracownik z Fachowca, ani SWISS KRONO, nie przyjechali zobaczyć jak położyli nową podłogę.

 

Panele były zakupione z montażem, i zostały położone przez ich człowieka około dwa tygodnie temu. Wadę stwierdziłem od razu po położeniu. Upewniłem się kolejnego dnia, jak wstało słońce i zobaczyłem, że jedne panele, pasują do innych jak siodło do świni.

 

Aktualnie zostały dostarczone dwa panele do sprzedawcy w celu reklamacji. Pytanie zadałem w tym dziale, gdyż aktualnie SWISS KRONO i FACHOWIEC powiedzieli, że wady nie widzą i chciałem skonsultować temat z kolejnymi osobami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wyglądają one dzisiaj. Moim zdaniem wyglądają one słabo i potwierdzają to też inne osoby, które wchodzą do mojego mieszkania.

 

Zdjęcie 1

Zdjęcie 2

Zdjęcie 3

 

SWISS KRONO w tych zdjęciach nadal nie widzi wady. Koniecznie muszą dostać dwa panele do reklamacji, mam nadzieje, że wtedy zobaczą wadę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months później...

Reklamacja zakończona.

 

1. Po moim pierwszym mailu, ze zdjęciami, SWISS KRONO, a potem Fachowiec, powiedzieli, że nie widzą problemu.

2. Po moim delikatnym zmotywowaniu Fachowca, SWISS KRONO dostało dwa panele i wtedy dostałem info, że zobaczyli problem.

3. SWISS KRONO następnie, od razu oddało całą kasę za panele.

4. FACHOWIEC, jeszcze bardziej zobaczył problem po tym jak SWISS KRONO oddało całą kasę za panele.

5. Nastąpiła bezkosztowa wymiana całej podłogi, przy czym ja osobiście sprawdzałem każdą paczkę w salonie przed załadowaniem na auto.

 

Jakie koszta:

1. kupa nerwów.

2. ogrom czasu, czasu i jeszcze raz czasu.

3. uwaliłem sobie samochód jeżdżąc do salonu i w drugą.

4. koszty paliwa.

 

Dzięki wszystkim za uwagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...